Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJuiste dosering 2mmc slikken?

Juiste dosering 2mmc slikken?

42 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb op koningsdag een festival staan. Nou wilde ik al langere tijd 2MMC proberen en dit festival leek me een goede optie. Helaas zeer weinig topics erover te vinden dus dat is jammer. Ben er wel achter gekomen via de beperkte online info, dat als je het slikt het effect iets langer duurt en iets euforischer + iets meer energie geeft. Dus ik ga het denk ik sowieso niet snuiven. Slikken zou ik t gwn in capsules doen.

Planning is om eerst 1 of enkele capsules over wat uurtjes heen verspreid te nemen en daarna de laatste uurtjes over gaan op 3cmc snuiven. Hierdoor hoef ik minder vaak te snuiven op de avond. Ben wel beetje klaar met dat vele gesnuif op zo'n feest.

Ik lees wel dat als ik pellets 2mmc zou nemen, dat die hoogstwaarschijnlijk vaak ondergedoseerd zijn. Zelfs die van 250mg zouden niet al te sterk zijn. Daarom liever dat ik zelf gwn kristallen bestellen en het zelf ga afwegen. Wel ga ik uiteraard de opgewogen kristallen daarna plat stampen tot een heel fijn poeder en dan pas in de capsule doen. Nu ben ik benieuwd wat jullie aanraden qua dosering om te slikken? Ik lees online antwoorden van 150mg tot 250mg. Helaas nog geen psychonautwiki page over te zien. Wat raden jullie me aan? Misschien zelfs wel 300 of is dat veel te veel? Ik dacht zelf misschien 2 vullen met 200 en 2 met 250. Dan eerst 1 met 200 proberen en dan kijken hoe ik die vind vallen, en afhankelijk van de overige tijd en het effect van de 200 of een nieuwe 200 nemen of een 250 nemen als 2e capsule.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Die pellets zijn doorgaans geloof ik 250 mg. Dat kun je inderdaad prima hebben en is zeker niet te sterk! 250 of 300 lijkt mij goed hoor. Ik ben de eerste keer begonnen met zo'n halve pellet, om even te voelen wat het deed. Dat viel goed, dus daarna heb ik op dat feestje nog anderhalve pellet genomen. En daar ben je dan écht niet waus van of zo! Gewoon lekker losjes, lekker kletsen, lekker dansen. :cheerpompom:
h
hiimacidLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wanneer u 2mmc gebruikt, kunt u altijd meer toevoegen. Omdat dit de eerste keer is dat u dit middel gebruikt, is 200 mg een goed begin.

Advies: Maak 3 capsules klaar met 200-250-300 mg. Slik de capsule van 250 mg 1 uur na de eerste capsule door en wacht ongeveer 90 minuten. Als alles goed gaat en u meer wilt, slik dan de capsule van 300 mg.

Minder dan 200 mg is niet voldoende
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je zit op het goede spoor. Je hebt gewicht, geslacht, leeftijd niet vermeld dus wij kunnen je geen exacte dosis aanraden. 200mg is op zich wel safe. Als dat niet euforisch genoeg is en enkel wat energiek aanvoelt, kan je 250 proberen en eventueel 300.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snuffelaar zei:
Je zit op het goede spoor. Je hebt gewicht, geslacht, leeftijd niet vermeld dus wij kunnen je geen exacte dosis aanraden. 200mg is op zich wel safe. Als dat niet euforisch genoeg is en enkel wat energiek aanvoelt, kan je 250 proberen en eventueel 300.
Klik om te vergroten...
Leeftijd 21 man en +/-78kg
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snuffelaar zei:
Je zit op het goede spoor. Je hebt gewicht, geslacht, leeftijd niet vermeld dus wij kunnen je geen exacte dosis aanraden. 200mg is op zich wel safe. Als dat niet euforisch genoeg is en enkel wat energiek aanvoelt, kan je 250 proberen en eventueel 300.
Klik om te vergroten...
Lengte 1m85
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#7
Laat die 3cmc achterwege. Erg neurotoxisch en zorgt denk ik meer voor een kater later, dan dat je er plezier en gaat beleven.
h
hiimacidLid
01-01-2024, 00:00
#8
ReggaeBlaster zei:
Leeftijd 21 man en +/-78kg
Klik om te vergroten...
De aanbevolen doseringen lijken voor u prima.

Je zei dat je het als kristal zou kopen. Dit is de meest nauwkeurige methode.

Je zei dat je het oraal zou gebruiken. 2mmc is zeer effectief als u het oraal inneemt.

Alles lijkt in orde. U kunt zich ontspannen wat betreft de dosering. Als u per ongeluk 20-30 mg meer of minder inneemt, is dat geen probleem.

Druggers zei:
Laat die 3cmc achterwege. Erg neurotoxisch en zorgt denk ik meer voor een kater later, dan dat je er plezier en gaat beleven.
Klik om te vergroten...
Oh ja. Het is beter voor u om geen 3cmc te gebruiken. Als je goed overweg kunt met wiet, is een jointje na feestje misschien een beter idee.

Veel plezier! 🌀
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#9
hiimacid zei:
De aanbevolen doseringen lijken voor u prima.

Je zei dat je het als kristal zou kopen. Dit is de meest nauwkeurige methode.

Je zei dat je het oraal zou gebruiken. 2mmc is zeer effectief als u het oraal inneemt.

Alles lijkt in orde. U kunt zich ontspannen wat betreft de dosering. Als u per ongeluk 20-30 mg meer of minder inneemt, is dat geen probleem.


Oh ja. Het is beter voor u om geen 3cmc te gebruiken. Als je goed overweg kunt met wiet, is een jointje na feestje misschien een beter idee.

Veel plezier! 🌀
Klik om te vergroten...
Nee van wiet word ik moe. Dit neem ik alleen echt na een feestje als ik met de juiste mensen ben. Anders word ik extreem paranoia van wiet/hasj. 3cmc ik weet t, t is erg slecht maarja ik weet ook nu al dat ik geen ruggengraat ga hebben want ik vind t te lekker spul in combinatie met mn favoriete dansmuziek: de hardtechno. Ik ben heel benieuwd naar 2mmc. Heel misschien dat als t goed valt ik t grootste gedeelte daar lekker op door kan gaan. Ben benieuwd!

Thanks voor de reactie trouwens en uitgebreide informatie
h
hiimacidLid
01-01-2024, 00:00
#10
ReggaeBlaster zei:
lekker spul in combinatie met mn favoriete dansmuziek: de hardtechno
Klik om te vergroten...
2mmc zal hiervoor zeker voldoende zijn.

Ik denk dat het gebruiken van 3cmc na 2mmc geen positief effect zal hebben op uw ervaring. Het zal de vermoeidheid na 2mmc niet wegnemen, het zal het alleen vertragen. en omdat het een giftige stof is, zal uw lichaam zich waarschijnlijk slechter voelen. U kunt de ontwenningsverschijnselen uitstellen door door te gaan met 2mmc.

Als de effecten van 2 mmc uitgewerkt zijn, voel ik me moe en heb ik de drang om het opnieuw te nemen. maar ik ervaar geen depressieve of rusteloze gevoelens. Dus het is niet zo erg.

Ik probeer je niet te vertellen wat je moet doen. Ik ben de laatste die advies kan geven over veilig gebruik :grin: Maar als je 3cmc gebruikt zal het effect niet veel beter zijn. Dat is echt niet nodig.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hugo909 zei:
Veerplas inderdaad
Klik om te vergroten...
Haha toevallig. Kom je uit omgeving Haarlem?
Y
Yort55Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Gisteren voor het eerst 2mmc gehad. Afgewogen in capsules van 150mg. Eerst 4 biertjes gehad, daarna om 7;45, 19:00, en 20:15 genomen.
En toen rond 22:30 werd het minder, maar bleef mij gewoon oké voelen / geen comedown/ geen depressieve gevoelens. Ik heb zelf überhaupt nooit neigingen om bij te nemen, omdat ik van mezelf altijd een grens stel en mij hier ook altijd aan houdt. Dus na 22:30 accepteerde ik dat het klaar was.

Voelde een lekkere lichte rush, zin om te praten en te dansen. Bij thuiskomt rond 01:30 kon ik ook direct slapen, en vandaag echt totaal geen kater of iets gehad.

Voor mij zeker een blijvertje voor feestjes waar ik gewoon iets meer energie nodig heb voor de laatste paar uurtjes zonder er helemaal af te liggen / veel nadelige effecten (niet slapen, kater etc) te hebben!
H
Hugo909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb vandaag een festival waar ik van plan ben om "even te gaan kijken", dus weinig trek in drank, coke en pillen.

Misschien dan vandaag eens 2mmc proberen.

Heb pellets van 180mg en 250mg en een zakje poeder. Denk dat ik van beide pellets er eentje meenemen en begin met die van 180mg na een paar biertjes, om te kijken hoe het (be)valt. Ben 90kg/1.85m.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hugo909 zei:
Heb vandaag een festival waar ik van plan ben om "even te gaan kijken", dus weinig trek in drank, coke en pillen.

Misschien dan vandaag eens 2mmc proberen.

Heb pellets van 180mg en 250mg en een zakje poeder. Denk dat ik van beide pellets er eentje meenemen en begin met die van 180mg na een paar biertjes, om te kijken hoe het (be)valt. Ben 90kg/1.85m.
Klik om te vergroten...
Aii let me know man. Wil graag weten hoe ze bevallen. Weet wel dat ze vaak ondergedoseerd zijn dus die "180"mg ga je nauwelijks denk ik voelen
g
gentedimareLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tussen de 300 a 400 Mg perfect
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hugo909 zei:
Vrijdag een pellet van 180gram genomen na wat biertjes. Merkte wel een kleine come-up met lichte verschijnselen,
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat er een kleine come-up en lichte verschijnselen zouden zijn bij die dosering maat. 😉
H
Hugo909Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb een gi-ga tolerantie 👀😆
H
Hugo909Lid
01-01-2024, 00:00
#18
MyLittlePonyPack zei:
200mg is voor ons iig te weinig. Alleen meer paste er niet in de capsules en we hadden nog maar 6 capsules over dus de rest moesten we nasaal nemen. Werkte wel maar niet heel goed meer. Maar kwam waarschijnlijk ook omdat we ervoor al 2 dagen aan de 4M hadden gezeten😅
Alleen dat was op bij de dealer dus nog 2 gram 2M bijgehaald. Maar zoals zo vaak achteraf gepraat hadden we dat gewoon beter niet meer kunnen doen
Klik om te vergroten...
Snap ik! Mijn ervaring met X-MMC beperkt zich tot die ene keer. Krijg binnenkort wat "3-MMC", ben toch wel nieuwsgierig geworden door de hype.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hugo909 zei:
Snap ik! Mijn ervaring met X-MMC beperkt zich tot die ene keer. Krijg binnenkort wat "3-MMC", ben toch wel nieuwsgierig geworden door de hype.
Klik om te vergroten...

Ik zou dat echt laten testen of dat wel 3M is want dat is echt heel zeldzaam. Meeste wat als 3M verkocht wordt is eigenlijk 2M omdat 3M al heel lang niet meer geproduceerd wordt in India. In NL zelf wordt eigk alleen nog 2M en 4M gemaakt nu.
H
Hugo909Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat is wel het plan ja. Áls de bestelling door komt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."