Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vandaag weer eens een avondje genieten met 5-mapb.. Tegenwoordig toch één van mijn favorieten. Ik heb de dosis dit keer iets anders gedaan. Ik ben begonnen met 1,5 pellet van 50 mg.. Dus mijn startdosis was 75 mg… Na een uurtje heb ik een kwartje bijgepakt… En ik ga daar echt heel lekker op! Ik heb hier veel minder van nodig dan van xtc.. Mijn favoriete rc op het moment"
"witte270 zei: Klinkt goed, hoe is de nasleep hiervan? Ik heb met XTC dat ik echt niet opletten op dosis om mijn katers te beperken, is dat hiermee ook? Klik om te vergroten... Geen nasleep voor mij, maar ik doseer heel laag omdat ik merk dat het een stuk potenter is dan xtc. Ik heb in totaal over de nacht verdeelt net iets minder dan 100mg gepakt.. Ik heb er veel minder van nodig. Geen kater hier dus. Wel een benzo gepakt om lekker te slapen, maar nu weer fris en fruitig"
"Mindless zei: Klinkt goed ja, misschien ook eens proberen, al bevalt bij mij 6-apb super en dat duurt zo lekker lang. Omdat er steeds 3 maanden tussen zitten ga ik toch steeds weer voor die optie omdat ik weet dat het goed is. Klik om te vergroten... Ja die ga ik ook zeker eens proberen. Voordeel met 5-mapb voor mij is ook dat het niet mijn hartslag enorm verhoogd.. Is met 6-apb wel zo dacht ik. Maar ik ga het zeker eens proberen de langere werking van 6-apb lijkt me ook heel fijn."
"Vanmiddag rond 16:00 uur heb ik voor het eerst een pellet van 50mg 5-mapb genomen. 50 mg, maar wat een heerlijk spul is dit!!! Ben verbaasd over de enorme sterke werking. Na ongeveer 40 minuten begon er wat te komen, maar ik was een beetje onrustig. Niet erg, gewoon te doen en even ondergaan. Daarna merk ik dat enorme lekkere love gevoel, dat heb ik bij xtc al heel lang niet meer gevoeld. Dus dat is heerlijk! Ik voel me blij, ben zelfs een beetje geil geworden. Het voelt alsof er een warme deken over mij heen ligt, lekker!! Voor nu ga ik even verder genieten van dit heerlijke goedje… Ik ga lekker!"
"Ja heb er echt van genoten, en muziek erbij is echt geweldig.. Ik heb gelijk weer nieuwe besteld. Ik heb ook nog 6-abp liggen, die ga ik ook zeker proberen"
"PsyTekz zei: Hoe zit het met de kater van dit middel aangezien het waarschijnlijk ook wel wat sero slurpt? Zou het graag ook eens bestellen maar ben wat terughoudend met serotonineslurpers door de kater en dip vooral. Klik om te vergroten... Ik heb zelf geen katers gehad na het gebruik van 5-mapb. Ik heb het ondertussen een stuk of drie keer gebruikt. Alleen de laatste keer werd ik enorm misselijk.. Maar ik had best wat alcohol gedronkem vooraf, en ik denk dat dat geen goede combi was. Maar ik heb geen katers gehad. Moet wel zeggen dat ik voldoende heb aan 50 mg, en eigenlijk niet bijpak"
"StraffeNeel zei: Zo leuk te horen Biancie dat we zelf ook gelijk 5-MAPB hebben besteld. Bedankt voor de tip! Klik om te vergroten... Heb je het al geprobeerd?? Ik ga vrijdag weer feesten Maar van te voren ga ik geen alcohol meer drinken, ik denk dat ik daar enorm misselijk van ben geworden de laatste keer 😂😂"
"Nee 6-apb nog nooit geprobeerd! Heb het wel liggen, maar dit bevalt zo ontzettend goed"
"Foxy Methoxy zei: Kun je omschrijven wat het met je doet? En heb je wat tijdslijnen? Hoe komt het op? Hoe lang duurt het? Wat is leuk, wat is niet leuk? Klik om te vergroten... Op met moment dat het gaat werken voel je hetzelfde als bij xtc, alleen komt het langzaam opzetten. Dat is erg prettig. Niet ineens dat het erin knalt. Gisteren had ik een vrij volle maag, dus duurde het ongeveer een uurtje voordat ik wat ging voelen. Het is wel een veel aanweziger gevoel dan bij xtc, maar dat is persoonlijk denk ik. Ik nam bij xtc altijd wel de wat hoger gedoseerde pillen, maar ik heb van 5-mapb echt veel minder nodig. Normaal gesproken voel ik binnen 20 minuten echt al een lekkere opkomst. Ik voel euforie, blij en zit met een grote glimlach op mijn gezicht. En eigenlijk denk ik elke keer weer dat ik al op de piek zit, maar dan gaat het nog even door. Echt heel fijn! Ook word ik er enorm geil van, leuke bijkomstigheid. Wat ook fijn is, is dat ik bij xtc altijd wegtrekkers krijg, en bij 5-mapb heb ik dat totaal niet. Ik moet bij xtc vaker bijnemen dan bij 5mapb, dit werkt bij mij langer door. Om het effect wat te versterken neem ik nog een kwartje bij na een uurtje. En als het echt goed werkt pak ik een klein beetje G erbij. Dat verlengd het naar mij idee. Ik ben er echt wel even lekker zoet mee. Denk een uur of 3 vier, maar misschien wel langer. Ik zal de volgende keer wel even een tripreport schrijven. Achteraf een tijdlijn echt precies beschrijven is wat lastiger. Maar wel leuk om het een keertje bij te houden."
"MR_CHIP zei: ik vond zelf 5mapb heel couclooking dus gooide ik er wat 2fa bij Klik om te vergroten... Ja ik merk dat de werking van 5-mapb erg te sturen is. Als ik lkkr ga dansen ga ik super lekker, maar als je gewoon lkkr wilt chillen kan dat ook heel goed. Ik heb het nog niet gecombineerd met een een andere rc. Wel ik heb nog wat pink star pellets liggen. Maar eigenlijk nog niet geprobeerd. Gisteren weer een lekkere voorraad 5-mapb ingekocht"