#1
Op Psychonaut staat het als licht sterke dosis en 200mg+ als zwaar. Dus die dosis is nog niet zo gek😅 De ervaring was wel leuk, dus geen spijt ervan😁
Dan ga ik het nog eens overdoenDe tolerantie is hier zeker van invloed geweest.
De tolerantie is hier zeker van invloed geweest.Gisteren 50mg DPT gesnoven waar ik eigenlijk niks van gevoeld heb. Alleen toen ik uit teleurstelling ging blowen leek er een heel subtiel effect te zijn. Maar misschien komt dat omdat ik recent 2 lsd trips gehad heb.
Buiten dat ik meer dan 50 middelen in huis heb waar ik 10% nog niet van getest heb, heb ik dit middel ook nog niet zo lang en nog niet echt de gelegenheid gehad maar de onvoorspelbaarheid speelt ook zeker een rol. Met dit middel moet je gewoon goed voorbereid de reis aangaan.Wat is de reden dat je het zelf nog niet geprobeerd hebt dan? Ook voorzichtig vanwege de genoemde onvoorspelbaarheid?
Ik heb wel eens amt gesnoven, daar werd ik ook niet heel vrolijk van. Een triomiddel snuiven is gewoon niet zo’n handige manier denk ik.Ik heb al heel lang DPT liggen, maar ik heb het nooit gebruikt omdat ik niet heel veel zin heb om een psychedelicum te snuiven. Dat lijkt me net niet helemaal een lekkere manier om een trip in te glijden.
Of het echt een vervanging is voor DMT daar twijfel ik ook nogal aan. Maar daarover kan ik dus niet uit eigen ervaring spreken helaas.
drugsforum.nl
Ah die ken ik nog !Voormalig lid Niandralades heeft er een paar indrukwekkende tripreports over geschreven. Ze schrijft ontzettend mooi. De tweede was een bad trip, mss niet zo fijn om te lezen als je DPT op korte termijn wil gebruiken.
Hier een linkje naar de eerste:
Tripreport v/d Maand - DPT 60 mg nasaal: een ontmoeting met mijn universele moeder
In alle jaren dat ik nu psychedelica gebruik denk ik dat dit mijn meest allesomvattende, vredige, liefdevolle ontmoeting met entiteiten was. Na al mijn zware trips van de afgelopen tijd wil ik nu graag deze prachtige ervaring delen. Helaas ben ik de meeste indrukken al kwijt én doen woorden...drugsforum.nl
Wat een Alice in wonderland-meisje was dat he? Die tripte vaak.Ah die ken ik nog !
Wat leuk
Was die helemaal vergeten
Ik snap wat je zegt, maar bij bijvoorbeeld 4-ho-met vind ik snuiven misschien nog wel de beste optie, afhankelijk van wat je wil.Ik heb al heel lang DPT liggen, maar ik heb het nooit gebruikt omdat ik niet heel veel zin heb om een psychedelicum te snuiven. Dat lijkt me net niet helemaal een lekkere manier om een trip in te glijden.
Of het echt een vervanging is voor DMT daar twijfel ik ook nogal aan. Maar daarover kan ik dus niet uit eigen ervaring spreken helaas.
Ik krijg de indruk dat ze er niet meer is, niet alleen op dit forum?Wat een Alice in wonderland-meisje was dat he? Die tripte vaak.
Voor zover ik weet wel hoor. Ze heeft alleen afscheid genomen van het forum.Ik krijg de indruk dat ze er niet meer is, niet alleen op dit forum?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."