#1
Ja is ook alleen maar goed van jou hoor!!Daar heb je gelijk in, ik probeer alleen maar te waarschuwen. Bij mij is dit gebeurd en ik wil voorkomen dat andere mensen dit ook gebeurd![]()
Ja is ook alleen maar goed van jou hoor!!Daar heb je gelijk in, ik probeer alleen maar te waarschuwen. Bij mij is dit gebeurd en ik wil voorkomen dat andere mensen dit ook gebeurd![]()
Ik snap het, is het permanent of kan het nog over gaan? Ben je nu helemaal genezen van drugsgebruik?Ik had hiervoor nergens last van… Nadat ik 3 dagen achter elkaar 3CMC gedaan heb zijn deze klachten gaan ontwikkelen. Zo heb ik het natuurlijk ook aan de huisarts verteld, dus toen een hartfilmpje gaan maken.
Ik had hiervoor nergens last van… Nadat ik 3 dagen achter elkaar 3CMC gedaan heb zijn deze klachten gaan ontwikkelen. Zo heb ik het natuurlijk ook aan de huisarts verteld, dus toen een hartfilmpje gaan maken.Wat erg! Maar ik vraag me trouwens wel af hoe de arts weet dat het specifiek door de drugs komt? Misschien had je het daarvoor ook al?
Ja dat klopt! Wat knap dat je gestopt bent en hulp hebt gezocht. Heel veel succes🥰Dit is helaas permanent. Huisarts zei ook dat 3cmc waarschijnlijk neurotoxisch is, dus het zal daarnaast (vast) ook ontzettend slecht zijn voor je geheugen. Ik ben nu gestopt met drugs gebruiken en loop bij een psycholoog, ik gebruikte vooral wanneer ik mij angstig voelde. Hier valt gelukkig aan te werken d.m.v een psycholoog.
Dankjewel!🙏🏼🤍 Doordat ik in het onderwijs werk wou ik ook echt wel heel graag stoppen. Het geluk uit mezelf halen en niet meer doormiddel van die troep…Ja dat klopt! Wat knap dat je gestopt bent en hulp hebt gezocht. Heel veel succes🥰
Hoi allemaal,
Ik was erg benieuwd wat jullie mening is over 3cmc. Ik heb al veel gelezen op de site maar ben toch iets meer specifiek opzoek naar mensen die echt “goede” ervaring hebben met 3cmc en het dus ook vaker hebben gebruikt.
alvast bedankt!
Hoi allemaal,
Ik was erg benieuwd wat jullie mening is over 3cmc. Ik heb al veel gelezen op de site maar ben toch iets meer specifiek opzoek naar mensen die echt “goede” ervaring hebben met 3cmc en het dus ook vaker hebben gebruikt.
alvast bedankt!
Hoi allemaal,
Ik was erg benieuwd wat jullie mening is over 3cmc. Ik heb al veel gelezen op de site maar ben toch iets meer specifiek opzoek naar mensen die echt “goede” ervaring hebben met 3cmc en het dus ook vaker hebben gebruikt.
alvast bedankt!
Herken je de hoofdpijn de dag erna? En bleef je bommetjes pakken of heb je ook gesnovenGoeie avond, mijn ervaring met 3CMC is positief!
Want bij 3MMC was ik meer paranoia, zenuwachtiger en algemeen een kut gevoel..
En bij 3CMC was ik veel meer op m’n gemak, super chille vaag en voelde me vrolijk.
En bommetjes doen is in het begin te vergelijken met heel licht mdma gevoel maar dat verdwijnt naar mate hoe vaak je gebruikt.
Nou eigenlijk niet.Herken je de hoofdpijn de dag erna? En bleef je bommetjes pakken of heb je ook gesnoven
Prijzen noemen is niet toegestaan dus ik zou het even verwijderen😊Ik kocht 100g. 3cmc voor 250eu:0
Kan natuurlijk ook andere oorzaken hebben, als ik 2 of 3 dagen doorzuip wat 1x in de maand voorkomt dan heb ik ook twee dagen hartkloppingenIk had hiervoor nergens last van… Nadat ik 3 dagen achter elkaar 3CMC gedaan heb zijn deze klachten gaan ontwikkelen. Zo heb ik het natuurlijk ook aan de huisarts verteld, dus toen een hartfilmpje gaan maken.
Maar er is wel een degelijk verschil tussen schade aan je hart of eens in de zoveel tijd hartkloppingen.Kan natuurlijk ook andere oorzaken hebben, als ik 2 of 3 dagen doorzuip wat 1x in de maand voorkomt dan heb ik ook twee dagen hartkloppingen
Ik vind de ene absoluut beter dan de andere inderdaad! De ene werkt net wat heftiger en sneller in dan de andere naar mijn meningIk heb een vraag. Mensen die 3cmc van verschillende vendors hebben gebruikt, hebben jullie het idee dat die van de ene beter is dan de andere? Of gebruiken ze allemaal hetzelfde recept? Ik vraag geen informatie van vendors en vraag geen specifieke informatie! Gewoon algemene vraag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."