#1
Ik ben ook benieuwd naar het antwoord op deze vraag.
Kunnen we de 3-fa wassen?
Kunnen we de 3-fa wassen?
Bedankt voor het antwoord.Ik heb 2-fma gewassen en geen verandering gezien, geroken of gemerkt. Ook geen verlies, werd zuiver geleverd blijkbaar. Heb dit gedaan na een filmpje en wat berichten erover te hebben bekeken, Reddit en Youtube van Hollandse dame, tijd geleden en geen andere fluor amfetamines gespoeld maar dit werkte prima. Volgens mij is die verbinding sowieso redelijk sterk want is zelfs te vapen zie ook Reddit, 1x geprobeerd maar zinloos en toch wat huiverig voor fluor damp. Icm water en langdurig(er) hoge temp kan er wel iets loslaten, koolstof dacht ik, en dan een chloor fluor rest ding iets overlaten wat giftig is, cfk zit dan dicht in de buurt voor mijn ongeletterd gevoel. Wederom baseer ik dit alles op weinig wetenschappelijk verantwoorde informatie maar erg onverantwoord eigen gedrag.
Mijn gevoel zegt dat RCs (bijna) nooit versneden worden door de reguliere vendors omdat het de moeite niet waard is qua marge, en dat de producenten in professionele omstandigheden fabriceren omdat het goedkoper is het grote batches te kokkerellen, en repeat business een goed verdienmodel is. Minder schakels ook die hun deel willen (dan tussen coka boeren en Appie bijvoorbeeld), stel ik mij zo voor. Maar wel laten testen!
(Deze laatste alinea is niet erg mod proof want pure, onversneden speculatie. Excuus hiervoor maar ik houd niet van delete en backspace toetsen, mss discriminatie maar vind ze toch anders)
Rcs worden juist wel professioneel geproduceerd in laboratoria in China en India. Dat mag want zolang het rcs zijn, zijn ze niet illegaal. Wellicht wordt de productie na een ban in sommige gevallen overgenomen door locale, illegale laboratoria, maar dit gebeurd uiterst mondjesmaat.RC's worden niet professioneel geproduceerd.
Bedankt voor het antwoord.
maar ik moet dit oplossen; RC's worden niet professioneel geproduceerd. en bijna geen enkele verkoper test de producten. 99% puur product is de grootste leugen van de verkopers
Haha nouja 'professioneel' moet je niet al te serieus nemen in die zin hoor. Het is niet alsof ze human-grade farmacologische standaarden gebruiken.Rcs worden juist wel professioneel geproduceerd in laboratoria in China en India. Dat mag want zolang het rcs zijn, zijn ze niet illegaal. Wellicht wordt de productie na een ban in sommige gevallen overgenomen door locale, illegale laboratoria, maar dit gebeurd uiterst mondjesmaat.
Zelfs zeer populaire (voormalige) rcs zoals 4mmc, 3mmc, a-php en mxe zijn nauwelijks meer verkrijgbaar op de zwarte markt. Dealers verkopen vaak nieuwe (nog niet verboden) rcs onder de oude naam.
Het hangt af van de polariteit van een stof, of het oplost in aceton of niet 🤓Hoi,
Kan hier weinig over terug vinden blijkbaar, maar is er informatie over RC's (meer bepaald de amfetamine vervangers) en reactie met aceton?
Wat als je speed koopt maar in plaats een RC hebt gekregen en je kan niet testen, maar je doet uit gewoonte een acetone wasje...
Reageren deze Fluor(meth)amphetamines met aceton tot gevaarlijke producten, of kan je deze op zich ook geween veilig 'wassen'?
Voor 3mmc en 3cmc bv. lees ik hier op verschillende plekken andere informatie over die elkaar tegenspreekt.
Het is maar wat je onder professioneel verstaat 😅Rcs worden juist wel professioneel geproduceerd in laboratoria in China en India. Dat mag want zolang het rcs zijn, zijn ze niet illegaal. Wellicht wordt de productie na een ban in sommige gevallen overgenomen door locale, illegale laboratoria, maar dit gebeurd uiterst mondjesmaat.
Zelfs zeer populaire (voormalige) rcs zoals 4mmc, 3mmc, a-php en mxe zijn nauwelijks meer verkrijgbaar op de zwarte markt. Dealers verkopen vaak nieuwe (nog niet verboden) rcs onder de oude naam.
Hier, deze video bedoel je misschien. Op de video is een politie-inval te zien bij een voornalige, als legendarische bekend staande Spaanse vendor. De vendor werd geroemd vanwege de grote voorraad, de zuivere stoffen, en de bewering dat er nog nooit mislabelling had plaatsgevonden.Het is maar wat je onder professioneel verstaat 😅
Ik kan ff geen foto's vinden maar kan me nog wel herinneren dat ik zo'n lab zag wat ongeveer bestond uit een oude emaille badkuip en een gammel bureautje met een Erlenmeyer en een brander erop (ofzo). Maar dat kan ook de uitzondering op de regel zijn geweest.
Dat is de crux ja 🙂Het is maar wat je onder professioneel verstaat 😅
De producten zijn niet medical grade, nee, maar dat geldt voor bijna alle drugs. De kwaliteit zal verschillen van lab tot lab. Soms moeten ze ook even inkomen heb ik het idee. De eerste batches zijn vaak slecht.Het is niet alsof ze human-grade farmacologische standaarden gebruiken.
Ik heb eerder het idee dat het gaat om productielabs waar het meer draait om de snelheid van het afhandelen, dan alles zorgvuldig doen. Dus dingen die tijd kosten, daar wordt op bespaard. Zoals installaties goed schoonmaken, kwaliteit van oplosmiddelen en grondstoffen checken en evt zuiveren. Kristalliseren.De kwaliteit zal verschillen van lab tot lab. Soms moeten ze ook even inkomen heb ik het idee. De eerste batches zijn vaak slecht.
Was dat xx? Daar heb ik ook nog wel es wat besteld. Had inderdaad een goede reputatie maar in de praktijk zal het amateuristischer zijn geweest dan velen dachten. Ik vond het altijd heel goed gaan daar. Wel één van de betere vooral vanwege het assortiment.Hier, deze video bedoel je misschien. Op de video is een politie-inval te zien bij een voornalige, als legendarische bekend staande Spaanse vendor. De vendor werd geroemd vanwege de grote voorraad, de zuivere stoffen, en de bewering dat er nog nooit mislabelling had plaatsgevonden.
Maar als je dan ziet hoe het er in de praktijk uit ziet, dan krijg je toch wel een ander beeld. Het is een krap kantoortje met enorm veel zeer potente stoffen naast elkaar. Wat dat betreft een wonder dat het niet vaker fout ging.
I.v.m. forumregels doe ik geen verdere uitlatingen over welke vendorWas dat xx? Daar heb ik ook nog wel es wat besteld. Had inderdaad een goede reputatie maar in de praktijk zal het amateuristischer zijn geweest dan velen dachten. Ik vond het altijd heel goed gaan daar. Wel één van de betere vooral vanwege het assortiment.
Wat ik me herinnerde ging echt over een productielab. Niveau schuurtje in de achtertuin / verlaten kantoorpand. Echt heel shady 😄
Soms moeten ze ook even inkomen heb ik het idee. De eerste batches zijn vaak slecht.
Is ook waar, maar van nep en a-pihp waren de eerste batches juist inconsistent.Met 3-mmc bijvoorbeeld waren de 1ste batchen net van uitstekende kwaliteit. Toen iedereen 3-mmc begon te snuiven en vendors hun hele voorraad erdoor heen ging op korte tijd heb ik de kwaliteit gestaag zien dalen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."