Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ligt eraan hoe druk en hoe welke pil je bebt, je kan die opzoeken op.google want doseringem.kloppen niet echt, zou zeggen pak 10mg 2cb en 175mg 2mmc oraal, je zal een warme aangename gloedn krijgen en nog sociaal kunnen doen. Als.je van plan bent helenavond alleen te vinden zouk ik 13mg 2cb pakken en een lijn 2 snuiven als jenmoe wordt en enkel 3 als je bad stript hebt! Een benzo bij hebben ik is ook altijd goeie Tripkiller maar maakt dat je veilig thuis komt."
"persoonlijk denk ik dat je genoeg gaat hebben aan enkel de 2cb, maar iedereen ervaart anders, persoonlijk neem ik altijd 13mg en wmr die begint in te kicken mog eens voor een langere piek, teveel nemen van een ander middel leidt ook van je trip af, ook raadt ik aan absoluut geen cathinone te nemen tot je de 2cb evht voelt, wordt je echt moe zou ik voor 2mmc gaan al snuivend in hele lage dosis, of bommetjes van rond de 75mg want je krijgt er al snel een opgejaagd gevoel van en met 2cb is dat niet altijd plezant, maar om de avond af te ronden ofwel genieten van de 2cb afterglown of als de avond tegenviel bommetje 3cmc zodat je niet echt last hebt van een drastische comedowm (ookal lijkt het tegenstrijdig met langdurige werking, de kalmte zal je rapper doen slapen.((als je daar problemen mee hebt na een feest)) ) good luck!"
"Bear zei: Hoe kan dit? Meer 2mmc triggert toch meer dopamine en het kleine beetje serotonine? Of zit je uiteindelijk aan je max dopamine of weer teveel waardoor je je slecht voelt. ik snap dat dat gebeurd na langere periode maar na 3 doseringen ook al? Klik om te vergroten... less is more? volgens mij heeft het te maken met het feit dat teveel dopamine ervoor zorgt dat je sneller geirriteerd wordt/agressief wordt in combinatie met de noradrenaline die gewoon TE veel wordt waardoor je gewoon heel opgejaagd en onrustig wordt ipv een goeie mood met een motivatieboost. Bij NEP duurt de rush gewoon heel erg kort maar blijft de nastimulatie heel lang zitten, waardoor je snel bad kan gaan (ik zei 3 lijnen because better safe than sorry)"
"Shinyzappy zei: 3cec is geen aanrader!!!! Heb t geprobeerd t stinkt enorm naar chloor , de kristallen zijn keihard en moeilijk fijn te krijgen. Dan nog niet te hebben over de drip het spul heeft ong 15 minuten in onze keel gebrand maar dan ook echt heel de achterkant van onze keel, dit was tevens niet weg te spoelen we hebben na 1 lijn de resterende gram weggegooid. We voelden er ook vrij weinig van Klik om te vergroten... misschien had je deze moeten proberen in een bommetje"
"Bear zei: Ik vroeg mij af of hier op het forum ook mensen zijn die een goede RC kennen wat stimulerent is en hopelijk ook lichtelijk euforisch. Momenteel zit ik opgescheept met 2mmc maar dit vind ik vrij matig spul wat eigenlijk niet de moeite waard is. Klik om te vergroten... 2mmc wordt idd snel matig, je moet echt met de kleinste lijntjes beginnen want meer is echt niet beter, slikken (oraal) voelt wel leuker maar ja, mensen snuiven nu eenmaal graag, NEP is een tikkeltje intenser, maar na 3 doseringen wil je gewoon enkel meer, terwijl je je echt niet meer goed begint te voelen, jammergenoeg wordt alles toch illegaal, maar ik had graag 2cmc geprobeerd (waarschijnlijk iets intenser dan 2mmc, maar korter en meer toxic voor je lichaam), 3 mec en 3cec lijken me ook interessant maar is dan mss al iets te euforisch, mdma achtig"
"Hoi Even een korte intro, maar in Belgie wordt 3m vaak gewoon mefi genoemt, maar alles wat er op leek wordt natuurlijk mefi genoemd. Ook de laatste jaren toen alles 2mmc en 3cmc was. Echter was ik heel benieuwd wat er ging gebeuren toen in juli vorig jaar 2mmc illegaal werd in nederland. Voor een lange tijd bleek er niks te veranderen, maar de laatste tijd is het vaak weer zoals vroeger, met een typische geur waarvan je zweet naar kattepis ruikt. Jammergenoeg kunnen we in belgie onze drugs niet laten testen. Ik vraag me nou echt af of 3mmc weer in opmars is, of ofdat dit zelf 4mmc zou kunnen zijn. Ieder jaar kijk ik uit naar het DIMS jaarrapport omdat hier veel interessante statistieken inkomen. Aan de mensen in Belgie: ondervinden jullie ook dat mefi nu weer meer dat mdma gevoel geeft? Aan de mensen in Nederland: hebben jullie dit ook? of mensen die hun drugs laten testen, zijn de resulateten nu vroeger zoals vorig jaar? Ik ben erg benieuwd"
"Parkietje zei: Hey iedereen, Ik zit momenteel in de uitwerkfase van 3-MMC en ik voel me echt verschrikkelijk. Ik ben enorm rusteloos, geïrriteerd door alles, en zo depressief dat ik het liefst in een foetushouding in bed zou willen liggen. Het uitwerken duurt ontzettend lang en ik kan niet slapen tot het volledig is uitgewerkt. Een joint roken helpt niet, daar word ik alleen maar paranoia van. Ik wil niet elke keer een benzo nemen om sneller te slapen en er vanaf te zijn, omdat ik die liever niet gebruik. Heeft iemand tips of adviezen om deze uitwerkfase beter door te komen? Alvast bedankt! Klik om te vergroten... Probeer kamillethee te drinken of zelf te roken! Je wordt er verassend kalm en slaperig van net als bij benzos (een lage dosis weliswaar)"