Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-fa 3-fa pallets snuiven?

2-fa 3-fa pallets snuiven?

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
Y
YusupLid
01-01-2024, 00:00
#1
Te laat ,al gedaan ,maar een heel klein beetje ,voelde beetje scherp ,maar het is geen aanrader begrijp ik ,beter poeder zeker? Maar wat nu bind nu mijn neus aan elkaar ,1 keer zo doen kan toch niet veel kwaad neem ik aan? Ben niet van plan om dat vaker te doen :wink: ,vond weg gooien van de pellets alleen "zonde" ..
Y
YusupLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb nog een paar pellets 2-fa en 3-fa liggen ,maar slikken bevalt mij niet. Aantal keer gedaan ,maar vind er niks aan ,te lang wachten voor effect,en het effect is meer hyper dan een fijne stimulatie zeg maar,dus dat doe ik niet meer ,maar nu is mijn vraag kun je de pellets ook fijn stampen tot poeder,en dan een klein lijntje snuiven met een rietje?
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat kan, maar bindmiddel wil je niet je neus in werken. Dus niet doen!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Yusup zei:
Te laat ,al gedaan ,maar een heel klein beetje ,voelde beetje scherp ,maar het is geen aanrader begrijp ik ,beter poeder zeker? Maar wat nu bind nu mijn neus aan elkaar ,1 keer zo doen kan toch niet veel kwaad neem ik aan? Ben niet van plan om dat vaker te doen :wink: ,vond weg gooien van de pellets alleen "zonde" ..
Klik om te vergroten...

In het ergste geval ga je 1 a 2 tal dagen kleur van de pellet opsnuiten. Verder kan de neus wel tijdelijks dicht geraken.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Yusup zei:
Te laat ,al gedaan ,maar een heel klein beetje ,voelde beetje scherp ,maar het is geen aanrader begrijp ik ,beter poeder zeker? Maar wat nu bind nu mijn neus aan elkaar ,1 keer zo doen kan toch niet veel kwaad neem ik aan? Ben niet van plan om dat vaker te doen :wink: ,vond weg gooien van de pellets alleen "zonde" ..
Klik om te vergroten...
wat vind je van het effect nu dan?
Y
YusupLid
01-01-2024, 00:00
#6
PsyTekz zei:
In het ergste geval ga je 1 a 2 tal dagen kleur van de pellet opsnuiten. Verder kan de neus wel tijdelijks dicht geraken.
Klik om te vergroten...
Merk nog niks van een dichte neus ,maar we gaan het zien.


Neo-Shulginist zei:
wat vind je van het effect nu dan?
Klik om te vergroten...
Effect vind ik iets beter en milder dan wanneer ik het in nam iig ,kwam ook wel veel sneller op gang ,gevoel van wat meer energie ,wat helderder maar toch ook relaxt ,geen opgejaagd gevoel zeg maar, geloof een heel licht euforisch gevoel ,maar mag eigenlijk geen betekenis hebben. Het ebt alleen ook wel weer snel weg ,nu 2 uurtjes later en ook nog wat gegeten is het wel zo n beetje weg heb ik het idee. Misschien is het ook wel deels placebo ,heb iets meer dan een halfje 2-fa pellet gedaan ,en een halve 3-fa ,dus denk samen iets van 60mg , nu net nog een kwart 3-fa en wat 2-fa weg gesnoven ,lijkt er op dat het effect weer terug komt,wel erg mild. Maar ik denk dat ik de volgende keer beter de poeder versie kan proberen ,dan pellets te snuiven :grin:.
L
LeoFlaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Yusup zei:
Ff een update ,ik denk dat ik het poeder ook maar niet ga snuiven ,na wat onderzoek schijnt dat erg te kunnen branden, tot misschien wel brandwonden in de neus aan toe... , ik denk dat ik met de pellet juist beter zat omdat het bindmiddel er in dat juist nog wat dempt. Ik denk dus niet dat het een goed idee is om 2-fa of 3-fa te snuiven in poedervorm.
Iemand anders hier wel ervaring mee?.
Klik om te vergroten...
heb beiden al gesnoven.
Het brandt totaal niet zo erg als sommige mensen zeggen.

Voor ik ging gebruiken las ik ook op reddit dat de pijn bijna onverdraaglijk zou zijn maar ik vond er eerlijk gezegd bijna niets aan.
Ja het brandt voor een paar seconden en voor een minuutje zindert het beetje na maar echt niks om over naar huis te schrijven.
De dagen erna ook niks last van gehad.

Ik heb er enkel goeie ervaringen mee gehad dus ik zou snuiven totaal niet afraden
Y
YusupLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ff een update ,ik denk dat ik het poeder ook maar niet ga snuiven ,na wat onderzoek schijnt dat erg te kunnen branden, tot misschien wel brandwonden in de neus aan toe... , ik denk dat ik met de pellet juist beter zat omdat het bindmiddel er in dat juist nog wat dempt. Ik denk dus niet dat het een goed idee is om 2-fa of 3-fa te snuiven in poedervorm.
Iemand anders hier wel ervaring mee?.
j
jonnaownsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Yusup zei:
Ik heb nog een paar pellets 2-fa en 3-fa liggen ,maar slikken bevalt mij niet. Aantal keer gedaan ,maar vind er niks aan ,te lang wachten voor effect,en het effect is meer hyper dan een fijne stimulatie zeg maar,dus dat doe ik niet meer ,maar nu is mijn vraag kun je de pellets ook fijn stampen tot poeder,en dan een klein lijntje snuiven met een rietje?
Klik om te vergroten...
3-fa is best wel chill oraal maar de dosis heeft natuurlijk een groot invloed op effect. wat was je dosis op 3-fa? veel mensen zeggen laterlijk dat het snuiven niet veel aan is
R
Raoul_DukeLid
01-01-2024, 00:00
#10
3-fa snuiven heb ik een aantal keer gedaaan en die 2-fa/3-fa pellets ook wel eens geslikt.
Ik vind persoonlijk de pijn bij snuiven wel meevallen en duurt ook maar heel kort.
Effect is voor mij vergelijkbaar met slikken, maar uiteraard begint het eerder te werken en ben je er ook weer wat eerder van verlost.
Ik heb overigens geen extreme hoeveelheden geprobeerd. Vaak 60 tot 100 mg per sessie met een uitschieter tot ongeveer 200 mg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."