Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEthyl-pentedrone ( NEP ) Onvoorspelbaar spul

Ethyl-pentedrone ( NEP ) Onvoorspelbaar spul

12 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heyy,

Ik wilde even mijn bevindingen over het middel NEP met jullie delen. Want ik denk dat dit misschien een middeltje is dat je beter over kan slaan.

Heb het nu een aantal keer geprobeerd en krijg er elke keer enorme pijn in mijn longen van achteraf. Heb het idee dat dit spul ook direct je luchtwegen in schiet. En dat heeft niet te maken met te hard snuiven. Doe het al wel langer en heb dit nog niet eerder meegemaakt.

Verder is het qua effect opzich fijn spul indien goed gedoseerd. En dat is nogal een dingetje die dosering naar mijn idee. Te weinig is niks aan, nauwelijks tot geen effect. Maar zodra je op de goede dosering zit voel je hem ineens heel goed. Maar het is gevaarlijk want die "goede" dosering ligt gevaarlijk dichtbij het punt waarop het niet meer leuk word. En je nare bij effecten krijgt. Hartkloppingen, hoofdpijn, kort ademig, zweten en spanning.
Het is erg onvoorspelbaar qua effect en kan snel omslaan als je net een kruimeltje teveel neemt.

Maar ik maak me vooral gewoon zorgen over die pijn in me longen die ik ervan krijg. Iemand anders ervaring met dit spul en dezelfde klachten had?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ufo piloot zei:
Heyy,

Ik wilde even mijn bevindingen over het middel NEP met jullie delen. Want ik denk dat dit misschien een middeltje is dat je beter over kan slaan.

Heb het nu een aantal keer geprobeerd en krijg er elke keer enorme pijn in mijn longen van achteraf. Heb het idee dat dit spul ook direct je luchtwegen in schiet. En dat heeft niet te maken met te hard snuiven. Doe het al wel langer en heb dit nog niet eerder meegemaakt.

Verder is het qua effect opzich fijn spul indien goed gedoseerd. En dat is nogal een dingetje die dosering naar mijn idee. Te weinig is niks aan, nauwelijks tot geen effect. Maar zodra je op de goede dosering zit voel je hem ineens heel goed. Maar het is gevaarlijk want die "goede" dosering ligt gevaarlijk dichtbij het punt waarop het niet meer leuk word. En je nare bij effecten krijgt. Hartkloppingen, hoofdpijn, kort ademig, zweten en spanning.
Het is erg onvoorspelbaar qua effect en kan snel omslaan als je net een kruimeltje teveel neemt.

Maar ik maak me vooral gewoon zorgen over die pijn in me longen die ik ervan krijg. Iemand anders ervaring met dit spul en dezelfde klachten had?
Klik om te vergroten...

Nee dit heb ik op NEP nog nooit meegemaakt. Wèl op andere middelen. En dan laat ik a-php/a-pihp even buiten beschouwing, want dat roken fuckt gewoon met je longen.

Nee maar ik heb dit ook wel gehad met o.a. 4-mmc. Ik wijt dat aan vervuiling, want ik snoof het niet eens. Ik plugde het.

Het was ook pas als ik meerdere dagen achter elkaar (wel met slaap) aan het gebruiken was.

Met andere, ik vermoed, schonere batches had ik dit niet. Maarja, ik heb het nooit laten testen, dus ik weet niets zeker.

Je zou je NEP eens kunnen laten testen om te zien hoe zuiver het is.
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nouja ik zal het moeten laten testen dan inderdaad.

Maar zijn er bepaalde kenmerken waar ik zuivere NEP aan kan herkennen?
Mijn NEP is erg vlokkerig en lijkt wat nat/ vochtig. Heeft een gek geurtje en is wit/transparant. Redelijk zacht voor de neus en van de drip proef je vrijwel niks.
H
Harry16Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ja klinkt inderdaad wel zoals ik mijn NEP ervaringen had vroeger.
Een klein beetje meer op de weegschaal was al onmiddelijk bijwerkingen en geen plezier terwijl een mindere dosis mij niets deed buiten scrolllen op het internet en verveling. ik vindt alle drugs eigelijk moeilijk te doseren naar de juiste dosis op het juiste moment.

en dat van in de luchtwegen schieten heb ik soms ook gehad met andere stoffen, kijken naar je snuiftechniek?
voor de rest is het idd wel de enigste research chemical vindt ik persoonlijk die een leuk kantje heeft maar zo zwaar op het lichaal valt.

En neen er zijn niet echt kenmerken voor "zuivere" drugs te herkennen omdat de meeste drugs gewoon ook andere stoffen bevatten.
Een testresultaat kan enkel je de juiste informatie geven en dan nog zegt dit eigelijk weinig vindt ik.
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ufo piloot zei:
op zich fijn spul indien goed gedoseerd. En dat is nogal een dingetje die dosering naar mijn idee. Te weinig is niks aan, nauwelijks tot geen effect. Maar zodra je op de goede dosering zit voel je hem ineens heel goed. Maar het is gevaarlijk want die "goede" dosering ligt gevaarlijk dichtbij het punt waarop het niet meer leuk word. En je nare bij effecten krijgt. Hartkloppingen, hoofdpijn, kort ademig, zweten en spanning.
Klik om te vergroten...
Dit is ook mijn ervaring met NEP, dat randje van 'precies goed' zitten en 'net iets teveel' (wat dan ook echt klote is). Om dat proberen te voorkomen neem ik vaak eerst een wat lagere dosering dan gewend, na een kwartiertje een klein lijntje erbij. Dan nog blijft het uitkijken.

Qua snuiven: probeer wat zachter te snuiven, en houd het buisje een beetje scheef richting je neuswand. Dan schiet het minder snel je keel in.
V
Vicious1Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Kan je NEP roken?
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vicious1 zei:
Kan je NEP roken?
Klik om te vergroten...
flink oud topic uit de gracht gehaald, maar ja dat kan zeker. blijkt het beste effect te hebben, nooit geprobeerd tho. ook wel het meest verslavende/korst werkende.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk niet dat er sprake van is dat het in je longen schiet. Maar je kunt wel last krijgen van je longen door vasoconstrictie. Dat gebeurt soms ook bij andere middelen. Of daarvan sprake is bij jou vind ik moeilijk zeggen, maar het is mijn eerste gok. Het is in ieder geval wel een ernstig bijwerking, aangezien je longen nogal essentieel zijn.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vicious1 zei:
Kan je NEP roken?
Klik om te vergroten...

Ja, maar het wordt al gauw vervelend en als je b.v. begint om 23:00 en om 00:00 kunt stoppen (en meestal lukt dat niet) heb je al een vervelende nastimulatie waardoor je de hele nacht niet meer slaapt.

Ook is de mindspace vrij troebel. Had i.v.m. de komende RC-ban een paar gram ingeslagen, maar die heb ik maandag achtergelaten (samen met mijn MDPHP Freebase, mijn O-PCE, mijn 5-MeO-DMT, drie pijpjes en mijn torch).

Heb té vaak NEP gerookt. Het is niet de oplossing die je zoekt.

En je krijgt al gauw stimdick.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
@Casrus goed om te lezen dat je er hopelijk anders mee omgaat
V
Vicious1Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Waarom niet free basen? Of smelt dit niet. Zou een sterkere reactie geven normaal. Kan je dit wel roken?
V
Vicious1Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ufo piloot zei:
Heyy,

Ik wilde even mijn bevindingen over het middel NEP met jullie delen. Want ik denk dat dit misschien een middeltje is dat je beter over kan slaan.

Heb het nu een aantal keer geprobeerd en krijg er elke keer enorme pijn in mijn longen van achteraf. Heb het idee dat dit spul ook direct je luchtwegen in schiet. En dat heeft niet te maken met te hard snuiven. Doe het al wel langer en heb dit nog niet eerder meegemaakt.

Verder is het qua effect opzich fijn spul indien goed gedoseerd. En dat is nogal een dingetje die dosering naar mijn idee. Te weinig is niks aan, nauwelijks tot geen effect. Maar zodra je op de goede dosering zit voel je hem ineens heel goed. Maar het is gevaarlijk want die "goede" dosering ligt gevaarlijk dichtbij het punt waarop het niet meer leuk word. En je nare bij effecten krijgt. Hartkloppingen, hoofdpijn, kort ademig, zweten en spanning.
Het is erg onvoorspelbaar qua effect en kan snel omslaan als je net een kruimeltje teveel neemt.

Maar ik maak me vooral gewoon zorgen over die pijn in me longen die ik ervan krijg. Iemand anders ervaring met dit spul en dezelfde klachten had?
Klik om te vergroten...
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vicious1 zei:
Waarom niet free basen? Of smelt dit niet. Zou een sterkere reactie geven normaal. Kan je dit wel roken?
Klik om te vergroten...
dit kan je zeker roken
long live paranoia

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."