Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Present"
"Iedereen leuke avond gehad? Bij mij kickt hij pas net in..."
"Jessiejazz zei: Jaa, wil eigenlijk slapen. Ogen zijn moe maar het lukt niet hahaha! Klik om te vergroten... Same. Maar wil eigenlijk ook slapen omdat deze uren niet echt meer iets toevoegen aan de avond. Ik heb 2mmc gebruikt. Iets te voorzichtig met dosis, waardoor hij pas laat inkickte.. en nu zit ik met t gevoel die ik eigenlijk 6u geleden wilde hebben"
"EugeneDe24e zei: kan ook nog niet slapen, en ga het ook nog niet proberen voorlopig 😅👍 Klik om te vergroten... Klinkt alsof je een leuke avond heb gehad! Wat heb je gebruikt?"
"Ik hoor de vogels fluiten. Weet niet of ik het fijn of juist heel kansloos vind"
"EugeneDe24e zei: ja heb een zeer leuke nacht gehad op de pep en wiet🤣 hele woonkamer, keuken, bijkeuken en garage opgeruimd Klik om te vergroten... Ik heb idd ook wat huishoudelijke klussen gedaan. Ik wil slapen maar ook weer niet Pakje kijkt me verleidelijk aan"
"Nog meer mensen wakker?"
"Goedeavond, na een aantal jaren xtc en mdma gebruikt te hebben op festivals, is het tijd voor wat anders. Ik zoek een drug waarbij ik euforisch ben, maar niet te hard gaat. Is 6apd dan wat voor mij? En wat is de ideale dosis? Ben 179 lang en vrij stevig (90 kg). Bij xtc neem ik vaak gelijk 3/4e pil omdat ik anders niks voel."
"Ha Pompoen, ik volg jouw topic al een hele tijd. Omdat het heel herkenbaar is. Ik ben een vrouw van 30+, leuke vriend, goede baan. Niks aan de hand zou je zeggen. Het enige probleem is dat ik regelmatig drugs gebruikt, maar dat eigenlijk niet (meer) wil. Het is allemaal onschuldig begonnen met een pilletje op een festival. En is sinds corona uit de hand gelopen met wekelijks op thuisfeestjes. Ik ben niet verslaafd, maar zodra ik alcohol drink dan heb ik wel gelijk cravings. Als ik daar nu 1x per maand aan toegeef, heb ik daarna ontzettend last van een mentale kater. Dan neem ik mezelf voor het niet meer te doen. Om het vervolgens een maand later wel weer te doen. Je kent het ik denk dus dat ik diep van binnen niet wil stoppen, maar ik weet stiekem dat dat uiteindelijk wel is waar ik naar toe wil gaan. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die hiermee worstel . I"
"MvV zei: Oh dat heb ik totaal niet, ookal wil ik nu wel weten hoe handen wassen is Klik om te vergroten... Alleen met warm water dan"