De 2C-X-en kan ik je niet mee helpen, maar ik lees heel geinteresseerd mee!
4-HO-MET. Dit zou een soort gelijk effecten moeten geven als truffels alleen dan zonder een headspace dus puur audio-visuele stimulatie? Correct me if im wrong.
Klopt wel een beetje, en ik denk dat die is wat je zoekt. Visueel vond ik 4-HO-MET zelfs iets sterker (fellere kleuren, de wereld golfde wat meer) en de muziek wordt ook prachtig, maar mentaal is ie zeker makkelijker. Dit had echter wel als effect dat ik minder intens van de muziek kon genieten, truffels neemt me meer mee en heeft wat dat betreft wel een mooi fluwelen randje die 4-HO-MET (en -MiPT) mist. Zeker het proberen waard, maar truffels is wel echt mooier en liever. Wat ook mist op de 4-HO's: eten smaakt niet zo goddelijk lekker als op truffels, en de trips duren ietsje korter.
Edit: Daarnaast krijg ik het op alle hier genoemde stofjes ook ietwat koud (iig bij 20 graden nog wel), iets dat ik op truffels ook nooit had.
4-HO-MiPT/5-MeO-MIPT: Zijn redelijk gelijk aan elkaar [...] Muziek klinkt er geweldig op!
Grappig hoe dat per persoon verschilt, want ik vond deze 2 vrij verschillend. 4-HO-MiPT leek voor mij heel erg op 4-HO-MET, maar dan visueel wat minder sterk. Maar die beide stofjes hadden voor mij wel hetzelfde effect als truffels: ogen dicht willen doen en muziek luisteren. 5MM was voor mij wat energieker en ogen dicht was niet echt een optie.
Dit soort trippy videos (deze specifieke op halve snelheid) met eigen muziek was erg fijn! En muziek klinkt op alledrie zeker mooi!
Voor 5MM geldt echter wel dat de dosering per persoon enorm kan verschillen. Er zwerft hier een tripreport rond van iemand die op 4mg al lekker losgaat, anderen (ik) voelden bij 8mg nog maar heel weinig. Doe voorzichtig en start laag. Je kan met deze bijpakken en anders het 2+ weken later nog een keer proberen.
Maar soms heb ik niet altijd zin om er een mentale trip van te maken maar wil ik gewoon simpel dat muziek magisch mooi klinkt samen met visuele stimulatie.
4-HO-MET/MiPT is dan dus zeker een fijne, maar ik vond
Methallylescaline echt fantastisch! Toevallig zaterdag nog gebruikt samen met iemand anders, beide 45mg. Mentaal fijn en suuupermakkelijk; laat je het niet toe, dan kun je nog vrij normaal functioneren. Wij hebben zo'n 2u gewoon gepraat terwijl de MAL voelbaar was, maar redelijk op de achtergrond bleef. Toen we echter met ogen dicht de muziek toelieten nam de MAL ons nog heel fijn mee! Harder en beter dan ik had verwacht op basis van hoe mild de MAL leek! (Tip: neem het in delen van +-15mg om de 20 minuten, dan is de come-up heel mild.)
PS. Weet je waarschijnlijk al, maar toch: de tryptamines worden (nog) niet verboden.
PPS.
Foei, nee! Ik ga wel
eens trippen.
![:tongueout:]()