#1
Klinkt goed!! Geniet ervan, zweten doen we met dit weer toch allemaal.Dit is een aanrader! Nuchter in je hoofd, lekkere tintelingen. Trillende ogen klapperkaak. Zweten wel als een malle. Ik ga plezier hebben!
Klinkt goed!! Geniet ervan, zweten doen we met dit weer toch allemaal.Dit is een aanrader! Nuchter in je hoofd, lekkere tintelingen. Trillende ogen klapperkaak. Zweten wel als een malle. Ik ga plezier hebben!
Ik vind t beter dan mdma. Wauw!Klinkt goed!! Geniet ervan, zweten doen we met dit weer toch allemaal.
Ik ben benieuwd hoe het je vergaat.Nu weer thuis. Uiteindelijk nog xtc genomen. Uiteraard bracht dit verre van energie en plezier (mdma werkt bij mij niet goed meer)
dus volgende keer iets hoger met de 6apb, eventueel een kleine booster. De piek was namelijk erg kort.
Jaar is uiteindelijk wel echt voorbijgevlogen.. die drugs he ðŸ¤Ik ga het dan toch eens aandurven! Goed om je report te lezen. Nu nog een moment vinden. Zal vast volgend jaar worden
Ik vond het piekmomenten bij @Hebbenzekezine? Erg kort als ik dat zo lees. Hoe is die ervaring bij jou?Los van hoe MDMA bij jou in het algemeen nog werkt, gaat een dosis XTC na een rit op 6-APB niet goed werken.
Volgende keer iets meer 6-APB kan een goed plan zijn. Mijn sweet spot zit op 195 mg. Een booster probeer ik nog wel een keer.
Maar belangrijker: fijne dag gehad ?
Slapen deed ik toch al niet, maar duidelijk minder verrot als een dag aan de mdma. Voel me top. Maar als ik mdma neem, is de piek binnen een uur er en ook na Max een uur weer weg. Ik denk dat het komtIk vond het piekmomenten bij @Hebbenzekezine? Erg kort als ik dat zo lees. Hoe is die ervaring bij jou?
Booster zou ik niet zo snel doen ivm de lange werking en het niet kunnen slapen.
Het opkomen en het daadwerkelijk pieken heeft niet lang tussen gezeten, max 30 minuten. Piek duurde een uur of 4 en daarna afstammen en een afterglow houden. Alles bij elkaar wel een uur of 7.Hoe vond je de effecten verlopen in vergelijking met MDMA?
Als ik het goed lees, klopt het dan dat je na een uur echt effecten begon te voelen, iets daarna heerlijk gevoel, na 4 uren de piek voorbij en daarna de afterglow voor twee uren lang?
Dus ongeveer 5 uren lang effect gevoeld?
Totaal geen psychedelische ervaring. Geen visuals, ook geen cev. Misschien bij een iets hogere dosering. Was mijn eerste keer dus wilde niet over de 160mg heen gaan. Een soort 0 meting voor zover dat lukt met alle menselijke variabelen zoals setting, voeding, slaap enzo.Vond je het ook een beetje psychedelisch zoals soms verteld wordt?
Ja, succinate. Denk dat ik anders in een permanente baan om de aarde geschoten was met 160mg HCI.Wauw, vette ervaring! Had je trouwens succinate?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."