#1
Ja DOC en DOM allebeide heel tof verder. DOI vond ik vrij matig.Maar als je dat neemt in de goede dosering met goede voorbereiding is het wel leuk spul. Erg lang en na 3/4 van de trip denk je ja leuk ik wil wel weer terug naar aarde.
Ja DOC en DOM allebeide heel tof verder. DOI vond ik vrij matig.Maar als je dat neemt in de goede dosering met goede voorbereiding is het wel leuk spul. Erg lang en na 3/4 van de trip denk je ja leuk ik wil wel weer terug naar aarde.
Ah, tuurlijk,Het alkyl gedeelte van flurazepam is niet aanwezig in desalkylflurazepam.
Je doet nu net alsof @Neo-Shulginist een of andere gek is die je doorzeeft met kogels als je het een keertje mishebtik moet opletten met wat ik schrijf, @Neo-Shulginist ziet alles![]()
die ene keer dat ik gewaarschuwd heb voor troep van een vendor (zonder naam te noemen) en voorstelde een pm te sturen naar die gene wat wel een goede vendor is voor de substantie kreeg ik direct een officiële waarschuwing... voor legale RC's die nota bene onder de warenwet (voeding) vallen vind ik lichtelijk overdreven. tegenwoordig durf ik al niet eens meer een naam van een supermarkt te noemen waar ook dingen worden verkocht die onder de warenwet vallen (die voor veel meer doden hebben veroorzaakt dan RC's ooit zullen bereiken).
Voor betrouwbare informatie over vendors kijk ik op RC Scene (dit is geen vendor maar een voorlichtingssite), een site die de gezondheid de van gebruikers erg belangrijk vind en waar je alles mag delen, of t nou goed of slecht is.
In de toekomst zal ik dit melden via een PB aan de staff. Daarnaast moet ik de regels van het forum natuurlijk respecteren, en doe dit normaal gesproken ook. maar.. wat ik al vaker heb gemerkt (en ik stoor me hier erg aan). Is dat als ik heb doorgehaald en dan ga slapen met Bromazolam, dan ben ik de volgende dag zo extreem ontremd dat ik gewoon alles zeg wat ik denk (nog veel erger dan bij alcohol). Vervolgens een dag later als ik weer echt nuchter ben heb ik soms spijt van de posts die ik de vorige dag heb gemaakt. Dit vind ik het aller grootste nadeel van RC benzo's want dit heb ik nooit gehad met benzo's op recept. Vraag me af of andere mensen hier ook last van hebben. Niet om het goed te praten, maar dat is de oorzaak dus... Zal er volgende keer goed op letten.Natuurlijk is het goed om op betrouwbare sites te kijken, maar je kunt het daarnaast ook hier aan ons melden via PB of rapporteren zoals we iedereen verzocht hebben te doen bij een soortgelijk voorval. Daarmee help je ons het lijstje aan te vullen met vendors die herhaaldelijk de mist in gaan waardoor we indien nodig openbaar iedereen op dit forum voor een louche of ronduit linke vendor kunnen waarschuwen.
Beetje jammer dat je dit niet ziet zitten omdat je blijkbaar nog licht gepikeerd bent over een eerdere waarschuwing ooit betreffende een (als ik het zo lees) totaal ander soort situatie. Het is logisch dat je daar een officiële waarschuwing voor kreeg, want je was van plan via PB informatie te delen over een verkooppunt waar die persoon wel de juiste stof kon kopen. Dat is simpelweg een overtreding van de forumregels. Dat jij dat overdreven vindt is je goed recht, maar zo werkt het reglement hier nu eenmaal.
Ik vind dit een grove fout van deze vendor. Het zou dus niet verkeerd zijn alsnog de vendornaam bij ons (modteam, kan meer specifiek bij @Eik) bekend te maken. We zijn hier niet het DIMS, maar het is een klein extraatje dat we doen, met als enige doel (extra) harm reduction voor ons allemaal.
Ligt eraan. Ik heb een keer een schrijver tijdens een debat zo neergesabeld dat hij me sindsdien zijn aartsvijand noemt.Je doet nu net alsof @Neo-Shulginist een of andere gek is die je doorzeeft met kogels als je het een keertje mishebt
Niets van waar, hij is maar wat gierig om je een beetje bij te spijkeren. Hij is een soort leraar voor mij.
In de woorden van Walter White: "Close? There is no close in chemistry. There are right answers. And there are wrong answers".Ligt eraan. Ik heb een keer een schrijver tijdens een debat zo neergesabeld dat hij me sindsdien zijn aartsvijand noemt.
In my defense had hij er wel echt om gevraagd hoor.
Ow dat heb ik vaak genoeg gehad met ‘gewone’ benzos op recept. Die zijn alleen niet zo hoog gedoseerd als veel RC benzos dus je moet er wat meer voor slikken.In de toekomst zal ik dit melden via een PB aan de staff. Daarnaast moet ik de regels van het forum natuurlijk respecteren, en doe dit normaal gesproken ook. maar.. wat ik al vaker heb gemerkt (en ik stoor me hier erg aan). Is dat als ik heb doorgehaald en dan ga slapen met Bromazolam, dan ben ik de volgende dag zo extreem ontremd dat ik gewoon alles zeg wat ik denk (nog veel erger dan bij alcohol). Vervolgens een dag later als ik weer echt nuchter ben heb ik soms spijt van de posts die ik de vorige dag heb gemaakt. Dit vind ik het aller grootste nadeel van RC benzo's want dit heb ik nooit gehad met benzo's op recept. Vraag me af of andere mensen hier ook last van hebben. Niet om het goed te praten, maar dat is de oorzaak dus... Zal er volgende keer goed op letten.
Nouja, ik geloof niet zo in 'goede' en 'sechte' antwoorden (want; wie bepaalt dat?).In de woorden van Walter White: "Close? There is no close in chemistry. There are right answers. And there are wrong answers".
Ik begrijp wat je bedoelt, maar wie bepaalt dat, nou wij mensen. Als je het filosofisch bekijkt bestaan er nergens antwoorden voor, maar als je het scheikundig en natuurkundig bekijkt dan bestaan er zeker wel goede en slechte antwoorden. Ik kan je zeggen dat chloor op kamertemperatuur een vloeistof is. En ik kan je ook zeggen dat chloor op kamertemperatuur een gas is. Het eerste antwoord is fout, het tweede antwoord is goed. Omdat wij nou eenmaal met elkaar hebben afgesproken dat dit zo is, maar over het waarom of hoe... dan kan je eindeloos doorgaan.want; wie bepaalt dat?
Haha ja maar welke mensen? De paus? Havo-5 leerlingen die een profielwerkstuk moeten maken?Ik begrijp wat je bedoelt, maar wie bepaalt dat, nou wij mensen.
Dat is de schakel tussen "god" en de mensheid, het hoofd van het Christelijke geloof, en dan gaat hij een beetje lopen bepalen wat de regels zijn voor scheikunde?De paus
Voor de Verlichting was dat heel normaal.Dat is de schakel tussen "god" en de mensheid, het hoofd van het Christelijke geloof, en dan gaat hij een beetje lopen bepalen wat de regels zijn voor scheikunde?
Net als het vastbinden van mensen en vervolgens stukken hooi aan hun voeteinde in brand zetten. Maar de aarde was toen nog plat dus dat kon toen nog. Daar kom je nu echt niet meer mee weg.Voor de Verlichting was dat heel normaal.
Niemand can enig statuur in de afgelopen 2000 jaar dacht dat de aarde plat was. Is een fabel oa gebaseerd op een veel latere roman over Columbus. Geocentrisme was de discussie in de 17e eeuw. Ptolemaische wereldbeeld van de middeleeuwen was niet plat. Het salvator mundi symbool is letterlijk een bol met een kruis erin in de handen van jezus.Net als het vastbinden van mensen en vervolgens stukken hooi aan hun voeteinde in brand zetten. Maar de aarde was toen nog plat dus dat kon toen nog. Daar kom je nu echt niet meer mee weg
Dat was niet het punt van mijn verhaal maar dank voor de geschiedenisles. Er is een reden dat ik ben gezakt voor mijn vmbo examen geschiedenis.Niemand can enig statuur in de afgelopen 2000 jaar dacht dat de aarde plat was. Is een fabel oa gebaseerd op een veel latere roman over Columbus. Geocentrisme was de discussie in de 17e eeuw. Ptolemaische wereldbeeld van de middeleeuwen was niet plat. Het salvator mundi symbool is letterlijk een bol met een kruis erin in de handen van jezus.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."