Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4MMC volgens Contact

4MMC volgens Contact

46 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
Het is al een tijd geleden dat ik voor het laatst 4-MMC heb gezocht. Maar het was nog wel te krijgen hoor. Moest je alleen goed zoeken. Vaak was de kwaliteit alleen niet zo goed. Ik heb best wel een aantal keer gehad dat het bruin en een beetje plakkerig en flink stinkend spul was. Dan liet ik het testen en kwam er wel 4-MMC uit (met verbazingwekkend geen andere actieve stoffen). Maar je kon wel zien dat er alsnog een hoop troep zoals oplosmiddelen in het eindproduct waren beland.
Klik om te vergroten...
Oh betekent dat dat het onzuiver is?
Dacht dat het, net zoals 3-mmc, bij blootstelling aan lucht na een lange periode sowieso verkleurde. Heb het 1x gehad. Was het bij jou ook aan het fonkelen?
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedemorgen DrugsForum.

Gisteren plaatste mijn contact vrij onverwacht op ze snap Story "vanaf nu ook 4MMC" meteen 3 grammetjes laten bezorgen om even te proberen. Was echte miauw al minstens 7 of 8 jaar niet tegengekomen dus was vrij sceptisch in het begin. Spul werd geleverd en rook exact zoals ik me herinner van 4M.

Merkte na de eerste 2 lijnen (+- 150mg) meteen effect en spiertrekkingen in de kaken. heb soms met 3mmc het dubbele nodig dan die 150mg om ook maar iets aan effect te bewerkstelligen. Nu iets minder dan een grammetje gebruikt (teveel, ik weet het) en ga wel als een raket. Stuk harder vergeleken met zelfde hoeveelheid 3mmc. Merk ook meer euforie als met 3mmc, drang om te praten is hoog maar niet zo bizar hoog als bij 3mmc.
3mmc die ik normaal haal is getest (bij IrisZorg Arnhem) als echte 3mmc. Feit dat deze "4mmc" een stuk heftiger is dan me geteste 3mmc stemt mij hoopvol dat dit ook nog wel eens echte 4MMC kan zijn. Helaas vanavond geen tijd om naar Arnhem te rijden om een sample naar het testcentrum te brengen dus dat moet even wachten nog tot volgende week.

Mijn vragen aan jullie zijn:

Hoe groot achten jullie de mogelijkheid dat het echte miauw is?

Hoe lang is het geleden dat jullie voor het laatst 4MMC tegen kwamen op de markt?

Allemaal alvast erg bedankt voor replies.

GreeetZz Kapexxx
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kapexx zei:
Hoe groot achten jullie de mogelijkheid dat het echte miauw is?
Klik om te vergroten...

Kunnen wij hier niet zeggen. Testresultaat is het enig uitsluitsel.

Kapexx zei:
Hoe lang is het geleden dat jullie voor het laatst 4MMC tegen kwamen op de markt?
Klik om te vergroten...

Enkele jaren terug van vrienden meegekregen uit de UK en dat was echt wel DE real deal. Sindsdien nog niet voorbij zien komen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kapexx zei:
Hoe groot achten jullie de mogelijkheid dat het echte miauw is?
Klik om te vergroten...
Wat maakt dat uit? De enige manier om te weten of het daadwerkelijk 4-MMC is, is testen.

De testservice is sowieso gesloten op Hemelvaart.
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#5
_shikantaza zei:
De testservice is sowieso gesloten op Hemelvaart.
Klik om te vergroten...
Oh ja, had ik nog niet eens aan gedacht 😅😂

_shikantaza zei:
Wat maakt dat uit? De enige manier om te weten of het daadwerkelijk 4-MMC is, is testen.
Klik om te vergroten...
Yep ik weet dat enige wat me uitsluitsel gaat geven is het testcentrum. Was meer benieuwd met me vraag omdat ik het zelf heel lang niet was tegen gekomen en het eigenlijk onmogelijk achtte nog te vinden. Was benieuwd of anderen die mening deelden.
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#6
Altermind zei:
Met aceton.
Klik om te vergroten...
werkt dat?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kapexx zei:
Oh ja, had ik nog niet eens aan gedacht 😅😂
Klik om te vergroten...
:)
Kapexx zei:
Yep ik weet dat enige wat me uitsluitsel gaat geven is het testcentrum. Was meer benieuwd met me vraag omdat ik het zelf heel lang niet was tegen gekomen en het eigenlijk onmogelijk achtte nog te vinden. Was benieuwd of anderen die mening deelden.
Klik om te vergroten...
Als het 4-MMC is dan heb je volgens mij inderdaad mazzel. 't Is een geliefd middel in de RC scene dat je niet zo heel snel tegen zult komen. Ik baal wel dat ik het, toen het een gangbaar middel was, nooit heb geprobeerd. Maarja ik ga nu nuchter door het leven dus ik zal het nooit weten :).

Laat je 't weten als je de uitslag hebt?
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#8
_shikantaza zei:
Laat je 't weten als je de uitslag hebt?
Klik om te vergroten...
Zal ik doen.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kapexx zei:
Hoe lang is het geleden dat jullie voor het laatst 4MMC tegen kwamen op de markt?
Klik om te vergroten...
Laatst nog, maar dan heb ik het niet over straatdealers.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kapexx zei:
Mijn vragen aan jullie zijn:

Hoe groot achten jullie de mogelijkheid dat het echte miauw is?

Hoe lang is het geleden dat jullie voor het laatst 4MMC tegen kwamen op de markt?
Klik om te vergroten...
Het is al een tijd geleden dat ik voor het laatst 4-MMC heb gezocht. Maar het was nog wel te krijgen hoor. Moest je alleen goed zoeken. Vaak was de kwaliteit alleen niet zo goed. Ik heb best wel een aantal keer gehad dat het bruin en een beetje plakkerig en flink stinkend spul was. Dan liet ik het testen en kwam er wel 4-MMC uit (met verbazingwekkend geen andere actieve stoffen). Maar je kon wel zien dat er alsnog een hoop troep zoals oplosmiddelen in het eindproduct waren beland.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snuffelaar zei:
Oh betekent dat dat het onzuiver is?
Dacht dat het, net zoals 3-mmc, bij blootstelling aan lucht na een lange periode sowieso verkleurde. Heb het 1x gehad. Was het bij jou ook aan het fonkelen?
Klik om te vergroten...
Kan zijn dat het hygroscopisch is en dan wordt het wat natter. Bij mijn 4-MMC was dat destijds niet het geval.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#12
_shikantaza zei:
De testservice is sowieso gesloten op Hemelvaart.
Klik om te vergroten...
Kwam ik gister ook achter, ik heb op dit moment ook miauw die veel sterker is dan ik gewend was. Nouja, dan maar wachten tot volgende week met testen.
j
jerryjerryjerryLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoe is dit afgelopen? Ik heb ook een contact die beweert 4mmc te hebben maar ik betwijfel dit en vind dat hij er ook te veel vraagt.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#14
jerryjerryjerry zei:
Hoe is dit afgelopen? Ik heb ook een contact die beweert 4mmc te hebben maar ik betwijfel dit en vind dat hij er ook te veel vraagt.
Klik om te vergroten...
Kapexx zei:
Door wat privé omstandigheden nog geen tijd gehad om naar testcentrum te gaan. Staat voor overmorgen op de planning, volgende week kan ik meer vertellen, prijzen ga ik niet op in conform de regels🙂
Klik om te vergroten...
Dit zegt toch precies helemaal niks over de twee batches van verschillende dealers die jullie hebben gekocht of van plan zijn te kopen?
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee, daar zit inderdaad geen correlatie in. Denk dat OP zichzelf herkende in mijn verhaal. Als OP zeker wilt weten wat hij precies koopt/consumeert zal hij toch even zelf naar een test locatie moeten gaan met zijn sample 🙃
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lol ik ben er blijkbaar niet meer helemaal bij. Ik ben zelf OP in dit draadje🤣🤣 met OP in me vorige bericht bedoelde ik vanzelfsprekend jerryjerryjerry 😆
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kapexx zei:
Lol ik ben er blijkbaar niet meer helemaal bij. Ik ben zelf OP in dit draadje🤣🤣 met OP in me vorige bericht bedoelde ik vanzelfsprekend jerryjerryjerry 😆
Klik om te vergroten...
😵‍💫 dit stinkt naar de misdaad
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoe kom je tot die conclusie als ik vragen mag?. Wil niet deze (valse) indruk wekken natuurlijk.
A
AltermindLid
01-01-2024, 00:00
#19
Van de 15 gr 4-mmc die ik had gewassen had ik nog 9 gr over........ Het was zoveel troep die erin zat, donkergrijs gewoon.
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#20
Altermind zei:
Van de 15 gr 4-mmc die ik had gewassen had ik nog 9 gr over........ Het was zoveel troep die erin zat, donkergrijs gewoon.
Klik om te vergroten...
hoe heb je het gewassen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."