#1
Heyy,
Ik wilde even mijn bevindingen over het middel NEP met jullie delen. Want ik denk dat dit misschien een middeltje is dat je beter over kan slaan.
Heb het nu een aantal keer geprobeerd en krijg er elke keer enorme pijn in mijn longen van achteraf. Heb het idee dat dit spul ook direct je luchtwegen in schiet. En dat heeft niet te maken met te hard snuiven. Doe het al wel langer en heb dit nog niet eerder meegemaakt.
Verder is het qua effect opzich fijn spul indien goed gedoseerd. En dat is nogal een dingetje die dosering naar mijn idee. Te weinig is niks aan, nauwelijks tot geen effect. Maar zodra je op de goede dosering zit voel je hem ineens heel goed. Maar het is gevaarlijk want die "goede" dosering ligt gevaarlijk dichtbij het punt waarop het niet meer leuk word. En je nare bij effecten krijgt. Hartkloppingen, hoofdpijn, kort ademig, zweten en spanning.
Het is erg onvoorspelbaar qua effect en kan snel omslaan als je net een kruimeltje teveel neemt.
Maar ik maak me vooral gewoon zorgen over die pijn in me longen die ik ervan krijg. Iemand anders ervaring met dit spul en dezelfde klachten had?
Ik wilde even mijn bevindingen over het middel NEP met jullie delen. Want ik denk dat dit misschien een middeltje is dat je beter over kan slaan.
Heb het nu een aantal keer geprobeerd en krijg er elke keer enorme pijn in mijn longen van achteraf. Heb het idee dat dit spul ook direct je luchtwegen in schiet. En dat heeft niet te maken met te hard snuiven. Doe het al wel langer en heb dit nog niet eerder meegemaakt.
Verder is het qua effect opzich fijn spul indien goed gedoseerd. En dat is nogal een dingetje die dosering naar mijn idee. Te weinig is niks aan, nauwelijks tot geen effect. Maar zodra je op de goede dosering zit voel je hem ineens heel goed. Maar het is gevaarlijk want die "goede" dosering ligt gevaarlijk dichtbij het punt waarop het niet meer leuk word. En je nare bij effecten krijgt. Hartkloppingen, hoofdpijn, kort ademig, zweten en spanning.
Het is erg onvoorspelbaar qua effect en kan snel omslaan als je net een kruimeltje teveel neemt.
Maar ik maak me vooral gewoon zorgen over die pijn in me longen die ik ervan krijg. Iemand anders ervaring met dit spul en dezelfde klachten had?