Dat zegt veel over hoe (on)gelukkig je je voelt in je leven wanneer je geen drugs op hebt.
Nee hoor totaal niet, gebruik juist alleen als k me goed voel. Daarbij nu dag 17 van mn maandje niet gebruiken en los van dat k er wel zin in heb geen cravings of slecht gevoel
Wat ik hiermee probeer te zeggen wees alsjeblieft bewust met je handelingen want het komt gewoon voort uit een bepaalde gedachtegang die je niet meer kunt tegenhouden alsje vaker gaat gebruiken.
Blijf consequent en blijf realistisch naar jezelf.
Mee eens hoor en zie wat je bedoeld dat een verslaving en zo insluipt voordat je het doorhebt. Probeer mezelf ook wel gwn steeds kritisch te bekijken en af en toe als k wat neem te bedenken hoe k me voel als k het niet zo doen
Mijn tip voor jou is maak een overweging om een grens te stellen waarvan je zeker weet dat alsje die zou overschrijden dat je er absoluut geen controle meer over hebt dus meteen zal stoppen en hulp zoeken.
True en kep er zelfs 2, niet nemen als k me slecht voel en niet nemen vanwege cravings. Die 2 regels werken perfect voor mij want zolang k alleen neem als k me goed voel werkt t het best en houd t verslaving tegen want t ding is dat je met verslaving moet gebruiken van jezelf en als je je al prima voelt gebeurd dat niet, zelfde met cravings dat zijn imo zeg maar de uitdagingen die willen in moeten omzetten. En daarbij als je maar vaak genoeg gebruikt komen die dingen sws toch wel dus heb je automatisch een stop wnr je te ver gaat
Hoeveel gebruik je normaliter als ik vragen mag 1x per week? Of 1x per maand of elke dag?
Niet echt een vaste tijd voor maar best vaak. Denk gemiddeld 1-2 keer per week maar kan erg verschillen. Tis over t algemeen als k er zin in heb en iets leuks te doen heb
Jij bent jezelf aan het slopen. Het is je zo vaak uitgelegd maar je wil het niet horen. Lees alles posts van @Torchic nog eens terug, 100% waarheid. Waarom denk je dat je gewaarschuwd wordt? Wij hebben dit al eens meegemaakt en dit is niet duurzaam.
Heb ze gelezen hoor, en weet hoe t allemaal klinkt, veel en vaak gebruiken en toch over jezelf zeggen geen probleem te hebben, dat schreeuwt junk. Weet ik wel hoor maar drm probeer ik ook met harde feiten te komen die het ontkrachten, en ook deels daarom doe k dingen zoals die pauzes dat k zowel tegen anderen als tegen mezelf kan zeggen oke dit is het bewijs dat ik het wel kan ipv ja ik zou het best kunnen maar doe het niet.
Daarbij die dag gek doen voor mn maand stoppen was natuurlijk vooral voor de fun maar ook met een extra harde comedown kunnen zeggen ik blijf er nu een maand vanaf voegt nog ff dat beetje extra toe eraan
Vaak zien zulke mensen dit als misgunst van plezier.
Nee snap het hoor en weet dat iedereen t met de beste bedoelingen gezegd word dus word gewaardeerd hoor 😊👍
wat ook op de loer licht is tolerantie en misschien stap je dan wel over van cathiones naar pyro's
Tolerantie mee eens idd, mijne is van nature al hoog en word uiteraard ook gauw hoger als k te vaak te gek ga doen ook hiervoor neem k mn pauzes tussendoor om ff te resetten.
Pyros heb k er 2 van liggen en 1 al geprobeerd (a-phip). Alleen t gekke was dat t heel anders was dan verw8, ik heb t genomen uit nieuwschierigheid en om mn zelfbeheersing te testen. Test was geslaagd en nieuwschierigheid heeft laten zien dat k sws geen overstap ga maken want cathinonen vind k echt leuk maar die flakka deed bijna niks maar na 3 kwartier wel enorme cravings, en zelfs uurtje later ofz niet eens meer cravings daarnaar maar gwn cravings naar een euforische upper door de harde comedown. Punt is vind ze leuk als ervaring maar voor de fun heb k veel liever andere dingen dan pyros.
Een ding is wel heel apart, heb ook 2cb en daarvan is gezegd dat sommige aphip kunnen bevatten, eigk nooit gemerkt tot k ze ging snuiven, 1e keer ervan wel echt die flakka vibe gevoeld incl de oncontroleerbare impulsen. Ondanks dat zelfs toen kunnen inhouden hoewel dat eigk bijna onmogelijk was. Maar later toen k dus het echte spul had voelde t gwn heel anders wat k ook echt ni kan verklaren 😅