Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom geen onderzoek ?

Waarom geen onderzoek ?

9 antwoorden
805 weergaven
18-5-2026
J
JonkomanLid
01-01-2024, 00:00
Ik vroeg me af waarom er geen onderzoek gedaan woord naar 3mmc 2mmc 4cmc 3cmc 4mmc 2cmc
K
KordieLid
Onderzoek naar?
J
JonkomanLid
Kordie zei:
Onderzoek naar?
Klik om te vergroten...
Langer termijn bijwerkingen. Dat soort dingen.
M
MyLittlePonyPackLid
Wat voor onderzoek bedoel je? Naar wat met die middelen?
_
_shikantazaLid
Jonkoman zei:
Langer termijn bijwerkingen. Dat soort dingen.
Klik om te vergroten...
Deze middelen zijn nog niet zo lang in omloop. Er is niets bekend over lange termijn. Wel dat ontwennen mega-depressief maakt. Maarja dat is te verwachten van misbruik van stimulanten. En het zal ook wel niet al te best zijn voor hart en bloedvaten. Als je gezondheid je lief is gebruik het gewoon niet.
a
annihilationLid
Wie gaat dit betalen?
V
VJ_LSD72Lid
https://www.tokersguide.com/cannabis-news/dea-moves-to-boost-production-of-psychedelics-to-explore-therapeutic-potential-for-ptsd-and-depression

Soort van wel onderzoek met Methylone lopen gewoon. Dat is toch ongeveer dezelfde rotzooi toch?
L
LucidLucyLid
annihilation zei:
Wie gaat dit betalen?
Klik om te vergroten...
Dit... Onderzoek kost geld. Veel geld...

En dan is de vraag: wat is het nut van dat onderzoek en wie is bereid daarvoor te betalen?

Onderzoek naar medicatie wordt gefinancierd door de bedrijven die de medicijnen gaan verkopen. Dus uiteindelijk verdient dat zich weer terug.

Onderzoek naar langetermijn effecten wordt toch vaak gefinancierd met publiek geld omdat men het maatschappelijk belang daarvan ziet. Maar publiek geld is gelimiteerd en verdient zichzelf niet terug. Hooguit in 'potentieel voorkomen zorgkosten' voor zover je daarvan kan spreken.
M
MDMAutistLid
Jonkoman zei:
Ik vroeg me af waarom er geen onderzoek gedaan woord naar 3mmc 2mmc 4cmc 3cmc 4mmc 2cmc
Klik om te vergroten...
Je wilt geld zien omdat je gratis proefkonijnen in bent geweest en eigenlijk een kruiwagen vol 50jes zou moeten krijgen? 😝😆

Heb er wel eens over gefantaseerd. Dat vendors stiekem experimenten op je uitvoeren als ze door hebben dat je een dagelijkse gebruiker bent.
Je wordt dan geschaduwd door duistere privé detectives, die je gedrag analyseren.
Ze geven je dan een net iets ander product.
En als je spastisch je boodschappen loopt te doen, dan krassen ze dat product snel door.
L
LucidLucyLid
MDMAutist zei:
Je wilt geld zien omdat je gratis proefkonijnen in bent geweest en eigenlijk een kruiwagen vol 50jes zou moeten krijgen? 😝😆

Heb er wel eens over gefantaseerd. Dat vendors stiekem experimenten op je uitvoeren als ze door hebben dat je een dagelijkse gebruiker bent.
Je wordt dan geschaduwd door duistere privé detectives, die je gedrag analyseren.
Ze geven je dan een net iets ander product.
En als je spastisch je boodschappen loopt te doen, dan krassen ze dat product snel door.
Klik om te vergroten...

Maar dit gebeurt ook gewoon hoor. Ik werd constant gevolgd en geschaduwd toen ik nog dagelijks gebruikte.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."