Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEutylone + waar rekening mee te houden

Eutylone + waar rekening mee te houden

7 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
h
heerutosenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na uitvoerig onderzoek besloten dit goedje een keer te proberen. Doseringen op internet lopen uiteen van 50 tot 350mg per dosering.

Nav andere reports op reddit en de kennis dat in Nieuwzeeland tabs met 350mg verkocht worden besloten een iets minder dan 300mg te nemen (dit is ook mijn methylone dose geweest in 2010)

De effecten zijn een soort mildere maar veel langer durende methylone. Komt heel geleidelijk op en de effecten duren erg lang.
Er is wel 1 gigantisch nadeel en dat is de nastimulatie. De effecten lopen door tot circa 8 uur, maar daarna zit je nog aan lange stimulatie vast waar zelfs 6mg etizolam niets voor deed. Ik wilde niet meer nemen dan dat, sinds de medische dosis max 3mg is en 5mg+ wordt gezien als ''heavy'' .

Al met al lijkt het me beter geschikt als een combinatie middel in lage dosering. Ik las al meerdere reports dat het synergystisch of versterkend kan werken met vergelijkbare RC's.

Nog een andere waarschuwing. Als het te mild voelt.... NIET bijpakken wanneer je al boven de 350mg zit (at most kleine puntjes nasaal ipv oraal als je het echt niet laten kunt)

Er zijn nep XTC pillen in omloop met Eutylone waar mensen op OD zijn gegaan door bij te pakken. Geen idee wat de threshold is, maar ik zou niet over de 500mg op een avond gaan.

En houd etiz of iets soortgelijks bij de hand voor het geval je eigenwijs bent en toch meer pakt :wink:

Het is een leuk goedje, maar ik ga het denk ik niet nog eens bestellen. Ik bewaar de leftovers voor combi's.

Nu zag ik een vendor in NL met 3-FMC, iemand hier ervaring mee?
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hier ook wel nieuwsgierig naar eutylone, kan er nog niet genoeg over vinden om het aan te durven.

heerutosen zei:
besloten een iets minder dan 300mg te nemen (dit is ook mijn methylone dose geweest in 2010)
Klik om te vergroten...
Welke ROA?
B
BrnUKLid
01-01-2024, 00:00
#3
klinkt als euthylone niet eutylone
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
BrnUK zei:
klinkt als euthylone niet eutylone
Klik om te vergroten...

Klinken gewoon beiden als spul waar je beter van weg blijft
V
VriendelijkeGebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vond dit stofje maar vlak en doelloos
F
FlackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik werd erg moe van de na effect de volgende dag. en het gevoel is oppervlakkig en duurt niet erg lang. Als je het opweegt tegenover de lange brakheid die je er van krijgt is het zeker niet waard.
k
krijgt_kritiekLid
01-01-2024, 00:00
#7
Weinig ervaring ermee, de doseringen waarmee uppers en voornamelijk middelen vergelijkbaar met mdma worden ingenomen (waar ik mezelf ook schuldig aan maak) zijn misselijkmakend. De gedachte alleen al geeft een rot gevoel. Zelf gebruik ik het nasaal (uitleg over de schadelijkheid hiervan en dat het een cauutische stof is hoef ik niet), in erg kleine doseringen. Aangezien er weinig bekend is over de doseringen uberhaupt en een weegschaal om dit fatsoenlijk af te wegen ook vrijwel geen recreatieve gebruiker tot zijn beschikking heeft, pak ik een heel klein beetje op het puntje van een fruitmesje en dat is dan mijn dosering. Geen problemen tot zover. Ik kan zelfs eten, wat erg bijzonder is voor mij omdat vrijwel elk depolariserend neurologisch/endocrinologisch dat werkt op dopamine, noradernaline en serotonine laat mijn eten verdwijnen. Zelfs caffeïne.

Maar ik zou hier voordat er meer over bekend is zeker niet op proberen te feesten of "hard" te gaan. Zou ook niet weten waarom je dan niet voor een oud vertrouwd middel zou gaan. Mocht je RC's of nieuwe stoffen willen proberen raad ik ook echt aan om deze website te bezoeken voor inforrmatie. Als deze website geen informatie over het middel heeft, moet je er echt niet te gek mee gaan doen.
k
krijgt_kritiekLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vind het ook erg riskant dat je uberhaupt excate hoeveelheden noemt over het innemen van deze drug. Geen idee waar je dit vandaan haalt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."