#1
Labuitslag van deze pellets: 2C-T en geen 2C-EF. Aï, dat valt ff tegen van onze wetenschapper.
Ik zou er van de nieuwe pellets ook één laten testen. De reden dat ik het resultaat van de 2C-T een beetje in twijfel trok was dat ik op reddit een hele discussie hadden gelezen over verschillende testcentra die de pellets getest hebben en verschillende resultaten hadden. Dit omdat het zeer obscure en zeldzame stoffen zijn en er ook soms discussie is over wat de correcte naam voor de specifieke chemische verbinding is. Het feit dat het zo onduidelijk is, maakt het natuurlijk wel wat spannend om ze uit te testen. Zelf heb ik nog de 2mg capsules die ze eerst heel goedkoop verkochten om te kijken welke dosering goed zou zijn voor de pellets, ik heb deze echter nog niet laten testen (woon in België waardoor dit wat moeilijker is).Helaas hebben ze mijn sample niet kunnen kwantificeren dus hoeveel milligram exact er nu in zit blijft onbekend. Ik heb de vendor wel op de hoogte gesteld en deze was verbaasd en zeker dat het 2C-EF zou moeten zijn maar zeggen wel contact met hun leverancier op te nemen en het te laten testen. Ik moet ze dus op hun grappige oogjes en brilletje moeten geloven. Ik kreeg alsnog wel een nieuwe blister met 10 pellets opnieuw opgestuurd maar ik zal dit spul nu wel voorzichtig moeten omgaan omdat de dosis onbekend is.
Ik kan in dit uitzonderlijke geval toch even aanraden om een mail te sturen naar [email protected]ja hallo, ik blijf daar niet de deur platlopen. Ik ga uit van de expertise die ze daar hebben. Met GC-MS* moet het verschil tussen 2C-EF en 2C-T wel te zien zijn. Of ze weten niet wat ze daar aan het doen zijn maar dat lijkt me sterk.
*gaschromatografie en massaspectrometrie
Okay! Ga ik doen. Toch wel benieuwd. Blokkade ook uit nu.Ik kan in dit uitzonderlijke geval toch even aanraden om een mail te sturen naar [email protected]
Ik wilde je er al een PM over sturen maar dat kan niet want je hebt dat geblokkeerd.
Ja ik heb de fout gemaakt om gevulde capsules te kopen met 2C-T-21. Ik dacht dat is handig want het is lastig afwegen die 10 mg. Maar ik heb het één keer genomen en toen kreeg ik zo'n hoofdpijn dat ik het niet meer durf. Probleem is dat ze de capsules met een groen poeder hebben gevuld, dus ik kan niet zo makkelijk controleren hoeveel er nou echt in de capsules zit.Ik heb in 1999 of 2000 een keer 2C-T-7 en 2C-T-21 gebruikt. Beide als alternatief voor het toen illegaal gemaakte 2C-B.
Ik vond destijds beide stofjes tegenvallen.Ja ik heb de fout gemaakt om gevulde capsules te kopen met 2C-T-21. Ik dacht dat is handig want het is lastig afwegen die 10 mg. Maar ik heb het één keer genomen en toen kreeg ik zo'n hoofdpijn dat ik het niet meer durf.
Ja nou ik vond 2C-T-21 best wel chill, maar het gaf wel een flink vaag effect waardoor ik nogal in mezelf keerde. Ik gebruikte het ook in mijn eentje, dus ik weet niet hoeveel invloed de setting erop had. Maar qua hoofdeffect vond ik het zeker nog wel voor herhaling vatbaar. Het leek een beetje op 2C-B-FLY: deels psychedelisch, deels entactogeen.Ik vond destijds beide stofjes tegenvallen.
Mijn pellets (blauwachtig) van 10mg leken ook op de IMGUR foto en kwamen terug als 2C-EF toen ik ze liet testen. 2C-T lijkt me een zeer vreemd resultaat want 2C-T is niet zo visueel en 1 pelletje van 2C-EF kan al behoorlijk visual zijn, een halfje al voor mensen met lage tolerantie.Ik heb twee pellets van elk 10mg genomen.
Snelle notities:
Duurde 2u voordat ik het begon te voelen.
Na 7 uur leek de piek voorbij te gaan.
Na 9 uur begon het wat te dalen.
Voelde en zag het nog lichtjes na 10 uur.
Leek behoorlijk op 25e-nboh en 2c-e wat ergens logisch klinkt. Objecten leken te drijven losgekoppeld van de omgeving waar ze zich in bevonden. Het voelde vaak aan dat zowel ik als deze objecten zich in water begaven waar het kon rond dobberen. Drijven is echt wel iets 'typerend' aan deze ervaring.
Voor de rest de klassieke morphing, drifting, color shifting, tracers, denkbeeldig licht in de ooghoeken,... Niet veel te zien op vlak van CEV maar wel in ooghoeken in het donker. Het heeft ook het energieke en lichamelijk strakke ongemak van andere tryptamine.
Tijdsbesef was een vreemde ervaring met deze. Er was niet zozeer sprake van versnellen of vertragen maar eerder beiden? Soms was een kwartier een uur en soms een half uur maar vijf minuten
De pellets in kwestie leken exact op die van @VJ_LSD72
Dit zou je ook denken, maar dit kan vaak het verschil niet aantonen van heel wat drugs en zeker RCs zoals 2C-EF die enkel bestaan omdat een clandestine chemist Shulgins 4 woordjes genomen heeft uit PikHal DOEF entry en zo 2C-EF gesynthiseerd heeft.ja hallo, ik blijf daar niet de deur platlopen. Ik ga uit van de expertise die ze daar hebben. Met GC-MS* moet het verschil tussen 2C-EF en 2C-T wel te zien zijn. Of ze weten niet wat ze daar aan het doen zijn maar dat lijkt me sterk.
*gaschromatografie en massaspectrometrie
Maar jij hebt slechts een halve pellet genomen, toch? Dan kun je misschien ook niet al te veel verwachten. Ben je van plan nog hoger te gaan?Het was leuk maar nou ook niet zo héél bijzonder.
De eerste keer een halve om te proberen. Maar 1 hele beviel me ook. Vanwege de foute uitslag inderdaad een nieuwe strip gekregen van de vendor. Aardig maar ook klantvriendelijk. Maar verder prima pilletjes maar er zijn fijnere middeltjes zoals bv 5-MeO-MiPT welke gelukkig ook na 1 juli legaal blijven.Maar jij hebt slechts een halve pellet genomen, toch? Dan kun je misschien ook niet al te veel verwachten. Ben je van plan nog hoger te gaan?
En begrijp ik het goed dat het DIMS je een verkeerde uitslag heeft gegeven en heb je daardoor een gratis nieuwe strip gekregen? Goeie deal!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."