Van de 15 gr 4-mmc die ik had gewassen had ik nog 9 gr over........ Het was zoveel troep die erin zat, donkergrijs gewoon.
Hoe groot achten jullie de mogelijkheid dat het echte miauw is?
Hoe lang is het geleden dat jullie voor het laatst 4MMC tegen kwamen op de markt?
Wat maakt dat uit? De enige manier om te weten of het daadwerkelijk 4-MMC is, is testen.Hoe groot achten jullie de mogelijkheid dat het echte miauw is?
Oh ja, had ik nog niet eens aan gedacht 😅😂De testservice is sowieso gesloten op Hemelvaart.
Yep ik weet dat enige wat me uitsluitsel gaat geven is het testcentrum. Was meer benieuwd met me vraag omdat ik het zelf heel lang niet was tegen gekomen en het eigenlijk onmogelijk achtte nog te vinden. Was benieuwd of anderen die mening deelden.Wat maakt dat uit? De enige manier om te weten of het daadwerkelijk 4-MMC is, is testen.
werkt dat?Met aceton.
Oh ja, had ik nog niet eens aan gedacht 😅😂
Als het 4-MMC is dan heb je volgens mij inderdaad mazzel. 't Is een geliefd middel in de RC scene dat je niet zo heel snel tegen zult komen. Ik baal wel dat ik het, toen het een gangbaar middel was, nooit heb geprobeerd. Maarja ik ga nu nuchter door het leven dus ik zal het nooit wetenYep ik weet dat enige wat me uitsluitsel gaat geven is het testcentrum. Was meer benieuwd met me vraag omdat ik het zelf heel lang niet was tegen gekomen en het eigenlijk onmogelijk achtte nog te vinden. Was benieuwd of anderen die mening deelden.
Zal ik doen.Laat je 't weten als je de uitslag hebt?
Laatst nog, maar dan heb ik het niet over straatdealers.Hoe lang is het geleden dat jullie voor het laatst 4MMC tegen kwamen op de markt?
Het is al een tijd geleden dat ik voor het laatst 4-MMC heb gezocht. Maar het was nog wel te krijgen hoor. Moest je alleen goed zoeken. Vaak was de kwaliteit alleen niet zo goed. Ik heb best wel een aantal keer gehad dat het bruin en een beetje plakkerig en flink stinkend spul was. Dan liet ik het testen en kwam er wel 4-MMC uit (met verbazingwekkend geen andere actieve stoffen). Maar je kon wel zien dat er alsnog een hoop troep zoals oplosmiddelen in het eindproduct waren beland.Mijn vragen aan jullie zijn:
Hoe groot achten jullie de mogelijkheid dat het echte miauw is?
Hoe lang is het geleden dat jullie voor het laatst 4MMC tegen kwamen op de markt?
Kan zijn dat het hygroscopisch is en dan wordt het wat natter. Bij mijn 4-MMC was dat destijds niet het geval.Oh betekent dat dat het onzuiver is?
Dacht dat het, net zoals 3-mmc, bij blootstelling aan lucht na een lange periode sowieso verkleurde. Heb het 1x gehad. Was het bij jou ook aan het fonkelen?
Kwam ik gister ook achter, ik heb op dit moment ook miauw die veel sterker is dan ik gewend was. Nouja, dan maar wachten tot volgende week met testen.De testservice is sowieso gesloten op Hemelvaart.
Heb je al je testresultaat?Okee dank je wel. Ik ga het sws donderdag laten testen, beter safe then sorry thnx allemaal
Ik heb dit ondertussen vaker gehoord dus op kleur alleen kan je niks opmaken (mijn ervaring is precies andersom trouwens) enige manier om zeker te zijn is testcentrum. Cathinonen zou ik sws altijd laten testen ivm hoe verziekt die markt de laatste tijd iskleur wil niks zeggen heb vakker betere "bruine" 4mmc gehad dan spierwit hetzelfde geld voor 3mmc Gele 3mmc vond ik ook beter dan spierwitte 3mmc kleur wil niet veel zeggen...
Dat is de slimste oplossingIk heb dit ondertussen vaker gehoord dus op kleur alleen kan je niks opmaken (mijn ervaring is precies andersom trouwens) enige manier om zeker te zijn is testcentrum. Cathinonen zou ik sws altijd laten testen ivm hoe verziekt die markt de laatste tijd is
hoe heb je het gewassen?Van de 15 gr 4-mmc die ik had gewassen had ik nog 9 gr over........ Het was zoveel troep die erin zat, donkergrijs gewoon.
Met aceton.hoe heb je het gewassen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."