#1
Als ex-misbruiker van 3-MMC, kan ik je vertellen dat dit een teken is dat je zou moeten minderen en/of stoppen.
De buikkrampen komen omdat het in lichte mate serotonine vrijgeeft. Ik weet niet of je ervaring hebt met MDMA? Maar zo ja, dan is dat vergelijkbaar, echter iets lichter.
De buikkrampen komen omdat het in lichte mate serotonine vrijgeeft. Ik weet niet of je ervaring hebt met MDMA? Maar zo ja, dan is dat vergelijkbaar, echter iets lichter.