Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw ervaring met pagoclone?

Wat is jouw ervaring met pagoclone?

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#1
SoulAssassins zei:
Pagaclone is een pro drug die in het lichaam omgezet word naar bromonordiazepam
Daarom is Bromonordiazepam in pellet vorm de beste keuze ,en een stuk zwaarder al is het ook 2.5mg.

Gezien deze RC's niet meer verkrijgbaar zijn of erg duur zijn is dit oud nieuws wat ik vertel haha.
Just for your info :)
Klik om te vergroten...

Huh, hoe kom je daar nou bij?

Het metaboliseert absoluut niet in bromonordiazepam, het is structureel niet eens verwant aan een benzodiazepine.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eve's drop zei:
Huh, hoe kom je daar nou bij?

Het metaboliseert absoluut niet in bromonordiazepam, het is structureel niet eens verwant aan een benzodiazepine.
Klik om te vergroten...
Ik maak indd een fout ja ,het is aanverwant aan Zopiclon
Was vast even in de war met het bestuderen van andere stoffen die werden omgezet naar bromonordiazepam ,dus dikke typo haha
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Schurk zei:
Ik heb het na 2 keer niet meer aangeraakt, doet echt niets
Misschien had ik het wat lanfer moeten testen om een goed oordeel te kinnen geven. Maar ik neem liever pregabaline or Phenibut.

Welke dosages pagoclone nemene mensen met ervaring hier?
Klik om te vergroten...
Het is super licht spul ,5mg is merkbaar als gevoel dat je een leeg hoofd heb en eigenlijk nergens een probleem mee heb
Het is in die sterkte totaal niet sederend en dat is ook echt niet de bedoeling bij dit middel, dus bij slikken werkt simpelweg niet.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Schurk zei:
Ik heb het na 2 keer niet meer aangeraakt, doet echt niets
Misschien had ik het wat lanfer moeten testen om een goed oordeel te kinnen geven. Maar ik neem liever pregabaline or Phenibut.

Welke dosages pagoclone nemene mensen met ervaring hier?
Klik om te vergroten...

Ik nam ook max 5 mg.
Zelfde verhaal als bovenstaande heer

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."