#1
Ik zou er van de nieuwe pellets ook één laten testen. De reden dat ik het resultaat van de 2C-T een beetje in twijfel trok was dat ik op reddit een hele discussie hadden gelezen over verschillende testcentra die de pellets getest hebben en verschillende resultaten hadden. Dit omdat het zeer obscure en zeldzame stoffen zijn en er ook soms discussie is over wat de correcte naam voor de specifieke chemische verbinding is. Het feit dat het zo onduidelijk is, maakt het natuurlijk wel wat spannend om ze uit te testen. Zelf heb ik nog de 2mg capsules die ze eerst heel goedkoop verkochten om te kijken welke dosering goed zou zijn voor de pellets, ik heb deze echter nog niet laten testen (woon in België waardoor dit wat moeilijker is).Helaas hebben ze mijn sample niet kunnen kwantificeren dus hoeveel milligram exact er nu in zit blijft onbekend. Ik heb de vendor wel op de hoogte gesteld en deze was verbaasd en zeker dat het 2C-EF zou moeten zijn maar zeggen wel contact met hun leverancier op te nemen en het te laten testen. Ik moet ze dus op hun grappige oogjes en brilletje moeten geloven. Ik kreeg alsnog wel een nieuwe blister met 10 pellets opnieuw opgestuurd maar ik zal dit spul nu wel voorzichtig moeten omgaan omdat de dosis onbekend is.