#1
Laat even achter hoe de 170mg was zondag, wel benieuwd.Misschien inderdaad de moeheid dat je eerder visuals ziet. Vorige festival had ik 160 MG vond eigenlijk wel prima zo. Zondag op Mysteryland 170 mg.
Laat even achter hoe de 170mg was zondag, wel benieuwd.Misschien inderdaad de moeheid dat je eerder visuals ziet. Vorige festival had ik 160 MG vond eigenlijk wel prima zo. Zondag op Mysteryland 170 mg.
Veel plezier alvast, aanstaande zondag!Misschien inderdaad de moeheid dat je eerder visuals ziet. Vorige festival had ik 160 MG vond eigenlijk wel prima zo. Zondag op Mysteryland 170 mg.
Hoe was het?Voor zaterdag gepland (ook op Mysteryland): 190 mg (succinaat), mogelijk met booster van 40 mg na twee uur.
Waar ik met bijna alles aan de lage kant doseer, wil ik bij 6-apb toch wat meer hebben: 190 is dan een relaxte en fijne dosis zonder enige mate van wausheid.
Voor een eerste keer zou ik mikken op 150/160 mg max. Te veel kan erg onprettig vallen.
Zonde. Mijn 180 (+ 65) was fantastisch! Denk dat meer dan 180 overwhelming wordt zelfs. Rond 1500 de eerste dosis, daarna om 1900 de 65mg. Heb er tot in de trein naar huis plezier van gehad.170mg op Ground Zero was half geslaagd. Wel redelijk goed gevoeld maar geen moment echt door gezet helaas.
190 mg 6-APBwas dit keer een goede en fijne dosis, zonder gebruik van een booster. Kwam na inname kwart voor vier, heel laat en ook rustig op. Zat er na dik twee uur stevig in. Daarna de hele tijd beetje onvast op de benen wat extra merkbaar was door het niet egale loopvlak.Hoe was het?
Was weer top. Rond 15:15 een dosis van 170 MG succinaat genomen, deze begon al om 16:00 goed te werken. Stabiel lekker gegaan tot denk 21:30 daarna begon het een beetje uit te werken, maar rond 22:00 leek het weer wat op te komen. Vooral in de melodic techno tent en in de trance tent ging ik goed. Tussendoor wel af en toe in de schaduw gezeten met een bak fruit/banaan i.v.m. de hitte, was niet normaal warm. Het spacend effect van 6 APB heb ik niet echt gehad, kleuren waren wel wat feller. Helaas blijft de nasleep wel vervelender dan MDMA, ik had plafonddienst tot denk 03:00 uur en onrustig geslapen. De volgende dag behoorlijk weinig energie en nergens zin in. Voel me vandaag al stuk beter.Veel plezier alvast, aanstaande zondag!
Ben ook wel benieuwd hoe het met 6-APB voor je was.
6apb en jij hebben niet echt een beste verstandhouding hé, zonde. Ik denk dat je dit, zo vervelend als je dat vindt, toch zal moeten accepteren.Afgelopen zaterdag 190 dit keer poeder afgewogen, en een booster van zo’n 75mg (wat restjes van stukjes pil) de meest slechte ervaring gehad van allemaal. Knalde er niet zin zoals met die pellets, tegen 2 genomen, tegen 3 werkte het. Rond 5 merkte ik al dat het gevoel weg ging dus die booster genomen. Energie was compleet weg zoals alle keren de laatste paar jaar dat ik naar een festival ga. Half 8 besloot ik naar huis te gaan. Had na 5 u nog paar korrels M genomen in de hoop dat er nog wat lekkers ging gebeuren maar helaas. De wandeling naar huis was heftig, klapte er ineens in. Thuis werd ik misselijk en de hele nacht trillend in bed door gebracht van 8 tot 7.
dit was de laatste batch waar iedereen lovend over sprak. Lichter van kleur ook.
note to self, voortaan pas rond 5 u naar een festival zodat ik er de avond van kan genieten. Nu weer een pauze tot volgend jaar.
dit was de grote teleurstelling 😆
Nee, niet getest, op de gok naar ervaringen van exact dezelfde periode en zelfde vendor (aanschaf)6apb en jij hebben niet echt een beste verstandhouding hé, zonde. Ik denk dat je dit, zo vervelend als je dat vindt, toch zal moeten accepteren.
Is die laatste batch getest? Wellicht toch een andere verhouding met de (bijna altijd aanwezige) 5apb.
Ik heb tot nu toe alleen visuals gehad na een te hoge dosis MDMA, nog niet van 6apb. Ook niet na +/- 250mg.Nee, niet getest, op de gok naar ervaringen van exact dezelfde periode en zelfde vendor (aanschaf)
met iemand anders gesproken die deze batch ook als potent ervaarde en sprak van zijn hoge dosering met exact t zelfde resultaat. Hij neemt nu 150 en voelt voor hem als 250+ op oude batch. Komen we hiermee ook terug op het “plafond” topic waar anderen ook sterker effect op lagere dosis ervaarden.
Volgende keer dus flink omlaag en dat eens ervaren.
Al met al was mijn allereerste ervaring t best: 1 hele en 3/4 van gele boom pil van naar verkopers belofte 100mg. Deze pillen zijn inmiddels van slechtere kwaliteit bij de vendor dan die ik toen had. Maar die ervaring was zo lekker, dat ik denk dat de nieuwere batches toch wat anders zouden zijn.
Veel 5apb verwacht ik, gezien de kleur veel lichter is, en ik in bed super veel fractals en andere patronen kon zien, genoot er wel van ondanks het flink beroerd zijn😂
ik weet op kleur hoeven we niet te speculeren, maar de 6apb van 2 jaar terug was bijna poep bruin, en de ervaring daarop ook beter. Daar heb ik nog wel een hoeveelheid van over om volgend jaar een herkansing te geven.
Ja ik wilde t ook nog doen, maar t is zo jammer dat je altijd maar 1 weg kan brengen op specifieke tijden en dat ze nu niet eens zekerheid geven dat ze überhaupt testen.Ik heb tot nu toe alleen visuals gehad na een te hoge dosis MDMA, nog niet van 6apb. Ook niet na +/- 250mg.
Jammer dat een testcentrum niet kan kwantificeren (of niet doet), dat zou echt wel wat uitsluitsel kunnen geven. Denk dat ik toch binnenkort even een sample weg breng van die batch. Ben ervan overtuigd dat wij dezelfde batch hebben liggen namelijk.
O dat is wel pittig. Heb je eerder visuals gehad van 6apb?Ja ik wilde t ook nog doen, maar t is zo jammer dat je altijd maar 1 weg kan brengen op specifieke tijden en dat ze nu niet eens zekerheid geven dat ze überhaupt testen.
enfin, ik geef het volgend jaar nog een kans, en dan veel lager!
de hallucinaties waren wel echt heftig, richting lsd 😆
Ik heb t al eens eerder gehad maar was echt minimaal en beetje vervloeden van kleuren maar nu was ik wel echt aan het hallucineren 😆O dat is wel pittig. Heb je eerder visuals gehad van 6apb?
Is gebruik van 6apb nu meer of minder visual gevoelig tov 5apb?
Kan me niet voorstellen anders dat het toch temaken heeft met jouw ADHD icm de toch wat pontere 6apb. Maar mag eigenlijk niet gissen/speculeren dus ga van deze batch sowieso een sample inleveren voor een testje.
Hoeveel hebben ze nodig eigenlijk???
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."