Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2mmc underrated?

2mmc underrated?

58 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#1
FredKroket zei:
Dat het nu goed gaat betekent niet dat je verstandig bezig bent. Dat je ΓΌberhaupt een tolerantie reset nodig hebt is een slecht teken. Je komt er vanzelf wel achter.
Klik om te vergroten...
Yep t kan altijd beter en gezonder maar volgens jou had k geen bewijzen gegeven terwijl k er zeker 3 had genoemd. Als k riochting een verslaving zou zitten waren die 3 dingen nooit gelukt toch?


FredKroket zei:
Zegt helemaal niks. Ik heb problemen met speed en coke gehad maar ghb deed me helemaal niks. Dus ben ik niet verslavings gevoelig? Bullshit.
Klik om te vergroten...
Ik gaf die als voorbeeld omdat t verreweg de gevaarlijkste is met meeste verslavingskans.
Ik heb 19 dingen geprobeerd: xtc, coke, keta, 2cb, 1p-lsd, alcohol, wiet, speed, 2mmc, 3cmc, 3mmc, a-phip, 2fma, 2fa, 3fa, 5mmpa, 5mapb en 5meo dmt (ja ben er eentje vergeten)
Met zon lijst en toch geen problemen heb k idd wel het vermoedde dat t wel goed zit. En ja mss is die 20e net de gene die me wel verslaafd maakt, maar dat kan altijd
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
yiazmat zei:
Yep t kan altijd beter en gezonder maar volgens jou had k geen bewijzen gegeven terwijl k er zeker 3 had genoemd. Als k riochting een verslaving zou zitten waren die 3 dingen nooit gelukt toch?
Klik om te vergroten...
Nee dat zegt echt helemaal niks. Integendeel, het wijst er eerder op dat je een probleem aan het ontwikkelen bent.
yiazmat zei:
Ik gaf die als voorbeeld omdat t verreweg de gevaarlijkste is met meeste verslavingskans.
Ik heb 19 dingen geprobeerd: xtc, coke, keta, 2cb, 1p-lsd, alcohol, wiet, speed, 2mmc, 3cmc, 3mmc, a-phip, 2fma, 2fa, 3fa, 5mmpa, 5mapb en 5meo dmt (ja ben er eentje vergeten)
Met zon lijst en toch geen problemen heb k idd wel het vermoedde dat t wel goed zit. En ja mss is die 20e net de gene die me wel verslaafd maakt, maar dat kan altijd
Klik om te vergroten...
Lees je eens in hoe verslaving en problematisch gebruik werkt. Het gaat er niet om hoe veel verschillende soorten drugs je gebruikt hebt.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ok lm ik vraag het anders. Wat is voor jou een geldig bewijs dat je veel en vaak gebruikt en toch gwn controle hebt
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
yiazmat zei:
Ok lm ik vraag het anders. Wat is voor jou een geldig bewijs dat je veel en vaak gebruikt en toch gwn controle hebt
Klik om te vergroten...
Dat is er niet. Grote hoeveelheden en regelmatig gebruik is een kenmerk dat je verslaafd bent of je gebruik problematisch is.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#5
FredKroket zei:
Dat is er niet. Grote hoeveelheden en regelmatig gebruik is een kenmerk dat je verslaafd bent of je gebruik problematisch is.
Klik om te vergroten...
D8 ik al, laten we t maar gwn eens zijn het oneens te zijn dan. Verslaving is imo dat je niet kan stoppen ondanks dat t een probleem gaat worden, ik kan blijkbaar wel stoppe want zoals gezegd blijf k dat aan mezelf bewijzen en problematisch is t nog niet want haal er veel meer positiefs uit dan negatief
Gezond ist natuurlijk nooit maar heb nergens last van en als dat gaat komen kap k gwn tot dat t wel weer goed voelt
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
je hebt vaak niet door als er mentaal iets kapotgaat totdat het te laat is
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#7
πŸ‘
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
yiazmat zei:
D8 ik al, laten we t maar gwn eens zijn het oneens te zijn dan. Verslaving is imo dat je niet kan stoppen ondanks dat t een probleem gaat worden, ik kan blijkbaar wel stoppe want zoals gezegd blijf k dat aan mezelf bewijzen en problematisch is t nog niet want haal er veel meer positiefs uit dan negatief
Gezond ist natuurlijk nooit maar heb nergens last van en als dat gaat komen kap k gwn tot dat t wel weer goed voelt
Klik om te vergroten...
Jouw manier van gebruiken wijst op problematisch gebruik. Dat heeft niet met een mening te maken maar met feiten. Te veel en te vaak. Dat je nog niet verslaafd bent zegt niks. Maar het feit dat je rondjes aan het rennen bent om het goed te praten is een slecht voor teken. Kan je zo eigenwijs doen als je zelf wil maar zoals gezegd: je komt er vanzelf achter.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
de diagnose verslaving bestaat geen eens in de DSM kan je nagaan
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#10
FredKroket zei:
Jouw manier van gebruiken wijst op problematisch gebruik. Dat heeft niet met een mening te maken maar met feiten. Te veel en te vaak.
Klik om te vergroten...
Ok in zekere zin waar i guess tis veel en vaak maar dat deel geef k ook toe toch πŸ˜…

FredKroket zei:
Dat je nog niet verslaafd bent zegt niks.
Klik om te vergroten...
Niet over dat het dan gezond is maar wel dat mn beheersing nog oke is en als t ooit problematisch gaat worden ik gwn kan stoppen tot t weer gwn leuk is

FredKroket zei:
Maar het feit dat je rondjes aan het rennen bent om het goed te praten is een slecht voor teken
Klik om te vergroten...
Dus omdat we t oneens zijn heb ik een probleem? Oke weet ik dat ook weer πŸ™ƒ

FredKroket zei:
Kan je zo eigenwijs doen als je zelf wil maar zoals gezegd: je komt er vanzelf achter
Klik om te vergroten...
Fair enough, enige wat k kan zeggen is dat de voordelen ver boven de nadelen staan momenteel, als dat ooit veranderd heeft gebruiken sws geen nut meer want mijn rede is de fun ervan

MR_CHIP zei:
de diagnose verslaving bestaat geen eens in de DSM kan je nagaan
Klik om te vergroten...
Oh grappig wist k ni πŸ˜…
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kunnen nu de kroketjes in de frituur?
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#12
Harry In De Warrie zei:
Kunnen nu de kroketjes in de frituur?
Klik om te vergroten...
Maar dat toch ongezond, denk wel even aan de harm reduction. Beter in de oven veel beter voor je

(Sorry moest m ff maken πŸ™ƒπŸ˜…)
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
yiazmat zei:
Maar dat toch ongezond, denk wel even aan de harm reduction. Beter in de oven veel beter voor je

(Sorry moest m ff maken πŸ™ƒπŸ˜…)
Klik om te vergroten...
Ojaa vergeten, Dan de airfryer en oesterzwam kroketjes he!
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#14
Prc zo ist, das idd nog veel beter πŸ’ͺ😁πŸ€ͺπŸ˜‚
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
yiazmat zei:
Ok in zekere zin waar i guess tis veel en vaak maar dat deel geef k ook toe toch πŸ˜…


Niet over dat het dan gezond is maar wel dat mn beheersing nog oke is en als t ooit problematisch gaat worden ik gwn kan stoppen tot t weer gwn leuk is


Dus omdat we t oneens zijn heb ik een probleem? Oke weet ik dat ook weer πŸ™ƒ


Fair enough, enige wat k kan zeggen is dat de voordelen ver boven de nadelen staan momenteel, als dat ooit veranderd heeft gebruiken sws geen nut meer want mijn rede is de fun ervan


Oh grappig wist k ni πŸ˜…
Klik om te vergroten...
I rest my case.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Harry In De Warrie zei:
Kunnen nu de kroketjes in de frituur?
Klik om te vergroten...
Ja naast de hersens van @yiazmat
Hoop dat je ze er op tijd uit haalt chef :)
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het vervelende aan verslaving is dat je je zelf lang wijs maakt dat je het onder controle hebt en kunt stoppen als dat moet. Maar als dat moment aanbreekt, dat toch best lastig blijkt. En je in gebruik blijft hangen terwijl de negatieve kanten zwaarder wegen dan de positieve.

Met jouw middelen, combinaties en doseringen zeker risicovol omdat je daarmee in psychoses kunt raken.

En wat vele hier zeggen. Een maandje stoppen zegt niet zo veel. Heb ik vaak zat gedaan om mezelf te bewijzen dat 'ik geen verslaving heb'. Maar daar zat ik toch wel naast als ik er op terugkijk... Puur het feit hoeveel je er al mee bezig bent tijdens het stoppen moest mij wakker schudden, maar ik had oogkleppen op en een hele dikke plaat voor mijn kop...
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nouja misschien wist ik diep van binnen wel dat ik verslaafd was, maar ik was er nog niet klaar voor om dat te erkennen. Daarvoor moest eerst de schade aangericht zijn aan mezelf en mn omgeving.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#19
FredKroket zei:
Ja naast de hersens van @yiazmat
Hoop dat je ze er op tijd uit haalt chef :)
Klik om te vergroten...
Nope zwart gebakken helaas, nou ja hopelijk gaan de kroketjes beterπŸ™ƒ
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#20
Koffieb00n zei:
En je in gebruik blijft hangen terwijl de negatieve kanten zwaarder wegen dan de positieve.
Klik om te vergroten...
Goeie maar gelukkig ist bij mij nog andersom, probeer iig wel steeds kritisch te denken of dat nog steeds zo is

Koffieb00n zei:
Met jouw middelen, combinaties en doseringen zeker risicovol omdat je daarmee in psychoses kunt raken
Klik om te vergroten...
True
Enige wat k wil toevoegen is dat k over t algemeen niet vaak combineer maar laatste maand toevallig wel meerdere keren


Koffieb00n zei:
En wat vele hier zeggen. Een maandje stoppen zegt niet zo veel. Heb ik vaak zat gedaan om mezelf te bewijzen dat 'ik geen verslaving heb'. Maar daar zat ik toch wel naast als ik er op terugkijk.
Klik om te vergroten...
Vind deze best interessant, je zegt dat je er achteraf op terugkijkt en toch denkt van ok ik had wel een verslaving maar je zegt ook dat je zelf ook vaak een maandje niks hebt genomen (wat dus steeds lukte neem ik aan). Maar als je jezelf hebt bewezen die beheersing te hebben wat was dan voor jou t punt om te denken "oh nee dus toch niet" als k vragen mag?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."