Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw ervaring met pagoclone?

Wat is jouw ervaring met pagoclone?

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb het na 2 keer niet meer aangeraakt, doet echt niets
Misschien had ik het wat lanfer moeten testen om een goed oordeel te kinnen geven. Maar ik neem liever pregabaline or Phenibut.

Welke dosages pagoclone nemene mensen met ervaring hier?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kom de laatste tijd veel reclame tegen over de pagoclone.
Ik heb mij er wat over ingelezen en het schijnt geen benzo te zijn, maar werkt wel op je GABA systeem. Alleen dan op de specifieke plek. Schijnt ook niet onder de benzo achtige te vallen, en daar door minder nawerkingen en minder kans op verslaving.
Ik lees dus vooral angst remmen, geen sedatie, functioneerbaar overdag.

Wie van jullie heeft het wel eens gebruikt, en wat is je ervaring qua angst remmen cq verbeterd gevoel?

(Als we dan ook even in het achterhoofd houden dat het geen sedatief middel is).
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik wil het onderwerp nog een keer een schop onder de kont geven.

Niemand hier op DF die zijn ervaring wil delen met pagoclone?
Ik zie het overal opduiken, maar heb niet echt een idee of het de moeite waard is. Vooral het niet benzo zijn kan ik wel waarderen; dan blijf je er mijn inziens ook minder aan plakken
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik doe mee met schoppen (wel beetje onhandig tijdstip ervoor), want ik wil het ook weten!

Stiekem hebben we als (ex-)-benzo-snoeperds toch nog altijd de hoop op “de perfecte niet-benzo die eigenlijk stiekem precies wel werkt zoals een benzo maar dan zonder alle nare ellende en verslavende shitzooi”. 😂 Nah, ik moet misschien alleen voor mezelf en mijn eigen utopie spreken.

Wel benieuwd naar deze stof, ik had er nog niet echt eerder van gehoord.
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ha,

Mijn ervaringen met Pagoclone zijn op één hand te tellen. Mogelijk had ik telkens een te brave dosering of de effecten zijn niet heel merkbaar. Dat het niet sederend is (in de doseringen die ik nam) kan ik in elk geval beamen. Ik heb het altijd bij één pellet gehouden.

De pellets die toen verkocht werden waren paars, 8mg. Heb later de 10mg Pagoclone pellets van een andere vendor geprobeerd, deze gaven ook weinig effect.

Ik ben net als jullie ook benieuwd naar ervaringen van anderen, en wat de doseringen waren.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op het Zwitsers forum loopt er een topic.
Moet het zelf nog doorlezen.
Ga het niet proberen.
Het mag dan wel chemisch gezien geen benzo zijn, dat wil niet zeggen dat het positiever scoort qua werking en bijwerkingen.
De werking lijkt mild.
Het lijkt, chemisch gezien, nog het meest op zopiclon.
Daarvan bleek dat de bijwerkingen sterk lijken op die van kortwerkende benzo's, niet beter en ook niet slechter.
De 'benzokiller' die het zou moeten worden is het niet geworden.
Dat was marketing.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Relmuis zei:
Op het Zwitsers forum loopt er een topic.
Moet het zelf nog doorlezen.
Ga het niet proberen.
Het mag dan wel chemisch gezien geen benzo zijn, dat wil niet zeggen dat het positiever scoort qua werking en bijwerkingen.
De werking lijkt mild.
Het lijkt, chemisch gezien, nog het meest op zopiclon.
Daarvan bleek dat de bijwerkingen sterk lijken op die van kortwerkende benzo's, niet beter en ook niet slechter.
De 'benzokiller' die het zou moeten worden is het niet geworden.
Dat was marketing.
Klik om te vergroten...
Dit, Als het op GABA werkt zal het dezelfde effecten maar ook bijwerkingen / nadelen hebben van Benzo's, Z-drugs, Alcohol, GHB enz.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Cardboard zei:
Mijn ervaringen met Pagoclone zijn op één hand te tellen. Mogelijk had ik telkens een te brave dosering of de effecten zijn niet heel merkbaar. Dat het niet sederend is (in de doseringen die ik nam) kan ik in elk geval beamen. Ik heb het altijd bij één pellet gehouden.
Klik om te vergroten...

Wel een ontspannen gevoel @Cardboard ?

Relmuis zei:
Het lijkt, chemisch gezien, nog het meest op zopiclon.
Klik om te vergroten...

Maar zopiclon is een slaapmiddel toch?
(en pago niet)

Relmuis zei:
De 'benzokiller' die het zou moeten worden is het niet geworden.
Klik om te vergroten...

Vandaar dat er zo weinig over bekend is

_shikantaza zei:
Als het op GABA werkt zal het dezelfde effecten maar ook bijwerkingen / nadelen hebben van Benzo's, Z-drugs, Alcohol, GHB enz.
Klik om te vergroten...

Zal inderdaad niet gezonder zijn als een reguliere benzo
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kordie zei:
Wel een ontspannen gevoel @Cardboard ?



Maar zopiclon is een slaapmiddel toch?
(en pago niet)



Vandaar dat er zo weinig over bekend is



Zal inderdaad niet gezonder zijn als een reguliere benzo
Klik om te vergroten...
Er schiet me nog wat te binnen. Een nieuwere klasse van slaapmedicatie die niet op GABA werkt - Orexin Antagonisten, bijv. Suvorexant (en andere -rexanten). Volgens mij alleen (nog) niet in Nederland verkrijgbaar.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb er goed op geslapen. Aan een stuk door en in de ochtend een niet vervelen kater gevoel. Niet misselijk ofzo maar laat de boel de boel.

Opvallend.
Want de werkingsduur zou veel korter zijn. Maar wellicht hakt hij nog goed door in de halfwaardetijd.

Tien mg schijnt ook best veel te zijn.
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik had dit spul gekocht toen ik geen Phenibut meer kon vinden, maar het had totaal geen werking.
Misschien dat ik had moeten doorzetten om zo op een goede dosering te komen, maar ik vond er niets aan.
ben gestopt op 2x de aanbevolen dosering op psychonautwiki, maar nooit meer verder getest
Als ik lees hoe dit middel werkt en in elkaar zit dan denk ik dat het effect erg in de buurt van phenibut komt.
geeft je een ontspannen, relaxt gevoel maar je wordt er niet slaperig van
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Relmuis zei:
Geen last van geheugenstoornissen?
Zowel voor als na inname?
Klik om te vergroten...

Nee, geen blackouts.

De Schurk zei:
geeft je een ontspannen, relaxt gevoel maar je wordt er niet slaperig van
Klik om te vergroten...

Zo herkende ik het ook.

Dat het niet werkt lees ik vaker. Maar dat komt denk ik ook omdat je geen klap van sufheid krijgt. Het goed slapen zal in mijn geval met de ptss komen. Pago brengt wellicht net wat meer rust, maar niet sedatie.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Voor de geïnteresseerden.
Ik heb er een tripreport van gemaakt;
https://drugsforum.nl/threads/een-alcohol-roes-van-pagoclone.77981/

Niet onaardig.
Maar let dus wel goed op de dosis
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#14
Geen last van geheugenstoornissen?
Zowel voor als na inname?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#15
@Fisherman's friend ;

Ik las dat jij vanochtend pagoclone hebt genomen. Wat is jouw bevinding?
Hetzelfde als ik het ervaar (tripreport) of totaal anders?
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kordie zei:
@Fisherman's friend ;

Ik las dat jij vanochtend pagoclone hebt genomen. Wat is jouw bevinding?
Hetzelfde als ik het ervaar (tripreport) of totaal anders?
Klik om te vergroten...
Ik heb dat niet gebruikt.
Ik reageerde in het topic "aan welke drugs denk je als je de gebruiker boven je ziet".
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fisherman's friend zei:
Ik heb dat niet gebruikt.
Ik reageerde in het topic "aan welke drugs denk je als je de gebruiker boven je ziet".
Klik om te vergroten...

Oh ja, sorry! :)
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#18
't Is inmiddels 3 jaar geleden dat ik het gedaan heb, dus ik weet niet alle details meer, maar wat ik me nog kan heugen is dat ik er maar weinig van voelde van de eerste 10mg pil, een tweede pil van 10mg besloot te nemen, besloot te gaan blowen en toen ineens in een paniekaanval belandde. Had hartkloppingen, dacht voor de 1000e keer dat ik dood ging, the usual. M'n huisgenoot (waar ik toen voor het eerst echt mee chillde, dus ik kende hem zo goed als niet) had zo'n verstuiver in zijn kamer staan en daar begon ik straight up hallucinaties in te zien. Ik zag allemaal kleine mensjes op een boerderijtje werken in de fijne mist, heel leip. Toen had ik ineens een gat in m'n geheugen van 10-12 uur en in die paar uur had ik kennelijk seks gehad met m'n huisgenoot. Hier kwam ik 3 maanden erna pas achter toen ik hem besloot te vragen "Haha wat was er nou eigenlijk allemaal gebeurd die ene keer? Kan me het niet meer zo goed herinneren." Ik kan me wel herinneren dat we op een gegeven moment aan het zoenen waren en dat ik niet echt onder de indruk was, maar ik geraakte al snel weer weg. Bleek achteraf dat dat echt heel lang door ging.

Ik wil het wel weer eens proberen, maar wel in een betere setting... :grimacing:
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zweevteev zei:
Ik wil het wel weer eens proberen
Klik om te vergroten...

De moeite waard @Zweevteev
Het is juist het dempend effect. Ik vergelijk het met een aangeschoten gevoel dat je krijgt van alcohol.

Begin maar eens met 5 mg. Of 2x 2,5.
Mijn ervaring is dat dat beter werkt dan teveel in één keer.
Zie de blog: https://drugsforum.nl/threads/een-alcohol-roes-van-pagoclone.77981/
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pagaclone is een pro drug die in het lichaam omgezet word naar bromonordiazepam
Daarom is Bromonordiazepam in pellet vorm de beste keuze ,en een stuk zwaarder al is het ook 2.5mg.

Gezien deze RC's niet meer verkrijgbaar zijn of erg duur zijn is dit oud nieuws wat ik vertel haha.
Just for your info :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."