Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsresearch chemical (rc) voor een feest.

research chemical (rc) voor een feest.

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
b
bbqtoecrispLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga binnenkort naar een feest, en ik wil een rc nemen. Ik zie dat mensen veel 6-apb etc aanraden, maar ik slik een ssri dus mag de meeste amfetamines & benzofuran niet hebben. Wat is een suggestie om lekker energiek euforisch en mogelijk psychedelisch hard te gaan?

Thanks en hoi!
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#2
bbqtoecrisp zei:
Ik ga binnenkort naar een feest, en ik wil een rc nemen. Ik zie dat mensen veel 6-apb etc aanraden, maar ik slik een ssri dus mag de meeste amfetamines & benzofuran niet hebben. Wat is een suggestie om lekker energiek euforisch en mogelijk psychedelisch hard te gaan?

Thanks en hoi!
Klik om te vergroten...
Misschien een paar dagen van te voren geen ssri nemen?
b
bbqtoecrispLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ape zei:
Wat Hebbenze zegt en een dosis 2-CB op het randje van het MDMA/Pshychedelica effect (moet je even zelf onderzoeken, weet ik niet uit mijn hoofd)
Klik om te vergroten...
2-CB werkt niet in combinatie met een ssri.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#4
bbqtoecrisp zei:
Ik ga binnenkort naar een feest, en ik wil een rc nemen. Ik zie dat mensen veel 6-apb etc aanraden, maar ik slik een ssri dus mag de meeste amfetamines & benzofuran niet hebben. Wat is een suggestie om lekker energiek euforisch en mogelijk psychedelisch hard te gaan?

Thanks en hoi!
Klik om te vergroten...
Hebbenze? zei:
Misschien een paar dagen van te voren geen ssri nemen?
Klik om te vergroten...
Wat Hebbenze zegt en een dosis 2-CB op het randje van het MDMA/Pshychedelica effect (moet je even zelf onderzoeken, weet ik niet uit mijn hoofd)
b
bbqtoecrispLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hebbenze? zei:
Misschien een paar dagen van te voren geen ssri nemen?
Klik om te vergroten...
Nee dat zal niet werken omdat je echt weken of een maand van te voren moet stoppen, en dit is echt ongelofelijk gevaarlijk advies.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#6
bbqtoecrisp zei:
Nee dat zal niet werken omdat je echt weken of een maand van te voren moet stoppen, en dit is echt ongelofelijk gevaarlijk advies.
Klik om te vergroten...
Inderdaad je mag nooit zomaar stoppen met dergelijke medicatie.
Ik vind het lastig om wel iets te bedenken wat je relatief veilig zou kunnen gebruiken.

Welke middelen heb je al een keer geprobeerd?
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#7
bbqtoecrisp zei:
Nee dat zal niet werken omdat je echt weken of een maand van te voren moet stoppen, en dit is echt ongelofelijk gevaarlijk advies.
Klik om te vergroten...
Goede aanvulling. Met andere medicatie is het namelijk wel raadzaam een aantal dagen niets te nuttigen.

thnx
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
bbqtoecrisp zei:
Ik ga binnenkort naar een feest, en ik wil een rc nemen. Ik zie dat mensen veel 6-apb etc aanraden, maar ik slik een ssri dus mag de meeste amfetamines & benzofuran niet hebben. Wat is een suggestie om lekker energiek euforisch en mogelijk psychedelisch hard te gaan?

Thanks en hoi!
Klik om te vergroten...
Psychedelisch met een SSRI wordt lastig. Misschien met een Ketamine variant. Voor energie zou ik 2FA doen.
N
NickjeeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat @_shikantaza zegt. Ik dacht aan een tryptamine zoals 5-meo-mipt. In lage dosering een mild xtc-achtig effect en redelijk stimulerend. Maar ik heb 't opgezocht en dit en andere psychedelica zijn 5ht2a agonist (is een serotonine gerelateerde receptor), terwijl een ssri op hetzelfde "systeem" inwerkt. De kans is heel klein maar toch kan er (daardoor) serotonine syndroom optreden. Kans wordt versterkt doordat veel ssri's de werking van enzym CYP2D6 verminderen, welke ook de 5- meo-mipt moet metaboliseren (simpel gezegd: afbreken), waardoor concentratie in je bloed hoger blijft dan normaal. Tenslotte werken psychedelica meestal gewoon (veel) minder goed als je ook een ssri neemt. Je kan nog een pure stimulant overwegen (die werken niet op je serotonine maar hebben effect op dopamine en noradrenaline) zoals de 2-fa die gesuggereerd werd, of 2-fma. Niet 3- of 4 fa/fma daar komt al wat serotonine door vrij nml. Maar het blijft wellicht risky en de lovey-dovey high van xtc of 6-apb krijg je er niet van. Ketamine schijnt wel safe te zijn i.c.m. ssri maar ik zou er even induiken of dat wel het effect geeft dat je zoekt.In elk geval de 6-apb helaas niet doen dus....
b
bbqtoecrispLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nickjeee zei:
Wat @_shikantaza zegt. Ik dacht aan een tryptamine zoals 5-meo-mipt. In lage dosering een mild xtc-achtig effect en redelijk stimulerend. Maar ik heb 't opgezocht en dit en andere psychedelica zijn 5ht2a agonist (is een serotonine gerelateerde receptor), terwijl een ssri op hetzelfde "systeem" inwerkt. De kans is heel klein maar toch kan er (daardoor) serotonine syndroom optreden. Kans wordt versterkt doordat veel ssri's de werking van enzym CYP2D6 verminderen, welke ook de 5- meo-mipt moet metaboliseren (simpel gezegd: afbreken), waardoor concentratie in je bloed hoger blijft dan normaal. Tenslotte werken psychedelica meestal gewoon (veel) minder goed als je ook een ssri neemt. Je kan nog een pure stimulant overwegen (die werken niet op je serotonine maar hebben effect op dopamine en noradrenaline) zoals de 2-fa die gesuggereerd werd, of 2-fma. Niet 3- of 4 fa/fma daar komt al wat serotonine door vrij nml. Maar het blijft wellicht risky en de lovey-dovey high van xtc of 6-apb krijg je er niet van. Ketamine schijnt wel safe te zijn i.c.m. ssri maar ik zou er even induiken of dat wel het effect geeft dat je zoekt.In elk geval de 6-apb helaas niet doen dus....
Klik om te vergroten...
Mooie aanvulling! bedankt aan jullie bijde:))
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik zou drugs laten bijna alles werkt averechts met een ssri
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ssti’s duren 7 dagen vooraleer ze beginnen te werken en hebben pas hun peak prestatie na een maand. na 7 dagen stoppen aou je al geen effect meer mogen hebben maar prob is dat stoppen bia afbouwen en met kleinere dosissen gebeird of je kan een toeval krijfgen of plots
oncontroleerbare duicidaliteit en zo verder.

nep in poedervorm ( de suikerpoeder, let de gecrushte crystalline, zoek bij de juiste vendor en je merkt het onmiddellijk aan de prijs, product is zeker even goed). is ook geen reuptake inhibitor dus veiliger voor je ssri, toch nog steeds niet zonder risico.

de beste hypothese is gewoon eerlijk met je dokter spreken. Hij zal het afrzden op ieder vlak natuurlijk, zou ik ook doen maar hij is gebonden aan beroepsgeheim en onder Harm reduction kan hij als er medisch geen risico is alternatieven aanraden. Je kan ook kiezen via de CoZo app om je medisch dossier niet publiek te zetten.

nog simpeler is even drugs infolijn van Trimbos instituut bellen waar df direct mee samenwerkt. Excuses voor mijn altijd uitgebreid schrijvemaar zo hen je wel de meeste informatie.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
dat verschilt per ssri hoor
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#14
MR_CHIP zei:
dat verschilt per ssri hoor
Klik om te vergroten...
Klopt, ik spreek enkel over de basis functionaliteit waardoor de naam ssri gegeven wordt. Als je niet kan zwemmen kan je statistisch gezien ook in een plas van 10 cm verdrinken en we lopen er ook over wanr
Niemand verwacht dat die flauwvalt en blijft liggen in die plas. Moeten we bij medicatie hetzelfde risico nemen? Ik zou op geen enkele manier verantwoordelijk willen zijn voor het geven van zo een advies in elk geval. De verantwoordelijkheid is te groot. Maar alternatieven genoeg hè! Als een tijdelijke stop van 7-10 dagen geen kwaad kan voor zijn aandoening of er is andere drugs of rc’s die niet met Sri’s conflicteren…. The answer is just a phonecall away!! Of ben ik nu zo verkeerd. Educate me please, ik leer graag.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."