#1
Hallucineren op teveel stimulerende middelen is normaal en zou je moeten weten voordat je überhaupt wat naar binnen jast. Sommige mensen, vooral jongeren, zijn zo onverstandig bezig.
das wel wat hard , lijkt me wel eng als je dat meemaakt en niet gewend bentHallucineren op teveel stimulerende middelen is normaal en zou je moeten weten voordat je überhaupt wat naar binnen jast. Sommige mensen, vooral jongeren, zijn zo onverstandig bezig.
Hard zijn is nodig voor mensen die alles zomaar tot zich nemenZdas wel wat hard , lijkt me wel eng als je dat meemaakt en niet gewend bent
Dit dus.Stel je voor dat je met je bromfiets tegen een van die gezichten zou botsen en het blijkt geen hallucinatie te zijn.
Ironisch genoeg, word wakker, man.
Niet schrikke, maar dat zijn bijwerkingen. Je kan ervan paranoia worden als je snel achtereen snuift. Heb het zelf ook vaak.Voordat we beginnen ik weeg 55 kilo en ik ben 1m65
ik was met en groepje vrienden en we hadden 3mmc ik besloot mijn eerste lijntje te pakken rond 10u om 11u ging ik naar en vriend waar ik meer neemde rond 3 uur besloot ik naar huis te gaan ik zat achter op de brommer ik had 1.4gram genomen ik hoorde eerst autos rijden die er niet waren daarna beesten in de struiken
ik vond het wel raar 10 min later zie ik en figuur en die verdwijnt heel de tijd ik wist dat ik op dat moment was aan het hallucineren maar ik wist niet waarom want ik heb nog nooit gehallucineerd door 3mmc de brommer was heel de tijd aan het trillen ik ging rondvrage en en vriend zegt dat het door de slaaploosheid is en uurtje later had ik nog 1 klein lijntje gedaan en ben ik met en vriend naar het bos gegaan ik zag allemaal gezichten en andere rare dinge het was leuk maar eng uurtje later was ik terug aan het hallucineren ze kwamen altijd wanneer ik de comedown had ik was heletijd van warm naar koud dit was mijn raarste trip (ik had 3 dagen niet geslapen)
Voordat we beginnen ik weeg 55 kilo en ik ben 1m65
ik was met en groepje vrienden en we hadden 3mmc ik besloot mijn eerste lijntje te pakken rond 10u om 11u ging ik naar en vriend waar ik meer neemde rond 3 uur besloot ik naar huis te gaan ik zat achter op de brommer ik had 1.4gram genomen ik hoorde eerst autos rijden die er niet waren daarna beesten in de struiken
ik vond het wel raar 10 min later zie ik en figuur en die verdwijnt heel de tijd ik wist dat ik op dat moment was aan het hallucineren maar ik wist niet waarom want ik heb nog nooit gehallucineerd door 3mmc de brommer was heel de tijd aan het trillen ik ging rondvrage en en vriend zegt dat het door de slaaploosheid is en uurtje later had ik nog 1 klein lijntje gedaan en ben ik met en vriend naar het bos gegaan ik zag allemaal gezichten en andere rare dinge het was leuk maar eng uurtje later was ik terug aan het hallucineren ze kwamen altijd wanneer ik de comedown had ik was heletijd van warm naar koud dit was mijn raarste trip (ik had 3 dagen niet geslapen)
das wel wat hard , lijkt me wel eng als je dat meemaakt en niet gewend bent
ik zou nooit rijden onder invloed, ik zat achterop en mijn vriend was sober.Stel je voor dat je met je bromfiets tegen een van die gezichten zou botsen en het blijkt geen hallucinatie te zijn.
Ironisch genoeg, word wakker, man.
dat had ik ook onder wiet maar nooit onder ander middelen, eerst was het wel eng en wist ik niet wat er gebeurde, ma na en tijd had ik het door en negeerde ik het.Toen ik nog wiet rookte had ik altijd dat ik mensen zag lopen die er niet waren, dat waren dan schaduwen of een verbeelding die er niet was. Hoe? Omdat ik aan het einde van die dagen altijd moe was, gewerkt had, slecht had geslapen, al langer dan 18 uur wakker was. En het belangrijkste, ik was onder invloed van iets. Ik wist ook altijd als ik dit fenomeen had, dat ik per direct mijn bed moest opzoeken. En dat deed ik ook altijd.
Als ik 3 dagen wakker zou zijn en mezelf ook nog eens heb volgesnoven dan wil ik niet eens weten wat ik zou zien en meemaken. Je lichaam was op, het wou rust. Slapen. Geen drugs meer. En als je dan toch doorgaat, tja... je hebt het nu zelf meegemaakt iguess...
Neemde? Hallucinaties?Voordat we beginnen ik weeg 55 kilo en ik ben 1m65
ik was met en groepje vrienden en we hadden 3mmc ik besloot mijn eerste lijntje te pakken rond 10u om 11u ging ik naar en vriend waar ik meer neemde rond 3 uur besloot ik naar huis te gaan ik zat achter op de brommer ik had 1.4gram genomen ik hoorde eerst autos rijden die er niet waren daarna beesten in de struiken
ik vond het wel raar 10 min later zie ik en figuur en die verdwijnt heel de tijd ik wist dat ik op dat moment was aan het hallucineren maar ik wist niet waarom want ik heb nog nooit gehallucineerd door 3mmc de brommer was heel de tijd aan het trillen ik ging rondvrage en en vriend zegt dat het door de slaaploosheid is en uurtje later had ik nog 1 klein lijntje gedaan en ben ik met en vriend naar het bos gegaan ik zag allemaal gezichten en andere rare dinge het was leuk maar eng uurtje later was ik terug aan het hallucineren ze kwamen altijd wanneer ik de comedown had ik was heletijd van warm naar koud dit was mijn raarste trip (ik had 3 dagen niet geslapen)
ik heb een keer 2cb genome maar voelde niks, die avond had ik wel veel genome ik had ook 1 jointje gedaan, ik had alleen hallucinaties met de comedown na en goeie nachtrust was het weg.Neemde? Hallucinaties?
Je hebt dingen gezien die er niet waren?
Dat is een psychose..... een heel groot gevaar bij overmatig gebruik van 3MMC.
Wees verstandig en gebruik met mate.
overmatig gebruik van elke stimulant dan ook imhoNeemde? Hallucinaties?
Je hebt dingen gezien die er niet waren?
Dat is een psychose..... een heel groot gevaar bij overmatig gebruik van 3MMC.
Wees verstandig en gebruik met mate.
Wiet is trouwens ook een giga trigger voor psychoses.
Drie dagen niet slapen ook btw
Neem maar van mij aan dat je dat niet vaker wil meemaken want het kan giga uit de hand lopen.
van wiet weet ik het ik heb nog steeds derealization, ik was voor 3 maand clean tot vrijdag toen heb ik 1 jointje gedaan, maar mijn derealization gaat niet weg ik ben al meerdere keren gestoptNeemde? Hallucinaties?
Je hebt dingen gezien die er niet waren?
Dat is een psychose..... een heel groot gevaar bij overmatig gebruik van 3MMC.
Wees verstandig en gebruik met mate.
Wiet is trouwens ook een giga trigger voor psychoses.
Drie dagen niet slapen ook btw
Neem maar van mij aan dat je dat niet vaker wil meemaken want het kan giga uit de hand lopen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."