#1
Gebruik je een antipsychoticum of een ander middel tegen manies?
Yep. 250mg clozapine. Werkt 9/10 heel goed, maar af en toe nog opstootjes...Gebruik je een antipsychoticum of een ander middel tegen manies?
Hallo!
Wat is de beste inslaper: bromazolam of flubromazepam?
Alvast bedankt voor de reacties!
Nee, gelijk heb je. Volgende week ga ik net daarvoor met mijn psychiater praten. Ze kennen tegenwoordig ook al vrij veel over rc benzo's. Ze weten ook dat ik mijn slaap goed gestructureerd moet houden. Het is echt niet enkel voor na drugs. Als ik twee dagen slecht slaap kan ik al manisch worden. En het enige wat tot nu toe het beste werkt is 9mg bromazolam...Zijn allebei een zwaar middel qua sedatie.
Bromo is berucht.
Volgens mij is flubro dan wat milder.
Maar slik je reguliere medicatie ivm je ziektebeeld moet je eigenlijk niet gaan mixen met rc benzo's. Het zijn geen medicijnen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."