Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-EF

2C-EF

36 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
VJ_LSD72 zei:
Labuitslag van deze pellets: 2C-T en geen 2C-EF. Aï, dat valt ff tegen van onze wetenschapper.
Klik om te vergroten...
Oehhh, alsnog nice! 2C-T is fucking zeldzaam, haha. Ik heb ooit een keer te lang gewacht met bestellen toen een obscure vendor het aanbood. Tegen de tijd dat ik een bestelling plaatste waren ze er alweer mee opgehouden. Gelukkig wel mijn geld terug gekregen. Maar helaas niet de 2C-T....
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
Oehhh, alsnog nice! 2C-T is fucking zeldzaam, haha. Ik heb ooit een keer te lang gewacht met bestellen toen een obscure vendor het aanbood. Tegen de tijd dat ik een bestelling plaatste waren ze er alweer mee opgehouden. Gelukkig wel mijn geld terug gekregen. Maar helaas niet de 2C-T....
Klik om te vergroten...
Helaas hebben ze mijn sample niet kunnen kwantificeren dus hoeveel milligram exact er nu in zit blijft onbekend. Ik heb de vendor wel op de hoogte gesteld en deze was verbaasd en zeker dat het 2C-EF zou moeten zijn maar zeggen wel contact met hun leverancier op te nemen en het te laten testen. Ik moet ze dus op hun grappige oogjes en brilletje moeten geloven. Ik kreeg alsnog wel een nieuwe blister met 10 pellets opnieuw opgestuurd maar ik zal dit spul nu wel voorzichtig moeten omgaan omdat de dosis onbekend is.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Ik kan in dit uitzonderlijke geval toch even aanraden om een mail te sturen naar [email protected]
Ik wilde je er al een PM over sturen maar dat kan niet want je hebt dat geblokkeerd.
Klik om te vergroten...
Okay! Ga ik doen. Toch wel benieuwd. Blokkade ook uit nu.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb in 1999 of 2000 een keer 2C-T-7 en 2C-T-21 gebruikt. Beide als alternatief voor het toen illegaal gemaakte 2C-B.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geen idee maar 2C-G zou een extreem lange werkduur hebben (18-30u), waardoor het misschien niet het meest interessante middel is om te proberen, tenzij op een lang psychedelisch festival.
A
ApprovedByAvishatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snuffelaar zei:
Ik heb twee pellets van elk 10mg genomen.

Snelle notities:

Duurde 2u voordat ik het begon te voelen.
Na 7 uur leek de piek voorbij te gaan.
Na 9 uur begon het wat te dalen.
Voelde en zag het nog lichtjes na 10 uur.

Leek behoorlijk op 25e-nboh en 2c-e wat ergens logisch klinkt. Objecten leken te drijven losgekoppeld van de omgeving waar ze zich in bevonden. Het voelde vaak aan dat zowel ik als deze objecten zich in water begaven waar het kon rond dobberen. Drijven is echt wel iets 'typerend' aan deze ervaring.

Voor de rest de klassieke morphing, drifting, color shifting, tracers, denkbeeldig licht in de ooghoeken,... Niet veel te zien op vlak van CEV maar wel in ooghoeken in het donker. Het heeft ook het energieke en lichamelijk strakke ongemak van andere tryptamine.

Tijdsbesef was een vreemde ervaring met deze. Er was niet zozeer sprake van versnellen of vertragen maar eerder beiden? Soms was een kwartier een uur en soms een half uur maar vijf minuten

De pellets in kwestie leken exact op die van @VJ_LSD72
Klik om te vergroten...
Mijn pellets (blauwachtig) van 10mg leken ook op de IMGUR foto en kwamen terug als 2C-EF toen ik ze liet testen. 2C-T lijkt me een zeer vreemd resultaat want 2C-T is niet zo visueel en 1 pelletje van 2C-EF kan al behoorlijk visual zijn, een halfje al voor mensen met lage tolerantie.

Op reddit ook wat rondgezocht, had iemand gevonden met de same source en ook zijn testresultaat van een ander labo was 2C-EF. Misschien had OP die zei dat hij 2C-T had een bad batch gekregen van de supplier?
A
ApprovedByAvishatLid
01-01-2024, 00:00
#7
VJ_LSD72 zei:
ja hallo, ik blijf daar niet de deur platlopen. Ik ga uit van de expertise die ze daar hebben. Met GC-MS* moet het verschil tussen 2C-EF en 2C-T wel te zien zijn. Of ze weten niet wat ze daar aan het doen zijn maar dat lijkt me sterk.

*gaschromatografie en massaspectrometrie
Klik om te vergroten...
Dit zou je ook denken, maar dit kan vaak het verschil niet aantonen van heel wat drugs en zeker RCs zoals 2C-EF die enkel bestaan omdat een clandestine chemist Shulgins 4 woordjes genomen heeft uit PikHal DOEF entry en zo 2C-EF gesynthiseerd heeft.

Het feit dat je zegt dat het labo het ziet als 2c-t maar dan je beschrijving van je trip helemaal niet aansluit bij 2C-t is ook enorm vreemd.

Maar met RCs zou ik niet blindelins in gaschromatografie en massaspectrometrie gaan geloven, natuurlijk als je iets test dan geloof dat resultaat maar die testen zijn al vaak inaccuraat geweest bij zelf farmaceutische stoffen zoals lyrica...

NOTE: ik zeg niet vertrouw niet op laboresultaten, als je labo zegt dat het dat is, ga er vanuit dat het dat is, maar stuur zeer nieuwe RCs zoals 2C-EF op naar andere testcentra. Gegarandeerd krijgje wat other results.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dag iedereen


Recent verkocht mijn vaste vendor 2C-EF in 2mg capsules, nadat ik een bestelling gedaan had. Kreeg ik ook een mailtje met de vraag om een recensie of beoordeling over het product te schrijven. Dit heb ik nog niet gedaan omdat ik ook nog geen tijd heb gehad om ze testen ,maar inmiddels verkoopt dezelfde vendor het ook al als poeder.
Er is niet zo heel veel over de stof bekend, maar ik heb wel al 2 trip reports op andere fora kunnen vinden.
Graag wou ik eens horen of er hier al mensen zijn die het getest hebben, en welke dosering en ervaringen ze gehad hebben?

Groetjes Jam
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wees maar even extra voorzichtig met dit tripmiddel. Er is inderdaad heel weinig over bekend. 2 milligram 2C-EF lijkt nogal weinig, maar daarom misschien wel een goed begin om uit te testen wat het doet. Vanaf daar kun je heel voorzichtig de dosis ophogen: eens een keer vier milligram proberen, zes milligram, acht... Net zo lang totdat je effecten begint te merken. Uiteraard houd je dan wel dagen of weken pauze tussen verschillende momenten waarop je experimenteert. Op die manier pak je het net zo aan zoals Shulgin had gedaan :wink:
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#10
jam zei:
Ik heb op Reddit ook van alles gelezen over testing en onduidelijkheid over de uitslag etc, ik heb wel de 2mg capsules en niet de pellets maar was aan het twijfelen om ze nog te kopen. Had voorlopig gewacht omdat het een nogal langwerkende stof lijkt te zijn. Maar nog altijd blijf ik heel nieuwsgierig naar mensen die ze al getest hebben.
Daarnaast zocht ik net even op dat de actieve dosis van 2C-T 75 tot 150mg zou moeten zijn. Ik vermoed dus dat de stof in de pellets toch iets anders zou zijn omdat ze anders ondergedoseerd zouden zijn en er toch mensen wel effect van lijken te ervaren.
Klik om te vergroten...
Dat de genoemde pellets van 10 mg. 2C-EF dan ook 10 mg. 2C-T zouden bevatten is ook maar een gok. Ik kocht pellets als zgn. 2C-EF en heb dus 2C-T gekregen dus die 10 mg. kun je dan ook wel met een korreltje zout nemen. Ik zie niet in waarom de nederlandse drugtest-service de boel verdraaid en mij een verkeerde uitslag door zou geven. Het is zelfs heel gevaarlijk als ze straks toch 2C-EF zouden bevatten en ik er denk 7 van te moeten slikken…
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb twee pellets van elk 10mg genomen.

Snelle notities:

Duurde 2u voordat ik het begon te voelen.
Na 7 uur leek de piek voorbij te gaan.
Na 9 uur begon het wat te dalen.
Voelde en zag het nog lichtjes na 10 uur.

Leek behoorlijk op 25e-nboh en 2c-e wat ergens logisch klinkt. Objecten leken te drijven losgekoppeld van de omgeving waar ze zich in bevonden. Het voelde vaak aan dat zowel ik als deze objecten zich in water begaven waar het kon rond dobberen. Drijven is echt wel iets 'typerend' aan deze ervaring.

Voor de rest de klassieke morphing, drifting, color shifting, tracers, denkbeeldig licht in de ooghoeken,... Niet veel te zien op vlak van CEV maar wel in ooghoeken in het donker. Het heeft ook het energieke en lichamelijk strakke ongemak van andere tryptamine.

Tijdsbesef was een vreemde ervaring met deze. Er was niet zozeer sprake van versnellen of vertragen maar eerder beiden? Soms was een kwartier een uur en soms een half uur maar vijf minuten

De pellets in kwestie leken exact op die van @VJ_LSD72
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#12
VJ_LSD72 zei:
Helaas hebben ze mijn sample niet kunnen kwantificeren dus hoeveel milligram exact er nu in zit blijft onbekend. Ik heb de vendor wel op de hoogte gesteld en deze was verbaasd en zeker dat het 2C-EF zou moeten zijn maar zeggen wel contact met hun leverancier op te nemen en het te laten testen. Ik moet ze dus op hun grappige oogjes en brilletje moeten geloven. Ik kreeg alsnog wel een nieuwe blister met 10 pellets opnieuw opgestuurd maar ik zal dit spul nu wel voorzichtig moeten omgaan omdat de dosis onbekend is.
Klik om te vergroten...
Ik zou er van de nieuwe pellets ook één laten testen. De reden dat ik het resultaat van de 2C-T een beetje in twijfel trok was dat ik op reddit een hele discussie hadden gelezen over verschillende testcentra die de pellets getest hebben en verschillende resultaten hadden. Dit omdat het zeer obscure en zeldzame stoffen zijn en er ook soms discussie is over wat de correcte naam voor de specifieke chemische verbinding is. Het feit dat het zo onduidelijk is, maakt het natuurlijk wel wat spannend om ze uit te testen. Zelf heb ik nog de 2mg capsules die ze eerst heel goedkoop verkochten om te kijken welke dosering goed zou zijn voor de pellets, ik heb deze echter nog niet laten testen (woon in België waardoor dit wat moeilijker is).
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ja hallo, ik blijf daar niet de deur platlopen. Ik ga uit van de expertise die ze daar hebben. Met GC-MS* moet het verschil tussen 2C-EF en 2C-T wel te zien zijn. Of ze weten niet wat ze daar aan het doen zijn maar dat lijkt me sterk.

*gaschromatografie en massaspectrometrie
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
VJ_LSD72 zei:
ja hallo, ik blijf daar niet de deur platlopen. Ik ga uit van de expertise die ze daar hebben. Met GC-MS* moet het verschil tussen 2C-EF en 2C-T wel te zien zijn. Of ze weten niet wat ze daar aan het doen zijn maar dat lijkt me sterk.

*gaschromatografie en massaspectrometrie
Klik om te vergroten...
Ik kan in dit uitzonderlijke geval toch even aanraden om een mail te sturen naar [email protected]
Ik wilde je er al een PM over sturen maar dat kan niet want je hebt dat geblokkeerd.
P
PeteSapaiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zijn er mensen die al (meer) ervaring met 2C-EF hebben? Ik heb laatst een (met een paas-code gratis) stripje 2C-EF gekregen bij m'n bestelling, en ik ben wel benieuwd!

Ik heb overigens 1 pellet afgegeven bij het DIMS. Bij het inleveren zat al iemand die het goedje kende en zei dat er een kans was dat het (onterecht) als 2C-T herkend zou kunnen worden. Toen ik gister belde voor de uitslag was deze er niet. Hij was niet niet getest, wist de persoon aan de andere kant van de lijn te vertellen, maar er was ook niet duidelijk wat er wel precies aan de hand was, dus kreeg ik een 06-nr om de volgende dag (vandaag dus) te bellen.

Enfin, vandaag belde ik met S. en hij wist me te vertellen dat ze (nog!) niet de juiste apparatuur hebben om 2C-EF van 2C-T te onderscheiden, en dat op dit moment het resultaat 2C-T is. Grote kans dat in bovenstaande verhalen dat ook het geval was, maar dat het toen niet wisten dat ze 2C-EF niet konden herkennen.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat het ook is/was 2ctwhatever: het spul werkte prima. Als het 2C-T was/is kan ik daar prima mee leven. Het was leuk maar nou ook niet zo héél bijzonder. Heb nog via een actie van een niet nader te noemen vendor met easterhunt een gratis pelletstrip weten te scoren. Ook vanwege de uitslag van DIMS en deze met de vendor besproken,
kosteloos een nieuwe pelletstrip toegestuurd gekregen. Ik heb geen klachten. Mijn review vendor 5 sterren. Mijn review DIMS: 4 sterren. Eentje minder omdat het emailcontact hierover is doodgebloed.
P
PeteSapaiLid
01-01-2024, 00:00
#17
VJ_LSD72 zei:
Het was leuk maar nou ook niet zo héél bijzonder.
Klik om te vergroten...
Maar jij hebt slechts een halve pellet genomen, toch? Dan kun je misschien ook niet al te veel verwachten. Ben je van plan nog hoger te gaan?

En begrijp ik het goed dat het DIMS je een verkeerde uitslag heeft gegeven en heb je daardoor een gratis nieuwe strip gekregen? Goeie deal! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."