#1
Ah die ken ik nog !Voormalig lid Niandralades heeft er een paar indrukwekkende tripreports over geschreven. Ze schrijft ontzettend mooi. De tweede was een bad trip, mss niet zo fijn om te lezen als je DPT op korte termijn wil gebruiken.
Hier een linkje naar de eerste:
Tripreport v/d Maand - DPT 60 mg nasaal: een ontmoeting met mijn universele moeder
In alle jaren dat ik nu psychedelica gebruik denk ik dat dit mijn meest allesomvattende, vredige, liefdevolle ontmoeting met entiteiten was. Na al mijn zware trips van de afgelopen tijd wil ik nu graag deze prachtige ervaring delen. Helaas ben ik de meeste indrukken al kwijt én doen woorden...drugsforum.nl
Wat leuk
Was die helemaal vergeten