#1
En bijhorende late reactie van mijnen twege😄Wel een oud topic, sorry, maar 0 reacties. Ik dacht ik laat toch wat acher. maar bij mij werkt het dus precies tegenovergesteld. Ik had juist dat gevoel bij 6-APB waardoor ik veel te hoge dosis (260) en na een uur of 5 nog eens 130mg..) (beginnersfoutjes/ontverantwoord/geen leuke kater). Terwijl 5-MAPB juist veel beter werkte en totaal geen kater gaf, Ik werd knettermoe van 6-apb. Maar 100 mg 5-MAPB werke juist weer perfect. Inderdaad wel veel meer couchpatato dan MDMA.. Maar ik zat gewoon thius, beetje muziek etc. Dus ik vind het eigenlijk meer een "chill-pill-middel" dan een pepper. Misschien omdat ik behoordlijk ADHD heb. de amfetamins: dextro- en normale amfetamine en methylfenidaat wordt ik juist ook veeeel; rustiger van. En ik slaap dan ook gewoon het klokje rond...
Allé 6-APB geeft echt wel algemeen stabiele MDMA rush met zekere visuals, echte party rc. Maar in als eerste x direct 260mg in een keer? Da's wel giga n 5u later nog is 130mg 6-APB, dus 390mg op een avond/nacht?
Die kater lijkt me hier wel zeer logisch, waar ik juist bij 6-APB geen echte kater/dip ervaarde.
Enkel bij een heel recente 3daagse party (vr-zondagnacht/ochtend), vollenbak op 6-APB ging, dus ook overdrive aan 6-APB, nul slaap amper eten n te weinig drinken, na heel lang (sinds eerste malen mdma) nog eens ferme kater.
Maar dat ge op die 260mg al ni redelijk in overdrive ging met oa trillend zicht n algehele sterkere visuals? En het nodig achte om nog eens 130mg bij te nemen na 5u. 6-APB gaat bij mij juist zo lang door n na de piek nog uren nagenieten n lichte mr duidelijke visuals tot 12-15u na inname, ook echt tot die tijd giga kijkers.
En velen ervaren hier toch stabiele potente MDMA rush op, wordt zelfs MDMA op steroïden genoemd. Omdat zelfs na de piek er nog lang heerlijke entactogene energy aanwezig blijft n bij mij echt tot volledige uitwerking verdwijnen v grote pupillen.
Dus ja net als @Neo-Shulginist eerder de chille mood ervaren, wat ik te pover vond, omdat ik energy wou, toen na 3u te loom effect er 3-FA bijgenomen en ging ik eindelijk in de energy modus.
In al die maanden ook 5-APB uitgeprobeerd en daar heb ik duidelijk lagere dosis v nodig ivm 6-APB en ervaar een zeer gelijkaardige werking n effecten, alleen nog meer euforischer n wa minder visuals, maar een heerlijke entactogene energie, zin in muziek, dansen, mr ook veel sicializen.
Ook ik heb oa ADHD en neem daar 40mg rilatine modified release voor. N maanden terug nam ik tijdens tweekend vaak 4F-MPH, noemde ik dan mn weekend rilatine.
Maar daar verschil ik dus ook duidelijk met jou. Want op alle pep rc's, eerst 4-FA, later 4-FMA en 3-FA ga ik toch wel lekker strakjes mé energy booster, waar 4-FA en 4-FMA meer strak zijn dan vb 3-FA, deze laatste geeft puur qua pep energy het fijnste effect.
Die 4-FMA is ook pure serotonine slurper n ook heel potent, zeker in werkingsduur.
Dus wij zijn echt 2 averechtse qua effecten en ervaringen n dan ook beide ADHD, best bijzonder 😁