Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2mmc underrated?

2mmc underrated?

58 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Koffieb00n zei:
En je in gebruik blijft hangen terwijl de negatieve kanten zwaarder wegen dan de positieve.
Klik om te vergroten...
Goeie maar gelukkig ist bij mij nog andersom, probeer iig wel steeds kritisch te denken of dat nog steeds zo is

Koffieb00n zei:
Met jouw middelen, combinaties en doseringen zeker risicovol omdat je daarmee in psychoses kunt raken
Klik om te vergroten...
True
Enige wat k wil toevoegen is dat k over t algemeen niet vaak combineer maar laatste maand toevallig wel meerdere keren


Koffieb00n zei:
En wat vele hier zeggen. Een maandje stoppen zegt niet zo veel. Heb ik vaak zat gedaan om mezelf te bewijzen dat 'ik geen verslaving heb'. Maar daar zat ik toch wel naast als ik er op terugkijk.
Klik om te vergroten...
Vind deze best interessant, je zegt dat je er achteraf op terugkijkt en toch denkt van ok ik had wel een verslaving maar je zegt ook dat je zelf ook vaak een maandje niks hebt genomen (wat dus steeds lukte neem ik aan). Maar als je jezelf hebt bewezen die beheersing te hebben wat was dan voor jou t punt om te denken "oh nee dus toch niet" als k vragen mag?
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Na dat maandje werd 'de schade' dubbel en dwars in gehaald. Vaker gebruiken en als maar meeeeeerrrr. Dus ja dat maandje stoppen belande zo in de prullenbak.

Nee ik heb het nooit in hand kunnen houden, al geloofde ik daar wel lang in.
S
StaytightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wens je iig het beste.
Dit is een welbekende pad waarbij iedereen op dezelfde manier heeft gedacht , dus hoop ik dat als het fout gaat je dan ook de ballen hebt om er iets aan te doen en hulp te zoeken.
Ondanks je zegt je geweldig te voelen met je gebruik weet ik 100% zeker dat je leven zonder gebruik vele malen beter zou zijn.
Klinkt misschien stom en onrealistich voor je nu , maar ooit ga je het ook realiseren.
Succes ermee.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Koffieb00n zei:
Na dat maandje werd 'de schade' dubbel en dwars in gehaald. Vaker gebruiken en als maar meeeeeerrrr. Dus ja dat maandje stoppen belande zo in de prullenbak.

Nee ik heb het nooit in hand kunnen houden, al geloofde ik daar wel lang in.
Klik om te vergroten...
Thx vind k oprecht een goeie, ga ik op letten 👍😁
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik snap de bezorgde reacties en waarschuwingen maar OP heeft deze topic niet aangemaakt om met de vingers gewezen te worden. Zie het vaker en vaker hier.

"Welke stim/benzo is het fijnste?"

"Niet doen"

Goed bedoeld misschien, maar dat was niet het antwoord op de vraag en voegt niets toe aan het onderwerp zelf.

Over 2-mmc gesproken; Persoonlijke ervaring werd zeker gewaardeerd en was behoorlijk boven verwachting.

Hoewel de serotonine vrijgave verminderd bij het omlaag gaan van 4 naar 3 en 2 geeft 2-mmc toch nog altijd een licht serotonisch gevoel, maar niet op een zweverige rollende manier. Het geeft genoeg dopamine vrij om een duidelijk aanwezige euforie te voelen zonder echt te space in een bubbel.

Enige nadeel vind ik de duratie, wat voor anderen potentieel net voordelig is.

De enige manier van inname die ik getest heb was rectaal. M'n vrouw heeft ondervonden dat het nasaal niet aangenaam is omdat het moeilijk fijn te krijgen is en er kristallen in de neus blijven hangen; Het gevolg dat je neus gecementeerd is voor de rest van de avond zoals DPT maar in mindere mate.

Oraal niet getest.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snuffelaar zei:
M'n vrouw heeft ondervonden dat het nasaal niet aangenaam is omdat het moeilijk fijn te krijgen is en er kristallen in de neus blijven hangen;
Klik om te vergroten...

Duidelijk batchverschil dan?
De 2-mmc die ik altijd gekend heb zijn witte suikerachtige kristallen die tot een stoffijn poeder te vermalen zijn.
Was heel makkelijk weg te snuiven.
Verder sluit ik me aan jouw ervaring. Kortwerkende licht zweverige stimulant in 1 zin.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snuffelaar zei:
Ik snap de bezorgde reacties en waarschuwingen maar OP heeft deze topic niet aangemaakt om met de vingers gewezen te worden. Zie het vaker en vaker hier.

"Welke stim/benzo is het fijnste?"

"Niet doen"

Goed bedoeld misschien, maar dat was niet het antwoord op de vraag en voegt niets toe aan het onderwerp zelf.

Over 2-mmc gesproken; Persoonlijke ervaring werd zeker gewaardeerd en was behoorlijk boven verwachting.

Hoewel de serotonine vrijgave verminderd bij het omlaag gaan van 4 naar 3 en 2 geeft 2-mmc toch nog altijd een licht serotonisch gevoel, maar niet op een zweverige rollende manier. Het geeft genoeg dopamine vrij om een duidelijk aanwezige euforie te voelen zonder echt te space in een bubbel.

Enige nadeel vind ik de duratie, wat voor anderen potentieel net voordelig is.

De enige manier van inname die ik getest heb was rectaal. M'n vrouw heeft ondervonden dat het nasaal niet aangenaam is omdat het moeilijk fijn te krijgen is en er kristallen in de neus blijven hangen; Het gevolg dat je neus gecementeerd is voor de rest van de avond zoals DPT maar in mindere mate.

Oraal niet getest.
Klik om te vergroten...
Welkom op DrugsForum! DrugsForum.nl is het grootste Nederlandstalige, online platform voor iedereen die meer wil weten over of zich bezig houdt met drugs. Het forum heeft de volgende doelen:

Streven naar juiste voorlichting over verantwoord drugsgebruik en harm reduction
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
FredKroket zei:
Welkom op DrugsForum! DrugsForum.nl is het grootste Nederlandstalige, online platform voor iedereen die meer wil weten over of zich bezig houdt met drugs. Het forum heeft de volgende doelen:

Streven naar juiste voorlichting over verantwoord drugsgebruik en harm reduction
Klik om te vergroten...
Dat bevestigd enkel mijn punt. Het compleet afraden van gebruik is in mijn ogen niet de juiste voorlichting.

Een waarschuwing kan nooit kwaad, maar beantwoord dan ook de vragen die gesteld worden.
De persoon in kwestie zal waarschijnlijk toch gebruiken ookal wordt het afgeraden.
Dan liever op een manier die het minste schade aan de gebruiker zou toebrengen.

1689745946301.png

Responsible drug use

Responsible drug use is a set of diverse ideas and practices based on the premise that recreational substances can be used in a healthy and responsible manner by consenting adult individuals. It is closely related to the concept of harm reduction, which seeks to minimize the risks and hazards of...
psychonautwiki.org psychonautwiki.org


PsyTekz zei:
Duidelijk batchverschil dan?
De 2-mmc die ik altijd gekend heb zijn witte suikerachtige kristallen die tot een stoffijn poeder te vermalen zijn.
Was heel makkelijk weg te snuiven.
Verder sluit ik me aan jouw ervaring. Kortwerkende licht zweverige stimulant in 1 zin.
Klik om te vergroten...
Dat kan. In het verleden hebben we samples in vorm van pellets geprobeerd en dit is de eerste keer dat er hcl in huis is. Heb het poeder zelf nog niet gezien; straks zal ik een kijkje nemen en deze post updaten. Mogelijks is de verstopte neus gerelateerd aan andere zaken.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuffelaar zei:
Dat bevestigd enkel mijn punt. Het compleet afraden van gebruik is in mijn ogen niet de juiste voorlichting.

Een waarschuwing kan nooit kwaad, maar beantwoord dan ook de vragen die gesteld worden.
De persoon in kwestie zal waarschijnlijk toch gebruiken ookal wordt het afgeraden.
Dan liever op een manier die het minste schade aan de gebruiker zou toebrengen.
Klik om te vergroten...
Gebruik wordt hier ook hier compleet afgeraden toch? Slechts de frequentie en de doseringen worden afgeraden.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuffelaar zei:
Dat bevestigd enkel mijn punt. Het compleet afraden van gebruik is in mijn ogen niet de juiste voorlichting.
Klik om te vergroten...
Dat is ook niet wat hier gebeurd. Als je de topic starter een beetje hebt gevolgd gaat hij op meerdere manieren niet verstandig om met zijn drugsgebruik in het algemeen en bagatelliseert hij dit zelf. Dus zoals ik al zei is dat zijn eigen keuze maar ik had gewild dat iemand dit destijds tegen mij had gezegd want ik herken veel in zijn verhaal wat richting verslaving kan gaan. Dingen waarvan ik zelf ook dacht “oh maar dat heeft écht niks met verslaving te maken” . Maar achteraf bleken dat allerlei waarschuwingssignalen te zijn.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zowel met @Snuffelaar (meer in het algemeen) als met @Torchic (over dit topic/ deze TS) ga ik mee.

Over het meer algemene: mijn indruk is dat het vingertje nu meer gebruikt wordt dan (zeg) één/twee jaar geleden EN dat het vingertje dan de hoofdtoon van een reactie is. Terwijl education/ informatieverstrekking een belangrijke pijler bij harm reduction is. Misschien juist voor dit forum: de allerbelangrijkste pijler.

Daarmee kunnen we bijvoorbeeld de kans reduceren dat iemand bij een nieuw middel meteen met een fors hoge dosis start (bijv. 300 mg 3-mmc als eerste keer, etc etc).

Wat het vingertje doet: het leidt tot zelfcensuur. Zo heb ik zelf bewust een (positieve) ervaring om die reden toch niet gepost. Dat is precies contraproductief.

Waarschuwen is belangrijk. Zodra het te belerend of overheersend wordt, belemmert het de open stroom van informatie en daarmee de educatie.

(puur mijn 2 cent)
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#12
Staytight zei:
Wens je iig het beste.
Dit is een welbekende pad waarbij iedereen op dezelfde manier heeft gedacht , dus hoop ik dat als het fout gaat je dan ook de ballen hebt om er iets aan te doen en hulp te zoeken.
Ondanks je zegt je geweldig te voelen met je gebruik weet ik 100% zeker dat je leven zonder gebruik vele malen beter zou zijn.
Klinkt misschien stom en onrealistich voor je nu , maar ooit ga je het ook realiseren.
Succes ermee.
Klik om te vergroten...
thx en snap je gedachte hoor. weet dat het een risico is om te gebruiken en zeker in grotere hoeveelheden maar voel me oprecht prima
en wbt leven zonder gebruik beter voelen, ik snap helemaal waar je vandaan komt maar voel me oprecht gelukkiger sinds in begonnen ben en ben echt heel blij dat ik in dit wereldje terecht ben gekomen. weet hoe t klinkt en dat vele zouden wensen dit nooit meegemaakt te hebben maar ik heb juist het omgekeerde. en zoals je mss hebt gelezen doe ik dit maandje niks en is dat dus al de 20e dag en nu nuchter denk ik er ook zo over. en los van dat ik er zin in heb heb ik ook helemaal geen cravings en voel me ook zeker niet ongelukkig ofz nu dat ik niet gebruik. voor mij is het vergelijkbaar met een hobby/interesse waar je helemaal in op kan gaan, heb dat met wel meer dingen en weet ook dat drugs heel wat anders is dan een gewone hobby maar vind gwn alles leuk eraan. natuurlijk de effecten waar het om gaat maar ook gwn alles eromheen. zelfs t wegen, lijntjes maken, t snuiven zelf, praten erover, mezelf informeren erover, nieuwe dingen halen, en zelfs dingen die qua effect kut zijn vind ik in zekere zin toch leuk om gwn die ervaring gehad te hebben en/of te weten hoe t op mij werkt
natuurlijk begrijp ik ook helemaal dat mensen met een verslavingsgeschiedenis er heel anders tegenaan kijken wat ook volkomen begrijpelijk is maar ik heb dat gelukkig (nog) niet en ook daarvoor besef ik me goed dat ik daar dankbaar voor mag zijn en drm blijf ik mezelf ook gwn testen zoals bv nu dit maandje niks zodat ik op de lange termijn kan blijven doen zonder dat de nadelen gaan overheersen. en als dat punt toch wel aanbreekt word het tijd voor een pauze van onbepaalde tijd tot ik weer voel van oke ik kan nu weer zorgeloos beginnen

Snuffelaar zei:
De enige manier van inname die ik getest heb was rectaal. M'n vrouw heeft ondervonden dat het nasaal niet aangenaam is omdat het moeilijk fijn te krijgen is en er kristallen in de neus blijven hangen; Het gevolg dat je neus gecementeerd is voor de rest van de avond zoals DPT maar in mindere mate.

Oraal niet getest.
Klik om te vergroten...
rectaal zelf nog nooit geprobeerd eigk, zelf wel nasaal en oraal. en hoewel ik van snuiven hou is voor mij slikken wel echt de manier imo. best wel goeie euforie en minimale comedown, als je nog niet oraal hebt gebrobeerd is t zeker een aanrader :grin:
Snuffelaar zei:
Over 2-mmc gesproken; Persoonlijke ervaring werd zeker gewaardeerd en was behoorlijk boven verwachting.

Hoewel de serotonine vrijgave verminderd bij het omlaag gaan van 4 naar 3 en 2 geeft 2-mmc toch nog altijd een licht serotonisch gevoel, maar niet op een zweverige rollende manier. Het geeft genoeg dopamine vrij om een duidelijk aanwezige euforie te voelen zonder echt te space in een bubbel.

Enige nadeel vind ik de duratie, wat voor anderen potentieel net voordelig is.
Klik om te vergroten...
klinkt goed hoor, bij oraal gebruik had ik zelf denk rond de 4 uur plezier van dus mss nog een goeie rede te proberen :)

FredKroket zei:
Gebruik wordt hier ook hier compleet afgeraden toch? Slechts de frequentie en de doseringen worden afgeraden.
Klik om te vergroten...
Torchic zei:
Dat is ook niet wat hier gebeurd. Als je de topic starter een beetje hebt gevolgd gaat hij op meerdere manieren niet verstandig om met zijn drugsgebruik in het algemeen en bagatelliseert hij dit zelf. Dus zoals ik al zei is dat zijn eigen keuze maar ik had gewild dat iemand dit destijds tegen mij had gezegd want ik herken veel in zijn verhaal wat richting verslaving kan gaan. Dingen waarvan ik zelf ook dacht “oh maar dat heeft écht niks met verslaving te maken” . Maar achteraf bleken dat allerlei waarschuwingssignalen te zijn.
Klik om te vergroten...
klopt idd maar denk dat dit meer over het algemene beeld gaat waar ik het wel volledig mee eens ben, en echt ni lullig bedoeld ofz hoor wat zie ook zeker waar het vandaan komt wat ik oprecht kan waarderen. in veel topics niet alleen de mijne word er dan een algemeen antwoord gegeven zonder de specificaties van de op mee te rekenen of antwoorden van niet doen zonder de vraaag zelf te beantwoorden. neem bv mijn a-phip topic als voorbeeld, bijna alle reacties waren van niet doen terwijl ik in het begin al had genoemd dat k al wist dit te willen doen maar het wel zo safe mogelijk te willen doen en daarom naar bepaalde details vroeg, dat lijkt me juist exact waar harm reduction over gaat. natuuurlijk niet doen is de beste optie al helemaal met pyrro's maar als je het dan toch wil doen liefst zo safe mogelijk toch?
en nogmaals echt niet om jullie of anderen af te kraken ofz want zie echt wel de goeie bedoeling maar bedoel t zelf ook goed gwn om uit te leggen :yum:
Snuffelaar zei:
Ik snap de bezorgde reacties en waarschuwingen maar OP heeft deze topic niet aangemaakt om met de vingers gewezen te worden. Zie het vaker en vaker hier.

"Welke stim/benzo is het fijnste?"

"Niet doen"

Goed bedoeld misschien, maar dat was niet het antwoord op de vraag en voegt niets toe aan het onderwerp zelf.
Klik om te vergroten...
Snuffelaar zei:
Dat bevestigd enkel mijn punt. Het compleet afraden van gebruik is in mijn ogen niet de juiste voorlichting.

Een waarschuwing kan nooit kwaad, maar beantwoord dan ook de vragen die gesteld worden.
De persoon in kwestie zal waarschijnlijk toch gebruiken ookal wordt het afgeraden.
Dan liever op een manier die het minste schade aan de gebruiker zou toebrengen.

1689745946301.png


Responsible drug use

Responsible drug use is a set of diverse ideas and practices based on the premise that recreational substances can be used in a healthy and responsible manner by consenting adult individuals. It is closely related to the concept of harm reduction, which seeks to minimize the risks and hazards of...
psychonautwiki.org psychonautwiki.org
Klik om te vergroten...
BelowTheFlow zei:
Zowel met @Snuffelaar (meer in het algemeen) als met @Torchic (over dit topic/ deze TS) ga ik mee.

Over het meer algemene: mijn indruk is dat het vingertje nu meer gebruikt wordt dan (zeg) één/twee jaar geleden EN dat het vingertje dan de hoofdtoon van een reactie is. Terwijl education/ informatieverstrekking een belangrijke pijler bij harm reduction is. Misschien juist voor dit forum: de allerbelangrijkste pijler.

Daarmee kunnen we bijvoorbeeld de kans reduceren dat iemand bij een nieuw middel meteen met een fors hoge dosis start (bijv. 300 mg 3-mmc als eerste keer, etc etc).

Wat het vingertje doet: het leidt tot zelfcensuur. Zo heb ik zelf bewust een (positieve) ervaring om die reden toch niet gepost. Dat is precies contraproductief.

Waarschuwen is belangrijk. Zodra het te belerend of overheersend wordt, belemmert het de open stroom van informatie en daarmee de educatie.

(puur mijn 2 cent)
Klik om te vergroten...
saved the best for last
echt perfect verwoord guys, had het niet beter kunnen zeggen:boxright1::boxleft2:
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
Torchic zei:
Dus je vind het belangrijker om te genieten van de drugs dan alle gevolgen van je drugs misbruik en eventuele hersenschade? Van mij mag je.

En pauzes van een paar dagen of een maand zet geen zoden aan de dijk. En met cathinonen geld ook een 3 maanden regel net zoals bij MDMA.
Er is nog niet genoeg onderzoek na gedaan maar het werkt onder andere allemaal op je serotonine.

Ik heb (helaas) niet minder dan jou gebruikt en hoop ook dat ik niet meer op dat punt terecht kom want het heeft grote gevolgen gehad (en zo zijn er velen die dat hebben meegemaakt op het forum). Ik ben nog steeds heus niet heilig maar heb wel geleerd van mijn 'fouten'.

Ik wil je ook niet aanvallen of een discussie met je hebben maar ik denk dat je het over all onderschat en daar wil ik je voor behoeden want het lijkt allemaal zo leuk en onschuldig maar ondertussen...
Klik om te vergroten...
amen
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
FredKroket zei:
Jij bent jezelf aan het slopen. Het is je zo vaak uitgelegd maar je wil het niet horen. Lees alles posts van @Torchic nog eens terug, 100% waarheid. Waarom denk je dat je gewaarschuwd wordt? Wij hebben dit al eens meegemaakt en dit is niet duurzaam.

Volgend jaar janken dat je verslaafd bent en drugs niet meer helpen.
Klik om te vergroten...
Vaak zien zulke mensen dit als misgunst van plezier.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#15
Staytight zei:
Dat zegt veel over hoe (on)gelukkig je je voelt in je leven wanneer je geen drugs op hebt.
Klik om te vergroten...
Nee hoor totaal niet, gebruik juist alleen als k me goed voel. Daarbij nu dag 17 van mn maandje niet gebruiken en los van dat k er wel zin in heb geen cravings of slecht gevoel

Staytight zei:
Wat ik hiermee probeer te zeggen wees alsjeblieft bewust met je handelingen want het komt gewoon voort uit een bepaalde gedachtegang die je niet meer kunt tegenhouden alsje vaker gaat gebruiken.
Blijf consequent en blijf realistisch naar jezelf.
Klik om te vergroten...
Mee eens hoor en zie wat je bedoeld dat een verslaving en zo insluipt voordat je het doorhebt. Probeer mezelf ook wel gwn steeds kritisch te bekijken en af en toe als k wat neem te bedenken hoe k me voel als k het niet zo doen

Staytight zei:
Mijn tip voor jou is maak een overweging om een grens te stellen waarvan je zeker weet dat alsje die zou overschrijden dat je er absoluut geen controle meer over hebt dus meteen zal stoppen en hulp zoeken.
Klik om te vergroten...
True en kep er zelfs 2, niet nemen als k me slecht voel en niet nemen vanwege cravings. Die 2 regels werken perfect voor mij want zolang k alleen neem als k me goed voel werkt t het best en houd t verslaving tegen want t ding is dat je met verslaving moet gebruiken van jezelf en als je je al prima voelt gebeurd dat niet, zelfde met cravings dat zijn imo zeg maar de uitdagingen die willen in moeten omzetten. En daarbij als je maar vaak genoeg gebruikt komen die dingen sws toch wel dus heb je automatisch een stop wnr je te ver gaat


Staytight zei:
Hoeveel gebruik je normaliter als ik vragen mag 1x per week? Of 1x per maand of elke dag?
Klik om te vergroten...
Niet echt een vaste tijd voor maar best vaak. Denk gemiddeld 1-2 keer per week maar kan erg verschillen. Tis over t algemeen als k er zin in heb en iets leuks te doen heb

FredKroket zei:
Jij bent jezelf aan het slopen. Het is je zo vaak uitgelegd maar je wil het niet horen. Lees alles posts van @Torchic nog eens terug, 100% waarheid. Waarom denk je dat je gewaarschuwd wordt? Wij hebben dit al eens meegemaakt en dit is niet duurzaam.
Klik om te vergroten...
Heb ze gelezen hoor, en weet hoe t allemaal klinkt, veel en vaak gebruiken en toch over jezelf zeggen geen probleem te hebben, dat schreeuwt junk. Weet ik wel hoor maar drm probeer ik ook met harde feiten te komen die het ontkrachten, en ook deels daarom doe k dingen zoals die pauzes dat k zowel tegen anderen als tegen mezelf kan zeggen oke dit is het bewijs dat ik het wel kan ipv ja ik zou het best kunnen maar doe het niet.
Daarbij die dag gek doen voor mn maand stoppen was natuurlijk vooral voor de fun maar ook met een extra harde comedown kunnen zeggen ik blijf er nu een maand vanaf voegt nog ff dat beetje extra toe eraan

Harry In De Warrie zei:
Vaak zien zulke mensen dit als misgunst van plezier.
Klik om te vergroten...
Nee snap het hoor en weet dat iedereen t met de beste bedoelingen gezegd word dus word gewaardeerd hoor 😊👍

MR_CHIP zei:
wat ook op de loer licht is tolerantie en misschien stap je dan wel over van cathiones naar pyro's
Klik om te vergroten...
Tolerantie mee eens idd, mijne is van nature al hoog en word uiteraard ook gauw hoger als k te vaak te gek ga doen ook hiervoor neem k mn pauzes tussendoor om ff te resetten.
Pyros heb k er 2 van liggen en 1 al geprobeerd (a-phip). Alleen t gekke was dat t heel anders was dan verw8, ik heb t genomen uit nieuwschierigheid en om mn zelfbeheersing te testen. Test was geslaagd en nieuwschierigheid heeft laten zien dat k sws geen overstap ga maken want cathinonen vind k echt leuk maar die flakka deed bijna niks maar na 3 kwartier wel enorme cravings, en zelfs uurtje later ofz niet eens meer cravings daarnaar maar gwn cravings naar een euforische upper door de harde comedown. Punt is vind ze leuk als ervaring maar voor de fun heb k veel liever andere dingen dan pyros.
Een ding is wel heel apart, heb ook 2cb en daarvan is gezegd dat sommige aphip kunnen bevatten, eigk nooit gemerkt tot k ze ging snuiven, 1e keer ervan wel echt die flakka vibe gevoeld incl de oncontroleerbare impulsen. Ondanks dat zelfs toen kunnen inhouden hoewel dat eigk bijna onmogelijk was. Maar later toen k dus het echte spul had voelde t gwn heel anders wat k ook echt ni kan verklaren 😅
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
yiazmat zei:
probeer ik ook met harde feiten te komen die het ontkrachten,
Klik om te vergroten...
Ik lees 0 harde feiten. En ook 0 leestekens en alinea's. Je posts worden een stuk leesbaarder als je daar op kan letten. Een maand niet gebruiken betekent niet dat je geen probleem hebt. Helemaal niet als je de dag ervoor nog even flink van de baan gaat. Vrij typerend allemaal.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#17
FredKroket zei:
Ik lees 0 harde feiten.
Klik om te vergroten...
1: ik doe pauzes tussendoor voor tolerantie reset, verslavingscheck en gezondheid. Tot nu toe altijd goed gegaan
2: heb 2 regels voor mezelf die verslaving tegen houden
3: heb a-phip (flakka) geprobeerd en beheersing kunnen houden ondanks dat die bekend staan als extreem verslavend en impusief bijpakken

FredKroket zei:
En ook 0 leestekens en alinea's. Je posts worden een stuk leesbaarder als je daar op kan letten.
Klik om te vergroten...
True grammatica is niet mijn specialiteit haha😂
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
yiazmat zei:
1: ik doe pauzes tussendoor voor tolerantie reset, verslavingscheck en gezondheid. Tot nu toe altijd goed gegaan
Klik om te vergroten...
Dat het nu goed gaat betekent niet dat je verstandig bezig bent. Dat je überhaupt een tolerantie reset nodig hebt is een slecht teken. Je komt er vanzelf wel achter.
yiazmat zei:
heb a-phip (flakka) geprobeerd en beheersing kunnen houden ondanks dat die bekend staan als extreem verslavend en impusief bijpakken
Klik om te vergroten...
Zegt helemaal niks. Ik heb problemen met speed en coke gehad maar ghb deed me helemaal niks. Dus ben ik niet verslavings gevoelig? Bullshit.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#19
FredKroket zei:
Dat het nu goed gaat betekent niet dat je verstandig bezig bent. Dat je überhaupt een tolerantie reset nodig hebt is een slecht teken. Je komt er vanzelf wel achter.
Klik om te vergroten...
Yep t kan altijd beter en gezonder maar volgens jou had k geen bewijzen gegeven terwijl k er zeker 3 had genoemd. Als k riochting een verslaving zou zitten waren die 3 dingen nooit gelukt toch?


FredKroket zei:
Zegt helemaal niks. Ik heb problemen met speed en coke gehad maar ghb deed me helemaal niks. Dus ben ik niet verslavings gevoelig? Bullshit.
Klik om te vergroten...
Ik gaf die als voorbeeld omdat t verreweg de gevaarlijkste is met meeste verslavingskans.
Ik heb 19 dingen geprobeerd: xtc, coke, keta, 2cb, 1p-lsd, alcohol, wiet, speed, 2mmc, 3cmc, 3mmc, a-phip, 2fma, 2fa, 3fa, 5mmpa, 5mapb en 5meo dmt (ja ben er eentje vergeten)
Met zon lijst en toch geen problemen heb k idd wel het vermoedde dat t wel goed zit. En ja mss is die 20e net de gene die me wel verslaafd maakt, maar dat kan altijd
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
yiazmat zei:
Yep t kan altijd beter en gezonder maar volgens jou had k geen bewijzen gegeven terwijl k er zeker 3 had genoemd. Als k riochting een verslaving zou zitten waren die 3 dingen nooit gelukt toch?
Klik om te vergroten...
Nee dat zegt echt helemaal niks. Integendeel, het wijst er eerder op dat je een probleem aan het ontwikkelen bent.
yiazmat zei:
Ik gaf die als voorbeeld omdat t verreweg de gevaarlijkste is met meeste verslavingskans.
Ik heb 19 dingen geprobeerd: xtc, coke, keta, 2cb, 1p-lsd, alcohol, wiet, speed, 2mmc, 3cmc, 3mmc, a-phip, 2fma, 2fa, 3fa, 5mmpa, 5mapb en 5meo dmt (ja ben er eentje vergeten)
Met zon lijst en toch geen problemen heb k idd wel het vermoedde dat t wel goed zit. En ja mss is die 20e net de gene die me wel verslaafd maakt, maar dat kan altijd
Klik om te vergroten...
Lees je eens in hoe verslaving en problematisch gebruik werkt. Het gaat er niet om hoe veel verschillende soorten drugs je gebruikt hebt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."