Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste inslaper?

Beste inslaper?

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thx!
Dat is dus niet je eerste antipsychoticum, dit bevalt beter?
Je schreef dat je binnenkort je behandelaar weer ziet, ik zou dat wat proberen te vervroegen om samen naar een oplossing te zoeken.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vroeg uit bed en dingen gaan doen waardoor je in de avond moe bent en lekker vroeg in slaap valt. 😁
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo!

Wat is de beste inslaper: bromazolam of flubromazepam?

Alvast bedankt voor de reacties!
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#4
annihilation zei:
Vroeg uit bed en dingen gaan doen waardoor je in de avond moe bent en lekker vroeg in slaap valt. 😁
Klik om te vergroten...
Ik neem enkel iets om te slapen na een feestje. Ongeveer 5-10 keer per jaar dus... Na een nachtje vol drugs is het soms moeilijk om in te slapen.

No worries, verder slaap ik zeer goed!
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#5
geflipt zei:
Ik neem enkel iets om te slapen na een feestje. Ongeveer 5-10 keer per jaar dus... Na een nachtje vol drugs is het soms moeilijk om in te slapen.

No worries, verder slaap ik zeer goed!
Klik om te vergroten...
Dan zou ik die paar keer op de koop toenemen. Genoeg mensen die benzos onderschatten en dik in de problemen komen daarmee.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#6
annihilation zei:
Dan zou ik die paar keer op de koop toenemen. Genoeg mensen die benzos onderschatten en dik in de problemen komen daarmee.
Klik om te vergroten...
Ik neem door mijn ziekte al ruim 20 jaar indien nodig benzo's. Nooit problemen mee gehad of misbruikt. Waarom altijd dat oordelen toch?
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#7
geflipt zei:
Ik neem door mijn ziekte al ruim 20 jaar indien nodig benzo's. Nooit problemen mee gehad of misbruikt. Waarom altijd dat oordelen toch?
Klik om te vergroten...
Nou genoeg voorbeelden hier op het forum te vinden waarom je ze niet zomaar zou moeten nemen.
persoonlijk vind ik als jij aan de drugs gaat je het maar op de koop toe moet nemen je gewoon niet of slecht slaapt.
Dit lijkt mij altijd nog beter dan een benzo erin gooien wat ook gewoon nog eens gevaarlijk is om te combineren met drugs maar dat terzijde.

Sorry dat ik je probeer te weerhouden om zo makkelijk benzo's te pakken.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#8
geflipt zei:
Waarom altijd dat oordelen toch?
Klik om te vergroten...
Dat is niet oordelen.
Mensen proberen jou er van te behoeden dat je niet in de problemen raakt.

Je komt mij in ieder geval over als iemand die het moeilijk vindt om verantwoord om te gaan met middelen.

Een paar dagen geleden heb je een serotonine syndroom gehad.
Een dag daarna ga je anderhalve gram 2mmc pluggen.
En net heb je weer een topic geopend met de vraag wanneer je weer mdma kunt nemen.
Het is uit goede bedoelingen wat wij hier zeggen, neem het ook een keer aan.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fisherman's friend zei:
Dat is niet oordelen.
Mensen proberen jou er van te behoeden dat je niet in de problemen raakt.

Je komt mij in ieder geval over als iemand die het moeilijk vindt om verantwoord om te gaan met middelen.

Een paar dagen geleden heb je een serotonine syndroom gehad.
Een dag daarna ga je anderhalve gram 2mmc pluggen.
En net heb je weer een topic geopend met de vraag wanneer je weer mdma kunt nemen.
Het is uit goede bedoelingen wat wij hier zeggen, neem het ook een keer aan.
Klik om te vergroten...
Dit klinkt niet echt als een 5/10x per jaar probleem.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#10
_shikantaza zei:
Dan heb je toch geen rc benzo’s nodig? Pak er 2 van de voorgeschreven pilletjes.

Kalm aan, gun je lijf hersteltijd.
Klik om te vergroten...
Zoals ik dus zei, ik neem al 20 jaar benzo's. Niet 1 enkele voorgeschreven benzo doet mij inslapen...
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fisherman's friend zei:
Dat is niet oordelen.
Mensen proberen jou er van te behoeden dat je niet in de problemen raakt.

Je komt mij in ieder geval over als iemand die het moeilijk vindt om verantwoord om te gaan met middelen.

Een paar dagen geleden heb je een serotonine syndroom gehad.
Een dag daarna ga je anderhalve gram 2mmc pluggen.
En net heb je weer een topic geopend met de vraag wanneer je weer mdma kunt nemen.
Het is uit goede bedoelingen wat wij hier zeggen, neem het ook een keer aan.
Klik om te vergroten...
Ik snap het helemaal... Dit is echt geen excuus, maar ik ben bipolair en zit in een manische fase. Ik ga normaal net heel goed om met mijn gebruik. Alleen, nu neemt de manie het stuur over. Binnenkort zie ik mijn begeleider weer, in de verslavingszorg. Jullie reacties hier, en de verslavingszorg helpen echt om mezelf niet volledig naar de klote te helpen. Bedankt voor dit bericht...
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
geflipt zei:
Ik neem door mijn ziekte al ruim 20 jaar indien nodig benzo's. Nooit problemen mee gehad of misbruikt. Waarom altijd dat oordelen toch?
Klik om te vergroten...
Dan heb je toch geen rc benzo’s nodig? Pak er 2 van de voorgeschreven pilletjes.

Kalm aan, gun je lijf hersteltijd.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fisherman's friend zei:
Dat is niet oordelen.
Mensen proberen jou er van te behoeden dat je niet in de problemen raakt.

Je komt mij in ieder geval over als iemand die het moeilijk vindt om verantwoord om te gaan met middelen.

Een paar dagen geleden heb je een serotonine syndroom gehad.
Een dag daarna ga je anderhalve gram 2mmc pluggen.
En net heb je weer een topic geopend met de vraag wanneer je weer mdma kunt nemen.
Het is uit goede bedoelingen wat wij hier zeggen, neem het ook een keer aan.
Klik om te vergroten...
Ik zit al jaren op dit forum, maar hoe haal ik die MDMA-post weg?? Die is inderdaad compleet misplaatst...
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#14
annihilation zei:
Dit klinkt niet echt als een 5/10x per jaar probleem.
Klik om te vergroten...
What the fuck! Waarom zou ik hierover liegen dan!? Ik neem mijn voorgeschreven benzo's enkel indien nodig. Hooguit een paar keer per maand, bij angstaanvallen. En ja, meer dan 10 feestjes per jaar doe ik niet. Ik ben 45, geen 25 meer!
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#15
_shikantaza zei:
Het is maar 10 keer per jaar joh.
Klik om te vergroten...
Ik ben dus bipolair. Met veel uitzonderingen erbij. 1 nacht niet slapen kan mij in een manie doen sturen... Ik stel deze vraag niet zomaar hoor...
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#16
geflipt zei:
What the fuck! Waarom zou ik hierover liegen dan!? Ik neem mijn voorgeschreven benzo's enkel indien nodig. Hooguit een paar keer per maand, bij angstaanvallen. En ja, meer dan 10 feestjes per jaar doe ik niet. Ik ben 45, geen 25 meer!
Klik om te vergroten...
Nou gedraag je dan ook zo. Welterusten 🌙
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#17
Relmuis zei:
Thx!
Dat is dus niet je eerste antipsychoticum, dit bevalt beter?
Je schreef dat je binnenkort je behandelaar weer ziet, ik zou dat wat proberen te vervroegen om samen naar een oplossing te zoeken.
Klik om te vergroten...
Nee! We hebben 12 jaar gezocht naar een geneesmiddel dat werkt! Heb over die zware jaren een boek geschreven.

Zie al mijn hulpverleners vaak. De meesten wekelijks. Vooral mijn begeleider van de verslavingszorg heb ik nu nodig. En mijn psychiater. Ik heb sterk het gevoel dat mijn manie mij weer eens in een verslaving aan het duwen is. Gisteren anderhalve gram 2-mmc, vandaag twee gram... Een geluk bij een ongeluk: 2-mmc wordt binnenkort gebannen.

Krijg gewoon geen antwoord op mijn mailtjes en telefoontjes naar beide. Morgen opnieuw proberen. Je hebt gelijk. Beter zo snel mogelijk!

Thx

PS: Wat een onzin heb ik hier al neergeschreven, de afgelopen dagen!! 😅
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
geflipt zei:
Zoals ik dus zei, ik neem al 20 jaar benzo's. Niet 1 enkele voorgeschreven benzo doet mij inslapen...
Klik om te vergroten...
Het is maar 10 keer per jaar joh.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
geflipt zei:
Ik ben dus bipolair. Met veel uitzonderingen erbij. 1 nacht niet slapen kan mij in een manie doen sturen... Ik stel deze vraag niet zomaar hoor...
Klik om te vergroten...
Dan de stimulanten lekker laten liggen. Benzo slaap is slechte slaap bovendien.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#20
_shikantaza zei:
Dan de stimulanten lekker laten liggen. Benzo slaap is slechte slaap bovendien.
Klik om te vergroten...
Hier heb je wel een punt...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."