Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel MG 3mmc bom?

Hoeveel MG 3mmc bom?

19 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Porsche69 zei:
Gewicht?
Klik om te vergroten...
200 milligram 😂
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Chrizz zei:
??
Klik om te vergroten...

Ben je The Riddler?

Jim Carrey is onovertroffen in die rol.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
Chrizz zei:
??
Klik om te vergroten...
Bye.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zeebats zei:
🍆🔨🔨
Klik om te vergroten...
Het heet de aubanergine-hamer
Zeehond zei:
Bye.
Klik om te vergroten...
Houdoe
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chrizz zei:
??
Klik om te vergroten...
Ik heb je donderdag en vandaag gewaarschuwd voor dubbelposten, nu herschrijf je dezelfde post en post je hem gewoon weer. Begrijp je de afgelopen twee waarschuwingen die ik je heb gegeven? Zo niet, dan helpt een drie-dagenban misschien.
P
Porsche69Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
200 milligram 😂
Klik om te vergroten...
Je gewicht in kg? Speelt ook een rol natuurlijk
P
Porsche69Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb het al paar keer eerder gedaan. Vorig jaar met koningsdag ook alleen had ik toen veel te weinig gedoseerd. Had op gevoel wat bommetjes gemaakt ik schat dat er nog niet eens 100mg in zat haha was toen zeer matig.

IkBen 94kg en 1.93m. Hoeveel mg is een goeie dosis om mee te beginnen? Heb nu een bommetje van 240mg gemaakt. Of is dat teveel? Wil er mooi van genieten en lekker gaan maar ook zeker niet als een idioot te strak staan.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik had wel genoeg aan een capsule met 200 milligram 3-MMC voor een uurtje of vier.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
240 is een hoge dosiring moch je ervaring hebben is dat geen probleem met minder ervaring zou ik lekker 200 van maken
P
Porsche69Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Ik had wel genoeg aan een capsule met 200 milligram 3-MMC voor een uurtje of vier.
Klik om te vergroten...
Gewicht?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
mitchieee zei:
240 is een hoge dosiring moch je ervaring hebben is dat geen probleem met minder ervaring zou ik lekker 200 van maken
Klik om te vergroten...
Ik vond een dosis van 200 milligram al wel voor gevorderden. Je bent er best wel van onder invloed. Liever beginnen met iets als 130 milligram ofzo.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Porsche69 zei:
Je gewicht in kg?
Klik om te vergroten...
Ja sorry, ik begreep je vraag, maar ik maakte er even een grapje van. Deels omdat ik het volgende helemaal niet zo 'natuurlijk' vind:
Porsche69 zei:
Speelt ook een rol natuurlijk
Klik om te vergroten...

We weten niet of 3-MMC gelijkmatig verdeeld wordt over alle lichaamsweefsels. Dat kan misschien een beetje als muggenziften klinken, maar dat kan heel veel uitmaken. Van sommige drugs is de zogenaamde 'bio-beschikbaarheid', de hoeveelheid van de drug die daadwerkelijk aankomt bij receptoren in het brein, veel groter of kleiner dan bij andere drugs. Daardoor kun je bij de meeste drugs geen lineair verband trekken tussen de dosis, je gewicht, en hoe hard je gaat (als je dat al goed zou kunnen meten; wat niet kan omdat hard gaan een subjectief waardeoordeel is en afhangt van de context (waarin het wordt gevraagd)).

Er zijn ook andere, onbekende, factoren die een rol spelen. Zo hebben sommige mensen meer van een bepaald enzym in hun lever, waardoor ze een bepaalde drug veel sneller afbreken dan andere mensen. Het resultaat is dat ze minder hard gaan op die drug. Maar je weet niet hoeveel je van een bepaald enzym in je lever zit. Dus als je dan in plaats daarvan gaat focussen op het lichaamsgewicht, dan kan het lijken alsof er een ander verband zit tussen dosis en effect. Met andere woorden: je kan een vergissing gaan maken in je berekening die leidt tot een verkeerde inschatten.

Dus ik leg je liever dit uit dan dat ik je vertel wat ik weeg.

Bovendien is lichaamsgewicht een persoonsgegeven wat mij herleidbaar(der) zou kunnen maken, net zoals leeftijd, geboorteplaats, woonplaats, en lengte. Aangezien ik hier anoniem loop te reaguren, ga ik die gegevens natuurlijk niet delen. Maar wel nice try, FBI.
P
ParacetamolletjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vraag mij ook hetzelfde af. Wat is raadzaam voor bijnemen als ik ook zou beginnen met 200 a 240mg in een capsule? Ik wil zelf liever niet snuiven. Is het net zoals met mdma dat je 2/3 van je dosis neemt en dan 2 a 3 uur later de overgebleven 1/3?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#14
Paracetamolletje zei:
Ik vraag mij ook hetzelfde af. Wat is raadzaam voor bijnemen als ik ook zou beginnen met 200 a 240mg in een capsule? Ik wil zelf liever niet snuiven. Is het net zoals met mdma dat je 2/3 van je dosis neemt en dan 2 a 3 uur later de overgebleven 1/3?
Klik om te vergroten...
Je kunt 3-mmc niet vergelijken met mdma.

Meest raadzaam is niet bijnemen….
Ik heb wel ervaring met oraal doseren.
Als je rond 200mg start neem ik 200-250mg als vervolg na zo’n 2-3 uur.
Eventueel 3e dosering zelfde recept na 2-3 uur.
Ik doe dit niet vaak, dus wil dit niet aanraden en alleen mijn ervaring delen.

Zorg voor een gezonde voorbereiding, uitgerust en gezond eten. Ook de dagen daarna extra aandacht daarvoor.
P
ParacetamolletjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zeehond zei:
Je kunt 3-mmc niet vergelijken met mdma.

Meest raadzaam is niet bijnemen….
Ik heb wel ervaring met oraal doseren.
Als je rond 200mg start neem ik 200-250mg als vervolg na zo’n 2-3 uur.
Eventueel 3e dosering zelfde recept na 2-3 uur.
Ik doe dit niet vaak, dus wil dit niet aanraden en alleen mijn ervaring delen.

Zorg voor een gezonde voorbereiding, uitgerust en gezond eten. Ook de dagen daarna extra aandacht daarvoor.
Klik om te vergroten...
Interessant, je neemt dus in de tweede bom meer dan de eerste keer. Ga je dan niet erg hard wanneer die inkickt? Aangezien de eerste bom nog niet helemaal is uitgewerkt na 2-3 uur lijkt mij.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#16
Paracetamolletje zei:
Interessant, je neemt dus in de tweede bom meer dan de eerste keer. Ga je dan niet erg hard wanneer die inkickt? Aangezien de eerste bom nog niet helemaal is uitgewerkt na 2-3 uur lijkt mij.
Klik om te vergroten...
Het is geen wetenschap, maar mijn methode….en dat werkt.
Het klopt wat je zegt.
Maar na twee uur voel ik echt dat we over de piek heen zijn. Neem sowieso pas bij als we het echt voelen afzwakken.
Sowieso vind ik het gevoel bij de 2e dosis altijd echt perfect. Dan zit je er zo lekker in.
Echt hard gaan herken ik niet. Wel heerlijk chill 🤩
C
ChrizzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb het van het weekend voor het eerst geprobeerd (wel al ervaring met xtc)
Ik ben een meid van 62 kg en wilde het voorzichtig uittesten dus ik heb bommetjes gemaakt van 85mg alleen merkte ik dat ze na een goed uur al uitwerkte ik durfde niet heel snel weer bij te nemen... Dus deed dit iedere 2 uur... Met gevolg dat ik tussendoor 45 min lang echt wel nuchter was... Wat is wijsheid de bommetjes groter maken? Zoja hoeveel mg? Blijft het effect dan langer? En hoef ik dan minder snel bij te pakken? Of ieder uur bijpakken met de bommetjes van 85mg... Ik gebruik recreatief op feestjes van uurtje of 8... 1x in de 3 tot 6 maanden...
Ik hoor graag jullie advies!
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Chrizz zei:
Ik heb het van het weekend voor het eerst geprobeerd (wel al ervaring met xtc)
Ik ben een meid van 62 kg en wilde het voorzichtig uittesten dus ik heb bommetjes gemaakt van 85mg alleen merkte ik dat ze na een goed uur al uitwerkte ik durfde niet heel snel weer bij te nemen... Dus deed dit iedere 2 uur... Met gevolg dat ik tussendoor 45 min lang echt wel nuchter was... Wat is wijsheid de bommetjes groter maken? Zoja hoeveel mg? Blijft het effect dan langer? En hoef ik dan minder snel bij te pakken? Of ieder uur bijpakken met de bommetjes van 85mg... Ik gebruik recreatief op feestjes van uurtje of 8... 1x in de 3 tot 6 maanden...
Ik hoor graag jullie advies!
Klik om te vergroten...
🍆🔨🔨
C
ChrizzLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeebats zei:
🍆🔨🔨
Klik om te vergroten...
??
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Chrizz zei:
??
Klik om te vergroten...
De banhamer is onderweg

@Mevrouw Pløp ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."