Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-EF

2C-EF

36 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#1
VJ_LSD72 zei:
Helaas hebben ze mijn sample niet kunnen kwantificeren dus hoeveel milligram exact er nu in zit blijft onbekend. Ik heb de vendor wel op de hoogte gesteld en deze was verbaasd en zeker dat het 2C-EF zou moeten zijn maar zeggen wel contact met hun leverancier op te nemen en het te laten testen. Ik moet ze dus op hun grappige oogjes en brilletje moeten geloven. Ik kreeg alsnog wel een nieuwe blister met 10 pellets opnieuw opgestuurd maar ik zal dit spul nu wel voorzichtig moeten omgaan omdat de dosis onbekend is.
Klik om te vergroten...
Ik zou er van de nieuwe pellets ook één laten testen. De reden dat ik het resultaat van de 2C-T een beetje in twijfel trok was dat ik op reddit een hele discussie hadden gelezen over verschillende testcentra die de pellets getest hebben en verschillende resultaten hadden. Dit omdat het zeer obscure en zeldzame stoffen zijn en er ook soms discussie is over wat de correcte naam voor de specifieke chemische verbinding is. Het feit dat het zo onduidelijk is, maakt het natuurlijk wel wat spannend om ze uit te testen. Zelf heb ik nog de 2mg capsules die ze eerst heel goedkoop verkochten om te kijken welke dosering goed zou zijn voor de pellets, ik heb deze echter nog niet laten testen (woon in België waardoor dit wat moeilijker is).
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ja hallo, ik blijf daar niet de deur platlopen. Ik ga uit van de expertise die ze daar hebben. Met GC-MS* moet het verschil tussen 2C-EF en 2C-T wel te zien zijn. Of ze weten niet wat ze daar aan het doen zijn maar dat lijkt me sterk.

*gaschromatografie en massaspectrometrie
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
VJ_LSD72 zei:
ja hallo, ik blijf daar niet de deur platlopen. Ik ga uit van de expertise die ze daar hebben. Met GC-MS* moet het verschil tussen 2C-EF en 2C-T wel te zien zijn. Of ze weten niet wat ze daar aan het doen zijn maar dat lijkt me sterk.

*gaschromatografie en massaspectrometrie
Klik om te vergroten...
Ik kan in dit uitzonderlijke geval toch even aanraden om een mail te sturen naar [email protected]
Ik wilde je er al een PM over sturen maar dat kan niet want je hebt dat geblokkeerd.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
Ik kan in dit uitzonderlijke geval toch even aanraden om een mail te sturen naar [email protected]
Ik wilde je er al een PM over sturen maar dat kan niet want je hebt dat geblokkeerd.
Klik om te vergroten...
Okay! Ga ik doen. Toch wel benieuwd. Blokkade ook uit nu.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb in 1999 of 2000 een keer 2C-T-7 en 2C-T-21 gebruikt. Beide als alternatief voor het toen illegaal gemaakte 2C-B.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hippie Langwaus zei:
Ik heb in 1999 of 2000 een keer 2C-T-7 en 2C-T-21 gebruikt. Beide als alternatief voor het toen illegaal gemaakte 2C-B.
Klik om te vergroten...
Ja ik heb de fout gemaakt om gevulde capsules te kopen met 2C-T-21. Ik dacht dat is handig want het is lastig afwegen die 10 mg. Maar ik heb het één keer genomen en toen kreeg ik zo'n hoofdpijn dat ik het niet meer durf. Probleem is dat ze de capsules met een groen poeder hebben gevuld, dus ik kan niet zo makkelijk controleren hoeveel er nou echt in de capsules zit.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Ja ik heb de fout gemaakt om gevulde capsules te kopen met 2C-T-21. Ik dacht dat is handig want het is lastig afwegen die 10 mg. Maar ik heb het één keer genomen en toen kreeg ik zo'n hoofdpijn dat ik het niet meer durf.
Klik om te vergroten...
Ik vond destijds beide stofjes tegenvallen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hippie Langwaus zei:
Ik vond destijds beide stofjes tegenvallen.
Klik om te vergroten...
Ja nou ik vond 2C-T-21 best wel chill, maar het gaf wel een flink vaag effect waardoor ik nogal in mezelf keerde. Ik gebruikte het ook in mijn eentje, dus ik weet niet hoeveel invloed de setting erop had. Maar qua hoofdeffect vond ik het zeker nog wel voor herhaling vatbaar. Het leek een beetje op 2C-B-FLY: deels psychedelisch, deels entactogeen.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zie nu ook 2c-G staan bij een vendor.
Ben eigenlijk wel benieuwd waarom ze zo kort voor het verbod nog met deze stoffen komen.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geen idee maar 2C-G zou een extreem lange werkduur hebben (18-30u), waardoor het misschien niet het meest interessante middel is om te proberen, tenzij op een lang psychedelisch festival.
A
ApprovedByAvishatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snuffelaar zei:
Ik heb twee pellets van elk 10mg genomen.

Snelle notities:

Duurde 2u voordat ik het begon te voelen.
Na 7 uur leek de piek voorbij te gaan.
Na 9 uur begon het wat te dalen.
Voelde en zag het nog lichtjes na 10 uur.

Leek behoorlijk op 25e-nboh en 2c-e wat ergens logisch klinkt. Objecten leken te drijven losgekoppeld van de omgeving waar ze zich in bevonden. Het voelde vaak aan dat zowel ik als deze objecten zich in water begaven waar het kon rond dobberen. Drijven is echt wel iets 'typerend' aan deze ervaring.

Voor de rest de klassieke morphing, drifting, color shifting, tracers, denkbeeldig licht in de ooghoeken,... Niet veel te zien op vlak van CEV maar wel in ooghoeken in het donker. Het heeft ook het energieke en lichamelijk strakke ongemak van andere tryptamine.

Tijdsbesef was een vreemde ervaring met deze. Er was niet zozeer sprake van versnellen of vertragen maar eerder beiden? Soms was een kwartier een uur en soms een half uur maar vijf minuten

De pellets in kwestie leken exact op die van @VJ_LSD72
Klik om te vergroten...
Mijn pellets (blauwachtig) van 10mg leken ook op de IMGUR foto en kwamen terug als 2C-EF toen ik ze liet testen. 2C-T lijkt me een zeer vreemd resultaat want 2C-T is niet zo visueel en 1 pelletje van 2C-EF kan al behoorlijk visual zijn, een halfje al voor mensen met lage tolerantie.

Op reddit ook wat rondgezocht, had iemand gevonden met de same source en ook zijn testresultaat van een ander labo was 2C-EF. Misschien had OP die zei dat hij 2C-T had een bad batch gekregen van de supplier?
A
ApprovedByAvishatLid
01-01-2024, 00:00
#12
VJ_LSD72 zei:
ja hallo, ik blijf daar niet de deur platlopen. Ik ga uit van de expertise die ze daar hebben. Met GC-MS* moet het verschil tussen 2C-EF en 2C-T wel te zien zijn. Of ze weten niet wat ze daar aan het doen zijn maar dat lijkt me sterk.

*gaschromatografie en massaspectrometrie
Klik om te vergroten...
Dit zou je ook denken, maar dit kan vaak het verschil niet aantonen van heel wat drugs en zeker RCs zoals 2C-EF die enkel bestaan omdat een clandestine chemist Shulgins 4 woordjes genomen heeft uit PikHal DOEF entry en zo 2C-EF gesynthiseerd heeft.

Het feit dat je zegt dat het labo het ziet als 2c-t maar dan je beschrijving van je trip helemaal niet aansluit bij 2C-t is ook enorm vreemd.

Maar met RCs zou ik niet blindelins in gaschromatografie en massaspectrometrie gaan geloven, natuurlijk als je iets test dan geloof dat resultaat maar die testen zijn al vaak inaccuraat geweest bij zelf farmaceutische stoffen zoals lyrica...

NOTE: ik zeg niet vertrouw niet op laboresultaten, als je labo zegt dat het dat is, ga er vanuit dat het dat is, maar stuur zeer nieuwe RCs zoals 2C-EF op naar andere testcentra. Gegarandeerd krijgje wat other results.
P
PeteSapaiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zijn er mensen die al (meer) ervaring met 2C-EF hebben? Ik heb laatst een (met een paas-code gratis) stripje 2C-EF gekregen bij m'n bestelling, en ik ben wel benieuwd!

Ik heb overigens 1 pellet afgegeven bij het DIMS. Bij het inleveren zat al iemand die het goedje kende en zei dat er een kans was dat het (onterecht) als 2C-T herkend zou kunnen worden. Toen ik gister belde voor de uitslag was deze er niet. Hij was niet niet getest, wist de persoon aan de andere kant van de lijn te vertellen, maar er was ook niet duidelijk wat er wel precies aan de hand was, dus kreeg ik een 06-nr om de volgende dag (vandaag dus) te bellen.

Enfin, vandaag belde ik met S. en hij wist me te vertellen dat ze (nog!) niet de juiste apparatuur hebben om 2C-EF van 2C-T te onderscheiden, en dat op dit moment het resultaat 2C-T is. Grote kans dat in bovenstaande verhalen dat ook het geval was, maar dat het toen niet wisten dat ze 2C-EF niet konden herkennen.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat het ook is/was 2ctwhatever: het spul werkte prima. Als het 2C-T was/is kan ik daar prima mee leven. Het was leuk maar nou ook niet zo héél bijzonder. Heb nog via een actie van een niet nader te noemen vendor met easterhunt een gratis pelletstrip weten te scoren. Ook vanwege de uitslag van DIMS en deze met de vendor besproken,
kosteloos een nieuwe pelletstrip toegestuurd gekregen. Ik heb geen klachten. Mijn review vendor 5 sterren. Mijn review DIMS: 4 sterren. Eentje minder omdat het emailcontact hierover is doodgebloed.
P
PeteSapaiLid
01-01-2024, 00:00
#15
VJ_LSD72 zei:
Het was leuk maar nou ook niet zo héél bijzonder.
Klik om te vergroten...
Maar jij hebt slechts een halve pellet genomen, toch? Dan kun je misschien ook niet al te veel verwachten. Ben je van plan nog hoger te gaan?

En begrijp ik het goed dat het DIMS je een verkeerde uitslag heeft gegeven en heb je daardoor een gratis nieuwe strip gekregen? Goeie deal! :grin:
M
Morethenafeeling🔒Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb de eerste keer een hele pellet ingenomen, ik heb eerst even goed aangevoeld of mijn lichaam dit zou aankunnen zodat ik geen badtrip zou krijgen. Het duurde best lang voordat ik iets van effecten begon te merken, en denk dat het ongeveer 1 a 2 uur heeft geduurd voordat ik wat merkte. Uiteindelijk toen de eerste effecten kwamen ging dat heel geleidelijk, en de visuals werden steeds mooier en intenser, maar wat ik vooral merkte bij 2c-ef was dat je minder headspace had Dan 2cb, en je een soort van helder/beter kon nadenken. lichamelijk was het super euforisch en had je golvende vlagen van warme tintelingen die constant aanwezig waren. Ik vond de visuals minder heftig dan bij 2cb en het was een mix van een vrij sterke stimulatie maar ook een gevoel van rust in het lichaam dat je een soort van ontspannen veertje bent die lekker mee waaide met de wind. Het trippen zelf en de visuals namen geleidelijk weer af na ongeveer 6/7u en misschien zelfs ietsje eerder, maar dat verschilt sowieso per persoon hoe het valt en hoe lang het duurt. Als je al ervaring hebt met 2cb of andere tripmiddelen dan denk ik dat 2c-ef nog best mee valt. Maar dat is mijn ervaring en ik zou eerst goed naar je lichaam luisteren (en ook met je verstand) voordat je hieraan begint. Kortom ik vond het best een leuke ervaring met een fijne trip die in totaal 7/8 uur heeft geduurd bij mij.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#17
PeteSapai zei:
Maar jij hebt slechts een halve pellet genomen, toch? Dan kun je misschien ook niet al te veel verwachten. Ben je van plan nog hoger te gaan?

En begrijp ik het goed dat het DIMS je een verkeerde uitslag heeft gegeven en heb je daardoor een gratis nieuwe strip gekregen? Goeie deal! :grin:
Klik om te vergroten...
De eerste keer een halve om te proberen. Maar 1 hele beviel me ook. Vanwege de foute uitslag inderdaad een nieuwe strip gekregen van de vendor. Aardig maar ook klantvriendelijk. Maar verder prima pilletjes maar er zijn fijnere middeltjes zoals bv 5-MeO-MiPT welke gelukkig ook na 1 juli legaal blijven.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Labuitslag van deze pellets: 2C-T en geen 2C-EF. Aï, dat valt ff tegen van onze wetenschapper.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dag iedereen


Recent verkocht mijn vaste vendor 2C-EF in 2mg capsules, nadat ik een bestelling gedaan had. Kreeg ik ook een mailtje met de vraag om een recensie of beoordeling over het product te schrijven. Dit heb ik nog niet gedaan omdat ik ook nog geen tijd heb gehad om ze testen ,maar inmiddels verkoopt dezelfde vendor het ook al als poeder.
Er is niet zo heel veel over de stof bekend, maar ik heb wel al 2 trip reports op andere fora kunnen vinden.
Graag wou ik eens horen of er hier al mensen zijn die het getest hebben, en welke dosering en ervaringen ze gehad hebben?

Groetjes Jam
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wees maar even extra voorzichtig met dit tripmiddel. Er is inderdaad heel weinig over bekend. 2 milligram 2C-EF lijkt nogal weinig, maar daarom misschien wel een goed begin om uit te testen wat het doet. Vanaf daar kun je heel voorzichtig de dosis ophogen: eens een keer vier milligram proberen, zes milligram, acht... Net zo lang totdat je effecten begint te merken. Uiteraard houd je dan wel dagen of weken pauze tussen verschillende momenten waarop je experimenteert. Op die manier pak je het net zo aan zoals Shulgin had gedaan :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."