Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc gaat psychidelisch

3mmc gaat psychidelisch

24 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallucineren op teveel stimulerende middelen is normaal en zou je moeten weten voordat je überhaupt wat naar binnen jast. Sommige mensen, vooral jongeren, zijn zo onverstandig bezig.
3
3CmciswelleukLid
01-01-2024, 00:00
#2
dat is waar maar ik was begonnen rond 19:00 en eindigde 5-6 uur snachts.
3
3CmciswelleukLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voordat we beginnen ik weeg 55 kilo en ik ben 1m65

ik was met en groepje vrienden en we hadden 3mmc ik besloot mijn eerste lijntje te pakken rond 10u om 11u ging ik naar en vriend waar ik meer neemde rond 3 uur besloot ik naar huis te gaan ik zat achter op de brommer ik had 1.4gram genomen ik hoorde eerst autos rijden die er niet waren daarna beesten in de struiken
ik vond het wel raar 10 min later zie ik en figuur en die verdwijnt heel de tijd ik wist dat ik op dat moment was aan het hallucineren maar ik wist niet waarom want ik heb nog nooit gehallucineerd door 3mmc de brommer was heel de tijd aan het trillen ik ging rondvrage en en vriend zegt dat het door de slaaploosheid is en uurtje later had ik nog 1 klein lijntje gedaan en ben ik met en vriend naar het bos gegaan ik zag allemaal gezichten en andere rare dinge het was leuk maar eng uurtje later was ik terug aan het hallucineren ze kwamen altijd wanneer ik de comedown had ik was heletijd van warm naar koud dit was mijn raarste trip (ik had 3 dagen niet geslapen)
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hebbenze? zei:
Hallucineren op teveel stimulerende middelen is normaal en zou je moeten weten voordat je überhaupt wat naar binnen jast. Sommige mensen, vooral jongeren, zijn zo onverstandig bezig.
Klik om te vergroten...
das wel wat hard , lijkt me wel eng als je dat meemaakt en niet gewend bent
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niks psychidelish aan’ ik heb t al na 1 dag niet slapen al, beginnen vermommingen te komen de dag erna haat ik mezelf dat ik toch weer heb doorgehaald, 3 dagen je moet het maar willen

​

L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gebruik je dagelijks?
Want dan heb je een stevige tolerantie opgebouwd.

Dan werken middelen niet of minder.

Neem een maand of drie een break.
Niet slapen is trouwens ook een trigger van psychoses.

Dat zal helpen.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#7
MR_CHIP zei:
das wel wat hard , lijkt me wel eng als je dat meemaakt en niet gewend bent
Klik om te vergroten...
Hard zijn is nodig voor mensen die alles zomaar tot zich nemenZ
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Snuffelaar zei:
Stel je voor dat je met je bromfiets tegen een van die gezichten zou botsen en het blijkt geen hallucinatie te zijn.

Ironisch genoeg, word wakker, man.
Klik om te vergroten...
Dit dus.
r
ravemeefteefLid
01-01-2024, 00:00
#9
3Cmciswelleuk zei:
Voordat we beginnen ik weeg 55 kilo en ik ben 1m65

ik was met en groepje vrienden en we hadden 3mmc ik besloot mijn eerste lijntje te pakken rond 10u om 11u ging ik naar en vriend waar ik meer neemde rond 3 uur besloot ik naar huis te gaan ik zat achter op de brommer ik had 1.4gram genomen ik hoorde eerst autos rijden die er niet waren daarna beesten in de struiken
ik vond het wel raar 10 min later zie ik en figuur en die verdwijnt heel de tijd ik wist dat ik op dat moment was aan het hallucineren maar ik wist niet waarom want ik heb nog nooit gehallucineerd door 3mmc de brommer was heel de tijd aan het trillen ik ging rondvrage en en vriend zegt dat het door de slaaploosheid is en uurtje later had ik nog 1 klein lijntje gedaan en ben ik met en vriend naar het bos gegaan ik zag allemaal gezichten en andere rare dinge het was leuk maar eng uurtje later was ik terug aan het hallucineren ze kwamen altijd wanneer ik de comedown had ik was heletijd van warm naar koud dit was mijn raarste trip (ik had 3 dagen niet geslapen)
Klik om te vergroten...
Niet schrikke, maar dat zijn bijwerkingen. Je kan ervan paranoia worden als je snel achtereen snuift. Heb het zelf ook vaak.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Leestekens ook opgesnoven?
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Toen ik nog wiet rookte had ik altijd dat ik mensen zag lopen die er niet waren, dat waren dan schaduwen of een verbeelding die er niet was. Hoe? Omdat ik aan het einde van die dagen altijd moe was, gewerkt had, slecht had geslapen, al langer dan 18 uur wakker was. En het belangrijkste, ik was onder invloed van iets. Ik wist ook altijd als ik dit fenomeen had, dat ik per direct mijn bed moest opzoeken. En dat deed ik ook altijd.

Als ik 3 dagen wakker zou zijn en mezelf ook nog eens heb volgesnoven dan wil ik niet eens weten wat ik zou zien en meemaken. Je lichaam was op, het wou rust. Slapen. Geen drugs meer. En als je dan toch doorgaat, tja... je hebt het nu zelf meegemaakt iguess...
3
3CmciswelleukLid
01-01-2024, 00:00
#12
3Cmciswelleuk zei:
Voordat we beginnen ik weeg 55 kilo en ik ben 1m65

ik was met en groepje vrienden en we hadden 3mmc ik besloot mijn eerste lijntje te pakken rond 10u om 11u ging ik naar en vriend waar ik meer neemde rond 3 uur besloot ik naar huis te gaan ik zat achter op de brommer ik had 1.4gram genomen ik hoorde eerst autos rijden die er niet waren daarna beesten in de struiken
ik vond het wel raar 10 min later zie ik en figuur en die verdwijnt heel de tijd ik wist dat ik op dat moment was aan het hallucineren maar ik wist niet waarom want ik heb nog nooit gehallucineerd door 3mmc de brommer was heel de tijd aan het trillen ik ging rondvrage en en vriend zegt dat het door de slaaploosheid is en uurtje later had ik nog 1 klein lijntje gedaan en ben ik met en vriend naar het bos gegaan ik zag allemaal gezichten en andere rare dinge het was leuk maar eng uurtje later was ik terug aan het hallucineren ze kwamen altijd wanneer ik de comedown had ik was heletijd van warm naar koud dit was mijn raarste trip (ik had 3 dagen niet geslapen)
Klik om te vergroten...

MR_CHIP zei:
das wel wat hard , lijkt me wel eng als je dat meemaakt en niet gewend bent
Klik om te vergroten...

Snuffelaar zei:
Stel je voor dat je met je bromfiets tegen een van die gezichten zou botsen en het blijkt geen hallucinatie te zijn.

Ironisch genoeg, word wakker, man.
Klik om te vergroten...
ik zou nooit rijden onder invloed, ik zat achterop en mijn vriend was sober.
3
3CmciswelleukLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gelato43 zei:
Toen ik nog wiet rookte had ik altijd dat ik mensen zag lopen die er niet waren, dat waren dan schaduwen of een verbeelding die er niet was. Hoe? Omdat ik aan het einde van die dagen altijd moe was, gewerkt had, slecht had geslapen, al langer dan 18 uur wakker was. En het belangrijkste, ik was onder invloed van iets. Ik wist ook altijd als ik dit fenomeen had, dat ik per direct mijn bed moest opzoeken. En dat deed ik ook altijd.

Als ik 3 dagen wakker zou zijn en mezelf ook nog eens heb volgesnoven dan wil ik niet eens weten wat ik zou zien en meemaken. Je lichaam was op, het wou rust. Slapen. Geen drugs meer. En als je dan toch doorgaat, tja... je hebt het nu zelf meegemaakt iguess...
Klik om te vergroten...
dat had ik ook onder wiet maar nooit onder ander middelen, eerst was het wel eng en wist ik niet wat er gebeurde, ma na en tijd had ik het door en negeerde ik het.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#14
3Cmciswelleuk zei:
Voordat we beginnen ik weeg 55 kilo en ik ben 1m65

ik was met en groepje vrienden en we hadden 3mmc ik besloot mijn eerste lijntje te pakken rond 10u om 11u ging ik naar en vriend waar ik meer neemde rond 3 uur besloot ik naar huis te gaan ik zat achter op de brommer ik had 1.4gram genomen ik hoorde eerst autos rijden die er niet waren daarna beesten in de struiken
ik vond het wel raar 10 min later zie ik en figuur en die verdwijnt heel de tijd ik wist dat ik op dat moment was aan het hallucineren maar ik wist niet waarom want ik heb nog nooit gehallucineerd door 3mmc de brommer was heel de tijd aan het trillen ik ging rondvrage en en vriend zegt dat het door de slaaploosheid is en uurtje later had ik nog 1 klein lijntje gedaan en ben ik met en vriend naar het bos gegaan ik zag allemaal gezichten en andere rare dinge het was leuk maar eng uurtje later was ik terug aan het hallucineren ze kwamen altijd wanneer ik de comedown had ik was heletijd van warm naar koud dit was mijn raarste trip (ik had 3 dagen niet geslapen)
Klik om te vergroten...
Neemde? Hallucinaties?
Je hebt dingen gezien die er niet waren?
Dat is een psychose..... een heel groot gevaar bij overmatig gebruik van 3MMC.

Wees verstandig en gebruik met mate.
Wiet is trouwens ook een giga trigger voor psychoses.
Drie dagen niet slapen ook btw

Neem maar van mij aan dat je dat niet vaker wil meemaken want het kan giga uit de hand lopen.
3
3CmciswelleukLid
01-01-2024, 00:00
#15
DjYella zei:
Neemde? Hallucinaties?
Je hebt dingen gezien die er niet waren?
Dat is een psychose..... een heel groot gevaar bij overmatig gebruik van 3MMC.

Wees verstandig en gebruik met mate.
Klik om te vergroten...
ik heb een keer 2cb genome maar voelde niks, die avond had ik wel veel genome ik had ook 1 jointje gedaan, ik had alleen hallucinaties met de comedown na en goeie nachtrust was het weg.
3
3CmciswelleukLid
01-01-2024, 00:00
#16
nee ik wacht altijd 3-4 weken voor ik terug gebruik, soms langer maar als ik gebruik is het wel veel maar nooit overdreven veel, ik let altijd goed op dat ik niet overdose.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#17
1,4 gram is voor jouw gewicht best wel veel niet?
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lekker bijslapen jij, voel je je morgen stukken beter.
Maar kijk wel uit met die hoeveelheden want psychoses zijn serieus naar.
Kan ik uit eigen ervaring vertellen helaas...
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
DjYella zei:
Neemde? Hallucinaties?
Je hebt dingen gezien die er niet waren?
Dat is een psychose..... een heel groot gevaar bij overmatig gebruik van 3MMC.

Wees verstandig en gebruik met mate.
Wiet is trouwens ook een giga trigger voor psychoses.
Drie dagen niet slapen ook btw

Neem maar van mij aan dat je dat niet vaker wil meemaken want het kan giga uit de hand lopen.
Klik om te vergroten...
overmatig gebruik van elke stimulant dan ook imho
3
3CmciswelleukLid
01-01-2024, 00:00
#20
DjYella zei:
Neemde? Hallucinaties?
Je hebt dingen gezien die er niet waren?
Dat is een psychose..... een heel groot gevaar bij overmatig gebruik van 3MMC.

Wees verstandig en gebruik met mate.
Wiet is trouwens ook een giga trigger voor psychoses.
Drie dagen niet slapen ook btw

Neem maar van mij aan dat je dat niet vaker wil meemaken want het kan giga uit de hand lopen.
Klik om te vergroten...
van wiet weet ik het ik heb nog steeds derealization, ik was voor 3 maand clean tot vrijdag toen heb ik 1 jointje gedaan, maar mijn derealization gaat niet weg ik ben al meerdere keren gestopt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."