#1
Ik heb tot nu toe alleen visuals gehad na een te hoge dosis MDMA, nog niet van 6apb. Ook niet na +/- 250mg.Nee, niet getest, op de gok naar ervaringen van exact dezelfde periode en zelfde vendor (aanschaf)
met iemand anders gesproken die deze batch ook als potent ervaarde en sprak van zijn hoge dosering met exact t zelfde resultaat. Hij neemt nu 150 en voelt voor hem als 250+ op oude batch. Komen we hiermee ook terug op het “plafond” topic waar anderen ook sterker effect op lagere dosis ervaarden.
Volgende keer dus flink omlaag en dat eens ervaren.
Al met al was mijn allereerste ervaring t best: 1 hele en 3/4 van gele boom pil van naar verkopers belofte 100mg. Deze pillen zijn inmiddels van slechtere kwaliteit bij de vendor dan die ik toen had. Maar die ervaring was zo lekker, dat ik denk dat de nieuwere batches toch wat anders zouden zijn.
Veel 5apb verwacht ik, gezien de kleur veel lichter is, en ik in bed super veel fractals en andere patronen kon zien, genoot er wel van ondanks het flink beroerd zijn😂
ik weet op kleur hoeven we niet te speculeren, maar de 6apb van 2 jaar terug was bijna poep bruin, en de ervaring daarop ook beter. Daar heb ik nog wel een hoeveelheid van over om volgend jaar een herkansing te geven.
Jammer dat een testcentrum niet kan kwantificeren (of niet doet), dat zou echt wel wat uitsluitsel kunnen geven. Denk dat ik toch binnenkort even een sample weg breng van die batch. Ben ervan overtuigd dat wij dezelfde batch hebben liggen namelijk.