Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsrecreatief coke gebruik en liegen

recreatief coke gebruik en liegen

19 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
dat kan heel goed kloppen ja dat je wat prikkelbaar ben de dag erna
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
coke en recreatief gebruiken lijkt mij een moeilijke combinatie, zeker als hij ook nog liegt tegen je! Zet hem voor het blok en laat hem eerlijk tegen je zijn. Is hij niet eerlijk moet je denk ik zelf goed na gaan denken over jullie toekomst.....
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Coke is een hele egoïstische drug. Als je gesnoven hebt en het werkt uit kun je alleen maar denken aan de volgende lijn. Als hij er over liegt is het meestal zo dat hij het niet naar zichzelf toe wil geven dat hij er zoveel mee bezig is. Een verslaafde kan pas iets aan de verslaving doen als hij toegeeft verslaafd te zijn. Tot nu toe is het allemaal redelijk onschuldig, een paar lijntjes voor het stappen, paar biertjes erbij, stiekem op de wc nog wat sleutelpuntjes naar binnen werken. Dat valt allemaal erg mee.

Een coke verslaving is er niet van het ene op het andere moment, het groeit en wat jij moet doen is je intuïtie vertrouwen en doen wat je hart je ingeeft. Bij de een blijft het inderdaad bij die paar lijntjes in het weekend, de ander kan het verlangen niet onderdrukken en zal al gauw doordeweeks ook gaan gebruiken, al was het alleen maar om de dip van het weekend op te vangen. Het begint met de lijn die je bewaard voor de maandag, want dan stap je zo rot het bed uit, en voor je het weet gaat al je geld op aan coke. Dat ontwikkeld zich niet in 1 week tijd, dat duurt maanden.

Geef jezelf de tijd om informatie te verzamelen en te praten met mensen die verstand hebben van dit soort dingen. Wat dat betreft ben je hier aan het juiste adres.

Succes!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
Coke is een hele egoïstische drug. Als je gesnoven hebt en het werkt uit kun je alleen maar denken aan de volgende lijn. Als hij er over liegt is het meestal zo dat hij het niet naar zichzelf toe wil geven dat hij er zoveel mee bezig is. Een verslaafde kan pas iets aan de verslaving doen als hij toegeeft verslaafd te zijn. Tot nu toe is het allemaal redelijk onschuldig, een paar lijntjes voor het stappen, paar biertjes erbij, stiekem op de wc nog wat sleutelpuntjes naar binnen werken. Dat valt allemaal erg mee.

Een coke verslaving is er niet van het ene op het andere moment, het groeit en wat jij moet doen is je intuïtie vertrouwen en doen wat je hart je ingeeft. Bij de een blijft het inderdaad bij die paar lijntjes in het weekend, de ander kan het verlangen niet onderdrukken en zal al gauw doordeweeks ook gaan gebruiken, al was het alleen maar om de dip van het weekend op te vangen. Het begint met de lijn die je bewaard voor de maandag, want dan stap je zo rot het bed uit, en voor je het weet gaat al je geld op aan coke. Dat ontwikkeld zich niet in 1 week tijd, dat duurt maanden.

Geef jezelf de tijd om informatie te verzamelen en te praten met mensen die verstand hebben van dit soort dingen. Wat dat betreft ben je hier aan het juiste adres.

Succes!
Klik om te vergroten...
amen!

coke is echt een klote drugs, ik heb het een periode ook best wel veel gebruikt. ging ook heel veel liegen tegen m'n toenmalige vriendin, tegen m'n ouders enz.
echt dingen waar ik onwijze spijt van heb,maar die echt niet meer goed te praten zijn.
ben ook blij dat ik het nu niet meer gebruikt ( een nakkie af en toe daar gelaten )
wordt er gewoon een totaal ander persoon van, iemand die ook totaal niet ben normaal gesproken
p
pippiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb toch nog een vraag..
Is het zo dat je de dag nadat je hebt gesnoven...je prikkelbaarder bent, valsig... Of ligt dat aan de hoeveelheid coke die je hebt gesnoven? Of is dat gewoon vermoeidheid of je geweten.. Of zit het allemaal in mijn hoofd?
p
pippiLid
01-01-2024, 00:00
#6
o..
Maar er is niet zoiets als een coke-kater..?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
jazeker wel,althans daar had ik altijd wel last van
p
pippiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoe was/is dat dan?
Hoe voelt het om het te vertellen aan iemand die er van baalt? Hoe reageer je op iemand als deze je op leugens/verzwijgen wijst..
Ik probeer uit te vinden of ik de relatie nog een kans wil geven.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
gewoon lamlendig..

ik zou het niet leuk vinden als mn vriendin liegt tegen mij, kweenie waarover die liegt tegen je?
alleen over zn gebruik of ook over andere dingen?
p
pippiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb hem gevraagd me te vertellen wanneer hij had gesnoven. Hij heeft erover nagedacht en kwam tot de conclusie dat hij het eigenlijk super triest vond om dat te vertellen. Hij kwam zelf met de belofte er gewoon mee te stoppen. Heb IK HEM NIET GEVRAAGD!
Vervolgens heb ik vorige week gevraagd of hij de dag ervoor had gesnoven.. en dat bleek inderdaad waar en hij had het een aantal weken daarvoor ook gedaan en niet verteld...

Mensen maken fouten.. dat mag. Ik kan heel goed vergeven.. maar er is wel over mijn vertrouwen heen gepist. Op een of andere manier vind ik liegen of verzwijgen in combi met coke heel heel erg.

Hij heeft 2 vrienden die ook tegen hun vriendin zeggen dat ze "....neu! heus niet snuiven..".

Hoe werkt dit met coke?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Net wat ik zei, coke is een enorme egoïstische drug. Als je gesnoven hebt zijn er heel weinig dingen die je iets kunnen schelen, je voelt je de koning van jou universum en je ego wordt zo enorm groot, het draait alleen om jou en de coke.

Ik weet niet hoeveel hij van je houdt en hoelang jullie al iets hadden, maar je vertrouwen wordt inderdaad niet zo snel hersteld. Daar kan heel lang over heen gaan. Je moet zelf beslissen hoe je dit aan gaat pakken, persoonlijk zou ik iemand die liegt over zijn gebruik niet meer in vertrouwen nemen. Niet zolang hij liegt.
p
pippiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoi Drientje,
dank voor je feedback.

Weet je... je kop eraf zuipen, een joint roken, zo af en toe een pilletje... ik vind het allemaal helemaal niet zo erg. Ik heb de RoXy tijd nog meegemaakt.. dus pillen heb ik ook geslikt. Maar ik merkte dat het me een heel goed gevoel gaf om zo af en toe een avond gewoon lekker een biertje te drinken en de avond echt te beleven. Het gaf me destijds een rustig gevoel over mezelf. En ik beleefde de avond heel anders..eigenlijk minstens zo leuk.

Zoals je al schreef is coke anders, denk ik... Het maakt mensen een beetje meedogenloos.

Ik ga diep nadenken en proberen uit te vinden of ik dit nog een kans wil geven.
Erg bedankt voor je berichtjes..
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Coke is lekker, goed is goed, in mijn neus is waar het wezen moet. Coke laat neergestreken stof opwaaien en bruisen, tot adembenemende hoogte wordt de kick geladen, zich uittend in een orgasme overladen met flikkerende foto toestellen. Coke erotiseerd, het liefdesspel wordt razernij totdat de wrijving en energie zichzelf overstijgt en doodmoe neervalt van protest. Maar daar, heeft de teneerslagen tovenaar een wederom nieuwe accu voor. En wederom wordt de bel ingeluid voor een nieuw uurtje racerij. Diepe ademingen en spastische neurotische trekken is de seksbedrijving van doorgesnoven gekken.

Coke emotioneerd, infiltreerd, radicaliseerd, hypnotiseerd en laat geen smet achter op het geweten v/d ziel. Geniet van deze hedonistische prikkel en neuk, imponeer, scoor en wordt rijk en onafhankelijk. Coke investeerd, staat bij en vangt gebreke op. U heldere zicht wordt innovatief, zet u naam op de kaart en met een handkus wordt de avond ondergaan. Laat coke voor u verwennen, managen, organiseren en plannen, het hotel zorgt voor u.

Coke onderscheid, coke is het Zionisme voor de ziel. Coke belooft en is loyaal.

Signatures: _____________ _____________













De witte waas mag ten alle tijden het recht nemen op volle beslaglegging van inboedel, lichaam en zelfwaarde. Alsmede bepalen leugens op te leggen waarna de ondergetekende zich zal moeten onderwerpen en schikken. Ditzelfde geldt voor overname van de ziel
A
AntwerpenLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik hoor vaak dat de link tussen coke en sex gemaakt word.
maar als ik coke heb gedaan, heb ik totaal geen zin in sex. Heb zelfs geen oog voor meisjes/vrouwen. mss wat raar?
p
pippiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hee Atropa,
ik moet geloof ik overgeven.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#16
Brilliant Atropa! Altijd de kleine lettertjes lezen he! :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
zijn familie inlichten vind ik wat overdreven...maar probeer is wat Flameon zegt... :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
als je liegt over je gebruik dan heb je al een drugsprobleem dacht ik zo

noem mij een zwak persoon, maar ik zou er zo over gaan liegen en ik zou er ook niet zo maar mee op kunnen houden en ik denk dat heel veel mensen dat hebben,

voor mij werkt het zo``och wat maakt dat ene lijntje nou nog uit, en die tweede kan toch ook geen kwaad,`` en voor ik het weet heb ik een nachtje doorgehaald
p
pippiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoi Drientje en Sperziseboon (hihihiihi),

bedankt voor jullie reacties. Mijn ratio weet het wel... maar mijn gevoel is er nog niet aan toe.
Nou ja... ben echt intens verdrietig dat ik mijn relatie door mijn handen zie glippen. Echt vertrouwen doe je maar een keer...

Wat is het toch een klote drug. En wat vind ik het verbijsterend dat er zo ontzettend gemakkelijk over gedaan wordt. Ik baal als een stekker.

groetjes.
p
pippiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb een relatie. Hij snuift af en toe. Met vrienden. Wordt heel gewoon gevonden.. Ik heb er nooit een oordeel over gehad.

Totdat ik merkte dat hij er stiekem over deed. Niet vertellen. Doen waar ik bij was en het dan ook niet vertellen. Op een dinsdag avond helemaal naar de klote gaan en de volgende dag ruzie met mij... terwijl ik niet wist dat hij had gesnoven. De eerste keer dat ik met zijn groep vrienden mee ging ... voor mij best een spannende situatie en ook dan snuiven. Nou ja, bottom line... Ik heb gezegd dat ik het in ieder geval wilde weten als hij het deed. Hij kwam toen zelf met de belofte er gewoon mee te stoppen. Hij vond het wel mooi geweest. Ging onze relatie niet op het spel zetten...
Klinkt goed, he?
Ik had op een gegeven moment ergens in de afgelopen tijd een heel raar gevoel. Intuitie, heet dat. Heb er niets mee gedaan. Ik vertrouwde hem. Maar vorige week had ik weer dat gevoel. Toen heb ik het hem gevraagd. En hij gaf toe...In ieder geval twee keer heeft hij het weer gedaan. Hij zegt dat hij daarover eerlijk is.. Kan ik dat geloven?

Ik ben me kapot geschrokken van de valsheid waarmee hij reageerde op mijn woede. Ik kon hem niet 'bereiken' zeg maar... Hij was kwaad, omdat ik het heb doorverteld aan een vriendin van mij. Haar vriend was erbij en had ook gesnoven en er ook over gelogen. Ook een andere vriend snuift, terwijl zijn vriendin denkt dat hij dat niet doet..
Wat gebeurt hier? Moet ik mezelf beschermen en er een punt achter zetten? Moet ik familie inlichten? Is dit eenmalig? Is het het waard om voor deze relatie te vechten?
Iemand ervaring hiermee????

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."