Hoi mensen,
Ik heb advies nodig van jullie!
Het zit zo: was laatst weer eens wezen daten met een ander meisje. We vinden elkaar leuk. Maar eergisteren vertelde ze me dat ze AOS heeft en de mannelijke genen draagt. Ze heeft volgens eigen zeggen grotendeels mannelijke hersens. Ik was even echt 3 minuten stil toen ik dat hoorde. Ze vertelde me dat zo over MSN, en ik kon er niet eens om lachen eigenlijk, want ergens had ik wel van die kriebels in mijn onderbuik voor haar. Ze ziet eruit als een meisje, praat als een meisje, studeert geneeskunde en legt haar zelfvertrouwen in jouw handen
![:smilingimp:]()
Met andere woorden: deze 'meid' (zover je het een
meid kunt noemen) kun je makkelijk over heen lopen en laten doen wat jij wil en niet wat zij wil. Alleen wtf moet ik hiermee? Gister moest ik met haar werken, en de seksuele aantrekkingskracht is voor een deel weg. Overigens zit er een verlangen aan de diepste van mijn kern gekoppeld, die weleens een travestiet wil neuken, maar nee, ik stap er van af. Ben hetero, en heb geen idee wat ik ermee aan moet. Dit is niet een meisje die goed is voor seks (daar kan ik wel iets lekkerders voor krijgen) maar meer voor een relatie.
Zou jij een relatie nemen met iemand die grotendeels man is? Terwijl je dacht te vallen op de meest vrouwelijke wezens op aarde?
(dit is een serieus topic overigens)