Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssexverslaving

sexverslaving

42 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hahaha, jezus.
Probeer je via het forum hulp te zoeken of zo, haha.
Geweldig,,,wat een lekkere bil heeft dat wijf zeg,,de tering..
En jij woont in Amsterdam he...
Daar heb je echt heel veel lekkere hoeren wonen :hearteyes:
Wat zou ik daar graag willen wonen..
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kom een keer langs, dan gaan we samen op vrouwenjacht, kan wel wat hulp gebruiken want de verdoving werkt niet altijd even goed.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lijkt mij gezellig, maar energie steken in iets onzekers vind ik maar waardeloos. Werp liever een 50je binnen een bordeel. Schaam me er niet voor.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Meen je dat nu man? Is dat jouw fotoalbum trouwens? Met foto's van jou erbij?
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maar met mooi weer kom ik eens een keer langs :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tietenzuiger :grin: :grin: :grin: :grin:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deze is foto is pas gruwelijk geil!!

J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#8
No need to worry SOMA, welk fotoalbum bedoel je trouwens?
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat heb ik gedaan om nog meer verdenking op mezelf te werpen :P
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb altijd gedacht dat je gek was yeti, en dat blijkt maar weer man.
Je hebt vaak constructieve posts en je afkickverhaal is indrukwekkend. Maar wtf gast, vrouwen stalken.. beetje foto's lopen maken..
Das nie juist!
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sja, er zijn nu eenmaal mensen die daar op kicken. Maar je gaat toch niet echt vrouwen gaan ontvoeren, stalken of verkrachten he?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Raar bij mij is het juist andersom. Als ik drugs gebruikt heb wil ik niet alleen zijn maar nu ik al een hele tijd niets op heb vind ik alleen zijn best wel relaxed. Er mag alleen af en toe best een leuk mans/vrouws persoon aankloppen om wat dierlijke instincten te temmen.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee Soma, het was maar een puberaal geintje. Ik ben fel gekant tegen geweld, dwang, macht en aanverwante rottigheid. De 18e eeuwse Franse filosoof Pascal schreef: 'Enkel via de liefde kan men de waarheid betreden' , en dat is mijn levensmotto. Sorry dat ik je bezorgd gemaakt heb. Die foto's zijn in scene gezet, het zijn videostills uit een videoclip die ik voor een rockbandje aan het maken ben.
Het klopt dat ik een oversexte gek ben Mirrorball, maar liever levend gek dan dood normaal :wink:
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vreemd, hoe meer ik drugs ging gebruiken hoe minder zin ik had nog in seks.
Nu (met afkicken) is het andersom en kan ik seks geen dag meer uit men gedachte laten.. soms tot erge irritatie aan toe XD
:grin: :flushed:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#15
SneeuwWitje zei:
Vreemd, hoe meer ik drugs ging gebruiken hoe minder zin ik had nog in seks.
Nu (met afkicken) is het andersom en kan ik seks geen dag meer uit men gedachte laten.. soms tot erge irritatie aan toe XD
:grin: :flushed:
Klik om te vergroten...
Dat had ik dus ook.
Toen ik nog veel drugs gebruikte, kon ik ook veel beter tegen alleen zijn, nu kan ik daar steeds minder goed tegen :(
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lauu zei:
jij formuleerd het zo leuk in woorden Doortje :hearteyes: :wink:
Klik om te vergroten...
Ik doe mijn best... :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Drientje zei:
Woonplaats: Ergens in Zuid Holland
Klik om te vergroten...

kan dichtbij zijn... :wink: :tearsofjoy: :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben wel elke dag dichtbij jou dan als je in Leiden woont.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje zei:
Arme yeti!

Klik om te vergroten...

Ze heeft wel een mooie wespentaille... :grin:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Word ik over 30 jaar naast zoiets wakker, dan besef ik me pas echt dat fouten maken niet iets is wat mensen moeten doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."