Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste RC stimulant

Beste RC stimulant

31 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
ParadiseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Desoxypipradol is ook insane.
Zaaaalig de officiele versie was Abba hun dream stim, al hun tracks zijn daar op geproduced :rock:
Ma werkt crazy lang en het werkt comfortabel op de achtergrond, ge voelt u gewoon keigoed vandaag en zalig ma nie echt stimmy.
Ma pakt ge nog een dosis bij. Enter de psychoses. "Ik droomde zo dat ik mijn vrienden uitschelde via email, ahnee, ik snuifde zo een lijntje OPCE
dat obiously altijd op mijn bureau staat. Blast uit de psychose OMG Oh nee, ik lag nie in bed ik was letterlijk aan het schelden.
Euhm ... ik heb vampierisch slaapwandel bitchisme, ik kan u zo geweldig vinden en altijd met u naar bed willen, maar als ik slaapwandel en demonisch email,
is het van gij schaamhaarbaviaanslet er is zo penetreren uit medelijden ma uw lul laten afbijtelen door uw muis die een bever lijkt te zijn.
Uw kut bijt en uw pruimvuigt. Zo een knarsetande vagine.

Da is nie ideaal. Die de 5mg en vindt ge het nie heftig genoeg. Pak nie bij en geniet ervan, creer een album lek Mama Mia ofzo.

Ook

4-Fluorococaine

Als het die was. Het was net zoals coke. Werkte wel veel beter ooraal.
De serotonine was tot 200x sterker. Wa u een coke high gaf.
Ma minder lek die asshole. Empathie bestond nog.

Verschil is is.
Coke: I need to muil you now.
4Flo: Down below your mouse, it must be ocean like, I can go down on you or just switch it up, lift you up and plow you yoyoyo!

Gewone Coke is zo. Ok dit is tof ma wie zijn al die klote mothefockers opeens.
Ik heb zin om mijn verloofde gewoon open te splijten ....
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Paradise zei:
Desoxypipradol is ook insane.
Zaaaalig de officiele versie was Abba hun dream stim, al hun tracks zijn daar op geproduced :rock:
Ma werkt crazy lang en het werkt comfortabel op de achtergrond, ge voelt u gewoon keigoed vandaag en zalig ma nie echt stimmy.
Ma pakt ge nog een dosis bij. Enter de psychoses. "Ik droomde zo dat ik mijn vrienden uitschelde via email, ahnee, ik snuifde zo een lijntje OPCE
dat obiously altijd op mijn bureau staat. Blast uit de psychose OMG Oh nee, ik lag nie in bed ik was letterlijk aan het schelden.
Euhm ... ik heb vampierisch slaapwandel bitchisme, ik kan u zo geweldig vinden en altijd met u naar bed willen, maar als ik slaapwandel en demonisch email,
is het van gij schaamhaarbaviaanslet er is zo penetreren uit medelijden ma uw lul laten afbijtelen door uw muis die een bever lijkt te zijn.
Uw kut bijt en uw pruimvuigt. Zo een knarsetande vagine.

Da is nie ideaal. Die de 5mg en vindt ge het nie heftig genoeg. Pak nie bij en geniet ervan, creer een album lek Mama Mia ofzo.

Ook

4-Fluorococaine

Als het die was. Het was net zoals coke. Werkte wel veel beter ooraal.
De serotonine was tot 200x sterker. Wa u een coke high gaf.
Ma minder lek die asshole. Empathie bestond nog.

Verschil is is.
Coke: I need to muil you now.
4Flo: Down below your mouse, it must be ocean like, I can go down on you or just switch it up, lift you up and plow you yoyoyo!

Gewone Coke is zo. Ok dit is tof ma wie zijn al die klote mothefockers opeens.
Ik heb zin om mijn verloofde gewoon open te splijten ....
Klik om te vergroten...
Gekkigheid
P
ParadiseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeebats zei:
Gekkigheid
Klik om te vergroten...
Het is wel de moeite.

Gewoon de regels volgen.
Zoals Don't feed Gismo after midnight.

Als ge dat wil vermijden is het heel easy.
Ik had dat 1 keer gehad, dan nooit meer.
Het is inderdaad zoals ze op Bluelight aanraden.
En wilt ge toch eens beetje meer proberen, kan het nja. best extreem zijn.

Ik ken niet direct andere stimulanten die comfy en gezellig zijn.
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#4
4-FMA is imo leuker dan MDMA. veel meer energie, minder couch locked en veel minder kater.
https://psychonautwiki.org/wiki/Cyclazodone blijkt ook een hele fijne stim te zijn, is gewoon een nootropic. vrij te koop, echter niet geschikt voor misbruik als je psychonaut moet geloven. Er zijn wat onderzoeken geweest waarbij leverschade optrad bij vooral jonge gebruikers in het verleden. Toch wil ik t we een keer proberen

edit: net Cyclazodone besteld


miles zei:
Ik start meestal met een lijntje om sneller op gang te komen, daarna capsules omdat die nou eenmaal veel langer en beter werken
Klik om te vergroten...
Oke dit kan ik heel goed begrijpen en me daar ook in vinden, die werken idd langer en beter. tis jammer dat t spul zo duur is vergeleken met pep.


jam zei:
Ik heb recent enkele keren geëxperimenteerd met het oraal en nasaal doseren va 3-FA en vind persoonlijk dat het nasaal gebruiken van 3-FA voor mij een korter effect, maar ook veel minder bijwerkingen gaf. Oraal is het een potent middel waarbij ik veel kaakspanning en dehydratie had, nasaal is het een korte milde en heldere stimulatie die ik als aangenamer ervaar als een orale dosering.
Klik om te vergroten...
dit moet ik toch eens proberen dan.. ik had het na 2-FA en 4-FMA snuiven al afgezworen met de het snuiven van fluoride amps.


Paradise zei:
Desoxypipradol is ook insane.
Klik om te vergroten...
https://psychonautwiki.org/wiki/2-DPMP ziet er super leip uit. soort PCP molecuul. met de zelfde risico's bij de zelfde lage dosis. en dat voor zo veel uur!!!
doet met denken aan https://psychonautwiki.org/wiki/Bromo-DragonFLY, die is alleen nog wat extremer.. als je paar mg te veel neemt sterft er mogelijk een lichaamsdeel af.


Paradise zei:
4-Fluorococaine
De serotonine was tot 200x sterker. Wa u een coke high gaf.
Klik om te vergroten...
200x sterker dan baseline of dan coke zelf? Ik weet wel dat 4-MMC tot 950% gaat en MDMA tot 1850% gaat bij een normale dosis, bij een grote dosis mss wel 2000-3000%. Geen idee tho. Heb wel gemerkt iig na ~1200mg mdma in 2 dagen dat de kater niet mals was..
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vroeg mij af of hier op het forum ook mensen zijn die een goede RC kennen wat stimulerent is en hopelijk ook lichtelijk euforisch.

Momenteel zit ik opgescheept met 2mmc maar dit vind ik vrij matig spul wat eigenlijk niet de moeite waard is.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bear zei:
Ik vroeg mij af of hier op het forum ook mensen zijn die een goede RC kennen wat stimulerent is en hopelijk ook lichtelijk euforisch.

Momenteel zit ik opgescheept met 2mmc maar dit vind ik vrij matig spul wat eigenlijk niet de moeite waard is.
Klik om te vergroten...
Staat veel op t forum in het RC topic😉
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bear zei:
Ik vroeg mij af of hier op het forum ook mensen zijn die een goede RC kennen wat stimulerent is en hopelijk ook lichtelijk euforisch.

Momenteel zit ik opgescheept met 2mmc maar dit vind ik vrij matig spul wat eigenlijk niet de moeite waard is.
Klik om te vergroten...
Als je iets euforisch wilt met een schone stimulatie zou ik gaan voor NEP. Maar... alleen als je echt goede zelfcontrole hebt en je grenzen kent. Werkt niet al te lang, maar je kan lang blijven bijnemen zonder dat de effecten minder worden (bij mij). Het is een van mijn favorieten stims die vooral veel op dopamine werkt en daarom dus geen pauze van 3 maanden nodig heeft. Maar pas asjeblieft op, het is fijn Maar erg verslavend. Doe het dus niet te vaak.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bear zei:
Misschien beetje off topic maar goed:

We weten allemaal dat er een RC ban aan zit te komen. Zodra alles verboden is wat zou dan het meest logische vervolg zijn volgens jullie?
Vinden sommige RC’s hun weg in het illegale circuit of hebben we straks weer te doen met coke en speed?

Gezien de populariteit van 3mmc in Nederland lijkt mij het eerste helemaal niet onwaarschijnlijk.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat de diversiteit van het aantal beschikbare middelen zal dalen. Een deel van de rc-handel zal verplaatsen naar Whatsappdealers en het darknet, en een ander deel naar het buitenland. De betrouwbaarheid van leveringen zal dalen (meer vervuiling bijvoorbeeld). Gebruikers zullen vaker klassieke middelen gebruiken zoals MDMA, speed, en coke. En de Nederlandse rc-handel zal meer inzetten op psychedelica en dissociatieven.
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#9
Plex zei:
Als je iets euforisch wilt met een schone stimulatie zou ik gaan voor NEP. Maar... alleen als je echt goede zelfcontrole hebt en je grenzen kent. Werkt niet al te lang, maar je kan lang blijven bijnemen zonder dat de effecten minder worden (bij mij). Het is een van mijn favorieten stims die vooral veel op dopamine werkt en daarom dus geen pauze van 3 maanden nodig heeft. Maar pas asjeblieft op, het is fijn Maar erg verslavend. Doe het dus niet te vaak.
Klik om te vergroten...
Interessant.
Van welke originele drug is NEP afgeleid gewoon de traditionele pep en speed?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bear zei:
Interessant.
Van welke originele drug is NEP afgeleid gewoon de traditionele pep en speed?
Klik om te vergroten...
Pep en speed is hetzelfde😅
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bear zei:
Interessant.
Van welke originele drug is NEP afgeleid gewoon de traditionele pep en speed?
Klik om te vergroten...
nee NEP is een cathinone, speed is amphetamine. het is dus afgeleid van khat, net als 2mmc. maar het is gigantisch veel potenter

psychonautwiki.org

NEP

N-Ethyl-nor-pentedrone (also known as N-Ethylpentedrone, Ethyl-pentedrone, Ethylpentedrone or more commonly, NEP) is a lesser-known novel stimulant substance of the cathinone class that produces stimulating, euphoric, and mildly entactogenic effects when administered.
psychonautwiki.org psychonautwiki.org
lees deze pagina.

NEP kun je zien als een soort coke maar dan met wat minder dopamine en meer adrenaline. het werkt ook dubbel zo lang als coke en is veel potenter. een dosis van 10mg is ongeveer standaard. het verschil in sterkte van de vendors is nogal verschillend, als je sterke wil kun je het beste voor de kristallen gaan.
Je kunt nep ook prima van folie roken, dan krijg je de meeste dopamine imo. maar beter snuiven of oraal..

Verder is 3-FA wel stimulerend en licht euforisch, en 4-FMA stimulerender en meer euforisch.

Die 3 zijn dus wel de moeite waard om te proberen. 3-FA en 4-FMA dien je trouwens oraal te nemen, niet te snuiven. NEP kun je op elk mogelijke manier nemen die je wil.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bear zei:
Ik vroeg mij af of hier op het forum ook mensen zijn die een goede RC kennen wat stimulerent is en hopelijk ook lichtelijk euforisch.

Momenteel zit ik opgescheept met 2mmc maar dit vind ik vrij matig spul wat eigenlijk niet de moeite waard is.
Klik om te vergroten...
Het ligt er een beetje aan wat je zoekt. Is het voor een feestje? Chillen met vrienden? Voor de seks? Om een tijd lang hard te werken?

En kun je vertellen welke stims je wel chill vindt?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."