Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDPT

DPT

23 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Natozlato zei:
Voormalig lid Niandralades heeft er een paar indrukwekkende tripreports over geschreven. Ze schrijft ontzettend mooi. De tweede was een bad trip, mss niet zo fijn om te lezen als je DPT op korte termijn wil gebruiken.

Hier een linkje naar de eerste:

Tripreport v/d Maand - DPT 60 mg nasaal: een ontmoeting met mijn universele moeder

In alle jaren dat ik nu psychedelica gebruik denk ik dat dit mijn meest allesomvattende, vredige, liefdevolle ontmoeting met entiteiten was. Na al mijn zware trips van de afgelopen tijd wil ik nu graag deze prachtige ervaring delen. Helaas ben ik de meeste indrukken al kwijt én doen woorden...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Ah die ken ik nog !
Wat leuk
Was die helemaal vergeten
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Ah die ken ik nog !
Wat leuk
Was die helemaal vergeten
Klik om te vergroten...
Wat een Alice in wonderland-meisje was dat he? Die tripte vaak.
W
WorstKeesScenarioLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Ik heb al heel lang DPT liggen, maar ik heb het nooit gebruikt omdat ik niet heel veel zin heb om een psychedelicum te snuiven. Dat lijkt me net niet helemaal een lekkere manier om een trip in te glijden.

Of het echt een vervanging is voor DMT daar twijfel ik ook nogal aan. Maar daarover kan ik dus niet uit eigen ervaring spreken helaas.
Klik om te vergroten...
Ik snap wat je zegt, maar bij bijvoorbeeld 4-ho-met vind ik snuiven misschien nog wel de beste optie, afhankelijk van wat je wil.
Lekker lijntjes van +- 5mg snuiven tot je een goed level bereikt.

DPT is daar misschien minder geschikt voor.
W
WorstKeesScenarioLid
01-01-2024, 00:00
#4
Natozlato zei:
Wat een Alice in wonderland-meisje was dat he? Die tripte vaak.
Klik om te vergroten...
Ik krijg de indruk dat ze er niet meer is, niet alleen op dit forum?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."