#1
Het werkt het best als je de pillen pakt, het licht 3x aan en uit doet, een rondje door het huis loopt en het vervolgens in de prullenbak gooit.
Danku voor het zinnige antwoord! Vind snuiven doe meer dan slikkenPillen snuiven werkt niet zo goed vanwege het bindmiddel. En de dosis die je hebt ingenomen is best hoog.
Na 15 pillen ben ik tot besef gekomen dat zo niet verder kan.... Maarja geen medelijdenPillen snuiven werkt niet zo goed vanwege het bindmiddel. En de dosis die je hebt ingenomen is best hoog.
Dus had geen zin al die pillen op te snuiven? Wegens te weinig effect ofzo vergeleken met oraal?Pillen snuiven werkt niet zo goed vanwege het bindmiddel. En de dosis die je hebt ingenomen is best hoog.
4-fma werkt sws veel beter oraal, snuiven is letterlijk weggooien. geld voor alle fluoride (meth)amps btw..Dus had geen zin al die pillen op te snuiven? Wegens te weinig effect ofzo vergeleken met oraal?
Bij mij met die pellets is het juist omgekeerd! Poeder werkt goed oraal maar nu niet4-fma werkt sws veel beter oraal, snuiven is letterlijk weggooien. geld voor alle fluoride (meth)amps btw..
hmm, weet niet welke pellets je hebt, maar ik heb dus eerst "die gele" gehad van 150mg, die waren vet goed. en daarna die "vieze" pellets met 2 breeklijnen van 100mg, die waren helemaal kut. ook al nam ik er anderhalf, kwam niet eens in de buurt van die gele. daarnaast heb ik ook los 4-fma poeder en dat lijkt haast versneden want daarvan moet ik dus serieus tot 300mg nemen voor fatsoenlijk effect. ben benieuwd welke jij hebt.Bij mij met die pellets is het juist omgekeerd! Poeder werkt goed oraal maar nu niet
Ga eens luisteren dan. Je bent al een hele tijd verkeerd bezig.Na 15 pillen ben ik tot besef gekomen dat zo niet verder kan.... Maarja geen medelijden
Update voel mij fucked up! Dat is niet hetzelfde materiaal als die pure 4fma de smaak is ook volledig anders. Het is maar iets koosjer. Met de pure variant heb ik een goede tijd gehad met deze rommel alles behalveGa eens luisteren dan. Je bent al een hele tijd verkeerd bezig.
Shit man!Update voel mij fucked up! Dat is niet hetzelfde materiaal als die pure 4fma de smaak is ook volledig anders. Het is maar iets koosjer. Met de pure variant heb ik een goede tijd gehad met deze rommel alles behalve
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."