Je gebruikt te veel en te vaak als ik naar de berichten hier kijk.
#2
2mmc blijft nowadays óók mijn guilty pleasure. Ik pak het te vaak en te makkelijk. Dus weer even een rem erop proberen te zetten. Gelukkig heb ik al het andere aardig goed in de hand, maar 2m is en blijft een gevaarlijk lekker goedje voor mij. Ergens blij dat ik mijn laatste batch net heb binnengekregen. Heb een flink voorraadje nog, maar daarna is het dan ook klaar. 😬
#3
Nou mensen ik heb dat bommetje niet eens genomen. Ik heb gistermiddag en gisteravond en begin nacht wat puntjes genomen. Ben nog steeds wakker dus al langer dan 24uur. Onderschat 2mmc en slapen niet. Dit is dikke plafonddienst
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.