Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLiefde door drugs???

Liefde door drugs???

37 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aangezien ik er kk trots op ben, vertel ik jullie dat ik op mijn 16de met een meid van 25 ging :)
Ze studeerde op de universiteit, was echt een lekkerding en veel mannen geilde op haar, maar ze koos voor mij :)
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb het zelfs al met ghb. Praat ik met een meisje, denk ik bij mezelf dat zij het van het is, tot dat ik er nuchter mee praat, dan denk ik bij mezelf ''meisje, wat voor onzin kraam je toch allemaal uit" :flushed:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt voor jullie steun :grin:
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgens mij zit je aan de diarree!!
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Im afraid not :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Worstenjongen zei:
Nou ik ben 16 en zei 21 :)
zei is al volwassen ik niet...
Thats the problem
Maar ik heb dat love gevoel voor haar nog altijd :flushed:
Klik om te vergroten...

ik ben 21, maar volwasssen...

:grin: :wave:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#7
omdat je een jongen met een worst bent :tearsofjoy:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
yeti zei:
omdat je een jongen met een worst bent :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
HEMA?
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#9
kben bang dat ik hem ergens anders vandaan heb :grin:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja ik ben al over haar en volgens mij is ze al op iemand anders verliefd zaterdag werkt ze weer bij men ouders in het café ff kijken hoe dat loopt (a)

En dan zie ik wel verder :tongueout:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#11
smeer er in ieder geval zo nu en dan wat mosterd op :grin:
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#12
is het verstandig een zo ongegronde liefde in te stappen?
de herindering aan haar is slecht een gevoelige herindering aan het moment,
spreek met haar af en ga elkaar met een afpraak even op de lip zitten. als het dan nog zo klikt.. doorgaan ! valt het tegen, herinder het als verleden en richt je op de toekomst.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#13
edwin__ zei:
de herindering aan haar is slecht een gevoelige herindering aan het moment,
Klik om te vergroten...

Inderdaad zo zie ik dat ook. En als het zo is dan is het foute liefde. Maar goed zeker het proberen waard toch, als zij er ook zo over denkt. Maar ik denk dat je toch echt teleurgesteld zal worden.

Ik had dat gevoel ook weleens met X, gebruik het eigenlijk nooit meer. Maar GHB heb ik dat nog weleens, maar je moet gewoon weten dat het nep is. Tenminste het zal nog wel vaker voor kunnen komen. Het love gevoel :hearteyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gelukkig dat je over haar heen bent gekomen, zeker als ze al op iemand anders verliefd bent.
Ach jong je bent nog jong genoeg. Geniet van je vrije leven, samen zijn kan nog lang genoeg :grin:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#15
En nou ben ik weer helemaal gek op haar maar dan ook echt gek...
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#16
:grin:

Damn why am i in love :flushed:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hallo mensen..,

Afgelopen zaterdag heb ik snoepjes gebruikt
Nou..

Is het mogelijk dat ik door die snoepjes veel sneller ben kunnen verliefd zijn geraakt dan normaal
Ik bedoel: Het was wel een leuk meisje enzo ,, maar men gevoelens raakte echt snel op tilt nooit gehad en nou kan ik gewoon nergens meer aan denken Maar het lijkt nooit mogelijk te zijn om echt een relatie te krijgen met haar ze is wat ouder :)

Dit is best irritant

Maar is het mogelijk?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
:grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."