Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat vinden jullie een fijne dosering in een bommetje om mee te beginnen? Zelf al wel regelmatig xtc gebruikt op feestjes, maar wil een keer 3m proberen.. Ik ben een meid met een gewicht van 60kg En wanneer bijpakken? En da weer dezelfde hoeveelheid? Net als bij Xtc?"
"Gister voor het eerst 3mmc gebruikt (wel al ervaring met xtc 1x in de 3 tot 6 maanden) op en techno feestje, ik had er bommetjes van gemaakt, ik ben een meid van 62 kg. Ik had per bommetje 85 mg 3mmc erin gedaan. Het werkte bij mij al snel na een kwartier! En een uur echt top... Alleen daarna is het dan ook echt ineens klaar... Nuchter... Durfde nog niet te snel bij te pakken... Dus 1,5 tot 2 uur later pas gedaan... Nou een kwartier later ging het weer toppie... (het waren iedere keer bolletjes van 85mg. Nu is mijn vraag... Hoeveel mg/gr is oké op een uurtje of 8...?? Nu alles bij elkaar heb ik 300mg op... 4 bommetjes... Maaar ik heb wel echt na ieder bommetje dat uit werkte meteen moe... Energieloos... Kan ik wat meer nemen met mijn gewicht op een avond??? Dat ik gewoon na iedere uur bijv. bijpak? Ik hoor graag jullie adviezen"
"Lemmy zei: Kansloos is het eerder. Klik om te vergroten... Wat bedoel je?"
"Ik heb het van het weekend voor het eerst geprobeerd (wel al ervaring met xtc) Ik ben een meid van 62 kg en wilde het voorzichtig uittesten dus ik heb bommetjes gemaakt van 85mg alleen merkte ik dat ze na een goed uur al uitwerkte ik durfde niet heel snel weer bij te nemen... Dus deed dit iedere 2 uur... Met gevolg dat ik tussendoor 45 min lang echt wel nuchter was... Wat is wijsheid de bommetjes groter maken? Zoja hoeveel mg? Blijft het effect dan langer? En hoef ik dan minder snel bij te pakken? Of ieder uur bijpakken met de bommetjes van 85mg... Ik gebruik recreatief op feestjes van uurtje of 8... 1x in de 3 tot 6 maanden... Ik hoor graag jullie advies!"
"Zeebats zei: 🍆🔨🔨 Klik om te vergroten... ??"