#1
Ik vond het opzich niet heel verkeerd, het gaf een best chill gevoel alleen het gaf me niet echt energie.
Hoeveel pijn doet het in de neus? En hoe zien de kristallen er uit?Ik vind 2-cmc veeel leuker dan 2-mmc in ieder geval, veel meer energie, zin om te praten/dansen, blij gevoel etc. 2-mmc voelt echt als koffie+.
Tja, net zoals elke andere mmc, pijnlijk de eerste paar keer zeg ik altijd.Hoeveel pijn doet het in de neus? En hoe zien de kristallen er uit?
Kan je eventueel een foto van de kristallen plaatsen? Of heb je ze al op gesnoeptTja, net zoals elke andere mmc, pijnlijk de eerste paar keer zeg ik altijd.Deze waren aardig verpulverd, beetje grijzig. Dit komt voor mij het meest in de buurt van 3-mmc.
Ik vind 2-cmc veeel leuker dan 2-mmc in ieder geval, veel meer energie, zin om te praten/dansen, blij gevoel etc. 2-mmc voelt echt als koffie+.
2-mmc kan abnormaal hard m'n oogballen laten rollen in m'n schedel. Maar zoals je het inderdaad vermeld hebt voelt het niet even natuurlijk als MDMA maar heeft zeker het potentieel om je minstens even hard te zijn.Bij mij is dat toch net omgekeerd.
Ik vind 2-cmc echt meuk.
De energieboost is hem gewoon net niet wat je dan wel weer hebt met 2-mmc.
Het tikkeltje euforie wat je kan ervaren met 2-mmc is ver zoek met 2-cmc.
Enige wat het wrs doet is meer sero lossen maar op een gepushte manier alsof MDMA teveel voelt.
De rush voelt veel chemischer en geforceerd.
Net zoals 3-cmc is 2-cmc voor mij persoonlijk een no-go.
Het voelt een stuk schadelijker aan dan de mmc stofjes.
De nasleep is ook geen fun.
2-mmc kan abnormaal hard m'n oogballen laten rollen in m'n schedel. Maar zoals je het inderdaad vermeld hebt voelt het niet even natuurlijk als MDMA maar heeft zeker het potentieel om je minstens even hard te zijn.
Net 1g 2CMC, 1g 2MMC en 1g NEP gehaald. als ik het niet vergeet dan stuur ik een updateIk vraag me ook af hoe 2CMC is in vergelijking met 2MMC. Iemand al 2CMC ervaringen?
2CMC lijkt me minder leuk voor je lichaam dan 2MMC dus waarom zou je 2CMC verkiezen boven 2MMC...?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."