#1
200 milligram 😂Gewicht?
200 milligram 😂Gewicht?
Bye.
Het heet de aubanergine-hamer
Houdoe
Ik heb je donderdag en vandaag gewaarschuwd voor dubbelposten, nu herschrijf je dezelfde post en post je hem gewoon weer. Begrijp je de afgelopen twee waarschuwingen die ik je heb gegeven? Zo niet, dan helpt een drie-dagenban misschien.
Je gewicht in kg? Speelt ook een rol natuurlijk200 milligram 😂
Gewicht?Ik had wel genoeg aan een capsule met 200 milligram 3-MMC voor een uurtje of vier.
Ik vond een dosis van 200 milligram al wel voor gevorderden. Je bent er best wel van onder invloed. Liever beginnen met iets als 130 milligram ofzo.240 is een hoge dosiring moch je ervaring hebben is dat geen probleem met minder ervaring zou ik lekker 200 van maken
Ja sorry, ik begreep je vraag, maar ik maakte er even een grapje van. Deels omdat ik het volgende helemaal niet zo 'natuurlijk' vind:Je gewicht in kg?
Speelt ook een rol natuurlijk
Je kunt 3-mmc niet vergelijken met mdma.Ik vraag mij ook hetzelfde af. Wat is raadzaam voor bijnemen als ik ook zou beginnen met 200 a 240mg in een capsule? Ik wil zelf liever niet snuiven. Is het net zoals met mdma dat je 2/3 van je dosis neemt en dan 2 a 3 uur later de overgebleven 1/3?
Interessant, je neemt dus in de tweede bom meer dan de eerste keer. Ga je dan niet erg hard wanneer die inkickt? Aangezien de eerste bom nog niet helemaal is uitgewerkt na 2-3 uur lijkt mij.Je kunt 3-mmc niet vergelijken met mdma.
Meest raadzaam is niet bijnemen….
Ik heb wel ervaring met oraal doseren.
Als je rond 200mg start neem ik 200-250mg als vervolg na zo’n 2-3 uur.
Eventueel 3e dosering zelfde recept na 2-3 uur.
Ik doe dit niet vaak, dus wil dit niet aanraden en alleen mijn ervaring delen.
Zorg voor een gezonde voorbereiding, uitgerust en gezond eten. Ook de dagen daarna extra aandacht daarvoor.
Het is geen wetenschap, maar mijn methode….en dat werkt.Interessant, je neemt dus in de tweede bom meer dan de eerste keer. Ga je dan niet erg hard wanneer die inkickt? Aangezien de eerste bom nog niet helemaal is uitgewerkt na 2-3 uur lijkt mij.
🍆🔨🔨Ik heb het van het weekend voor het eerst geprobeerd (wel al ervaring met xtc)
Ik ben een meid van 62 kg en wilde het voorzichtig uittesten dus ik heb bommetjes gemaakt van 85mg alleen merkte ik dat ze na een goed uur al uitwerkte ik durfde niet heel snel weer bij te nemen... Dus deed dit iedere 2 uur... Met gevolg dat ik tussendoor 45 min lang echt wel nuchter was... Wat is wijsheid de bommetjes groter maken? Zoja hoeveel mg? Blijft het effect dan langer? En hoef ik dan minder snel bij te pakken? Of ieder uur bijpakken met de bommetjes van 85mg... Ik gebruik recreatief op feestjes van uurtje of 8... 1x in de 3 tot 6 maanden...
Ik hoor graag jullie advies!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."