Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJuiste dosering 2mmc slikken?

Juiste dosering 2mmc slikken?

42 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
H
Hugo909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb vandaag een festival waar ik van plan ben om "even te gaan kijken", dus weinig trek in drank, coke en pillen.

Misschien dan vandaag eens 2mmc proberen.

Heb pellets van 180mg en 250mg en een zakje poeder. Denk dat ik van beide pellets er eentje meenemen en begin met die van 180mg na een paar biertjes, om te kijken hoe het (be)valt. Ben 90kg/1.85m.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hugo909 zei:
Heb vandaag een festival waar ik van plan ben om "even te gaan kijken", dus weinig trek in drank, coke en pillen.

Misschien dan vandaag eens 2mmc proberen.

Heb pellets van 180mg en 250mg en een zakje poeder. Denk dat ik van beide pellets er eentje meenemen en begin met die van 180mg na een paar biertjes, om te kijken hoe het (be)valt. Ben 90kg/1.85m.
Klik om te vergroten...
Aii let me know man. Wil graag weten hoe ze bevallen. Weet wel dat ze vaak ondergedoseerd zijn dus die "180"mg ga je nauwelijks denk ik voelen
H
Hugo909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Thx, ik zat al wat verder te lezen idd. 250mg is dan misschien beter als begin dosis. Heb alleen een test-nakkie genomen toen het poeder binnenkwam. Merkte niet zoveel, behalve dat ik niet meteen kon slapen.

Moet zeggen dat ik over het algemeen vrij gevoelig ben en bijvoorbeeld ook geen fan ben van een heftige xtc roes (Ik neem pillen vaak per kwartje), bij wat sos wordt ik al snel "erg enthousiast" 😇

Las ook dat het effect van een 2mmc pellet niet zo gek lang aanhoudt. Naja, we gaan het zien. :) Kijk eerst wel ff hoe de sfeer daar is.

Dank voor je reactie iig!
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ga je toevallig naar solstice psytrancefestival of veerplasfestival in H'lem?
H
Hugo909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Veerplas inderdaad
H
Hugo909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, uit Haarlem.
H
Hugo909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Het liep ff anders, dus gisteren geen 2MMC gepakt.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zojuist 10gram 2mmc binnengekregen (naast het mooie 2c-e) net even 2 kleine puntjes genomen. Vind t viezer en meer bijten dan 3cmc. Ik ga over 3 weken naar een kek feest in de arena. Daar ga ik eerst aan de xtc maar ik wil niet de hele nacht door aan de pillen en wil mijn mdma gebruik een beetje onder controle houden die avond en nacht en denk dat ik t met 3-4 max halfjes ga doen en dan zit ik uiteindelijk met 4 halfjes alsnog op de 300mg. Zou je uberhaupt nog wat voelen van 2mmc nadat je mdma hebt gebruikt? Dus over een uurtje of 6-7 3-4 halfjes X waarvan een halfje 75mg sterk is. Daarna ga ik namelijk nog afteren en zit ik er dus aan te denken om nog wat puntjes 2mmc te gaan nemen.

Dus de vraag: werkt 2mmc nog na mdma of echt niet de moeite waard?
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit zijn ze.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ga wel eerlijk zijn. Misschien niet slim dat ik t nu al heb genomen aangezien ik eergister om 16:00 (minder dan 48 uur geleden dus) een dosis tussen de 190 en 200mic 1p-lsd heb genomen die nogal mijn hele kamer deed doen oplichten en mij in de spiegel liet zien als een jonge jongen van 10 jaar en een oude man met grote baard van rond de 70. Toch kon ik t niet laten. 2mmc verschillende reacties opgelezen maar ik weet niet wat t is maar ik sta te stuiteren op het techno'tje wat ik nu aan heb. Placebo of niet. T is heerlijk. Nieuwe stof waarmee ik dus moet oppassen aangezien ik slecht met cravings kan omgaan haha. 2mmc prima stof zoals ik t nu ervaar.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oke excuses weer voor t volgende bericht. T kan echt zijn, t kan placebo zijn. Maakt niet zoveel uit want ik voel t. Dit is oprecht niet normaal. Net weer 2 kleine puntjes genomen. Die energie die ik ervaar ziek. daadwerkelijk echt wel redelijk wat energie en een kleine euforie. Lang niet in de buurt van mdma en ook niet echt de euforie die 3cmc mij brengt. Mdma staat sowieso by far op 1 bij mij en dan 3cmc qua euforie. Maar dit merk ik ook behoorlijk. Met 4 kleine puntjes van ik gok intotaal 100mg bij elkaar. Ik heb al anderhalve maand niks gebruikt qua stimulanten. En dat merk ik nu echt wel. De muziek klinkt heerlijk (sowieso klinkt t altijd na een trip een aantal dagen nog mooi gwn magisch eigenlijk) en ik sta te stuiteren. Positief verrast dus. Voor nu ga ik stoppen. Vanavond gezellig happie eten met goeie vriend nog voor zn verjaardag. Daarna ga ik denk ik 1 bommetje nemen van ik gok 150-200mg. Even kijken hoe dat voelt aangezien ik dit af en toe op een feestje wil gebruiken als ik geen zin heb ik de mdma en nog in mijn pauze zit. Ik neem die pauze tegenwoordig van mdma wel veel meer serieus en t is gwn stukken beter. Laatste keer was half februari dus 19 juli als ik dan mdma neem ga ik m zeker goed voelen.

Laat ook jullie meningen over 2mmc achter. Ik ben wel benieuwd of ik de enige ben die daadwerkelijk niet stil kan zitten na wat mini puntjes.
H
Hugo909Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Als de kat van huis is.....😇
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#13
ReggaeBlaster zei:
Oke Voor nu ga ik stoppen. Vanavond gezellig happie eten met goeie vriend nog voor zn verjaardag. Daarna ga ik denk ik 1 bommetje nemen van ik gok 150-200mg. Even kijken hoe dat voelt aangezien ik dit af en toe op een feestje wil gebruiken als ik geen zin heb ik de mdma en nog in mijn pauze zit.
Klik om te vergroten...
Beter stop je gewoon helemaal voor vandaag. Je geeft al aan slecht om te kunnen gaan met cravings, waarom moet je dan vanavond nog die bom nemen? Je hebt het nu toch getest met je 4 puntjes?

Zo werkt die mdma pauze terouwns niet, andere middelen tussendoor gebruiken zal je herstel alleen maar in de weg zitten.

Je had eerder toch al aangegeven problemen gehad te hebben met 3-cmc? Misschien is 10g 2-mmc in je bezit dan niet heel handig, voor je het weet zit je in een binge.

Dit is slechts een waarschuwing vanuit mij, doe er mee wat je wilt. Ben zelf ook in de problemen geraakt met zulke middelen, de craving is heel sneaky.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik waardeer je bezorgdheid. En ook je goeie advies nog op mijn LSD verhaal qua dosis.🧡
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Slow down @ReggaeBlaster

Je gebruikt te veel en te vaak als ik naar de berichten hier kijk.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#16
2mmc blijft nowadays óók mijn guilty pleasure. Ik pak het te vaak en te makkelijk. Dus weer even een rem erop proberen te zetten. Gelukkig heb ik al het andere aardig goed in de hand, maar 2m is en blijft een gevaarlijk lekker goedje voor mij. Ergens blij dat ik mijn laatste batch net heb binnengekregen. Heb een flink voorraadje nog, maar daarna is het dan ook klaar. 😬
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nou mensen ik heb dat bommetje niet eens genomen. Ik heb gistermiddag en gisteravond en begin nacht wat puntjes genomen. Ben nog steeds wakker dus al langer dan 24uur. Onderschat 2mmc en slapen niet. Dit is dikke plafonddienst
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ReggaeBlaster zei:
Nou mensen ik heb dat bommetje niet eens genomen. Ik heb gistermiddag en gisteravond en begin nacht wat puntjes genomen. Ben nog steeds wakker dus al langer dan 24uur. Onderschat 2mmc en slapen niet. Dit is dikke plafonddienst
Klik om te vergroten...
O wow, bijzonder wel. Ik slaap doorgaans een uur of zes na inname echt prima!
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ah begin nacht schrijf je.... Ja, je moet wel zes uurtjes rekenen dus dan is het niet gek dat je nog wakker bent. Maar slapen moet dan zo wel lukken hoor. Als je wil slapen, moet je natuurlijk niet in de nacht nog bijpakken. :wink:
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ah, dat is dan wel de uitzondering op de regels van de uppers. Althans, na twee uur slapen na een upper is mij echt nog nooit gelukt! 😅

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."