#1
Na uitvoerig onderzoek besloten dit goedje een keer te proberen. Doseringen op internet lopen uiteen van 50 tot 350mg per dosering.
Nav andere reports op reddit en de kennis dat in Nieuwzeeland tabs met 350mg verkocht worden besloten een iets minder dan 300mg te nemen (dit is ook mijn methylone dose geweest in 2010)
De effecten zijn een soort mildere maar veel langer durende methylone. Komt heel geleidelijk op en de effecten duren erg lang.
Er is wel 1 gigantisch nadeel en dat is de nastimulatie. De effecten lopen door tot circa 8 uur, maar daarna zit je nog aan lange stimulatie vast waar zelfs 6mg etizolam niets voor deed. Ik wilde niet meer nemen dan dat, sinds de medische dosis max 3mg is en 5mg+ wordt gezien als ''heavy'' .
Al met al lijkt het me beter geschikt als een combinatie middel in lage dosering. Ik las al meerdere reports dat het synergystisch of versterkend kan werken met vergelijkbare RC's.
Nog een andere waarschuwing. Als het te mild voelt.... NIET bijpakken wanneer je al boven de 350mg zit (at most kleine puntjes nasaal ipv oraal als je het echt niet laten kunt)
Er zijn nep XTC pillen in omloop met Eutylone waar mensen op OD zijn gegaan door bij te pakken. Geen idee wat de threshold is, maar ik zou niet over de 500mg op een avond gaan.
En houd etiz of iets soortgelijks bij de hand voor het geval je eigenwijs bent en toch meer pakt![:wink:]()
Het is een leuk goedje, maar ik ga het denk ik niet nog eens bestellen. Ik bewaar de leftovers voor combi's.
Nu zag ik een vendor in NL met 3-FMC, iemand hier ervaring mee?
Nav andere reports op reddit en de kennis dat in Nieuwzeeland tabs met 350mg verkocht worden besloten een iets minder dan 300mg te nemen (dit is ook mijn methylone dose geweest in 2010)
De effecten zijn een soort mildere maar veel langer durende methylone. Komt heel geleidelijk op en de effecten duren erg lang.
Er is wel 1 gigantisch nadeel en dat is de nastimulatie. De effecten lopen door tot circa 8 uur, maar daarna zit je nog aan lange stimulatie vast waar zelfs 6mg etizolam niets voor deed. Ik wilde niet meer nemen dan dat, sinds de medische dosis max 3mg is en 5mg+ wordt gezien als ''heavy'' .
Al met al lijkt het me beter geschikt als een combinatie middel in lage dosering. Ik las al meerdere reports dat het synergystisch of versterkend kan werken met vergelijkbare RC's.
Nog een andere waarschuwing. Als het te mild voelt.... NIET bijpakken wanneer je al boven de 350mg zit (at most kleine puntjes nasaal ipv oraal als je het echt niet laten kunt)
Er zijn nep XTC pillen in omloop met Eutylone waar mensen op OD zijn gegaan door bij te pakken. Geen idee wat de threshold is, maar ik zou niet over de 500mg op een avond gaan.
En houd etiz of iets soortgelijks bij de hand voor het geval je eigenwijs bent en toch meer pakt
Het is een leuk goedje, maar ik ga het denk ik niet nog eens bestellen. Ik bewaar de leftovers voor combi's.
Nu zag ik een vendor in NL met 3-FMC, iemand hier ervaring mee?