Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLastige situatie

Lastige situatie

33 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Liefde is een gevoel en dat kan je niet beargumenteren of verklaren. Ga op je eigen gevoel af en vraag niet wat andere mensen er van vinden.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tja, om eerlijk te zijn weet ik het niet. Ik val nog steeds op personen ipv geslachten, en als dat nou opeens een vrouw met mannelijke genen is, dan is dat maar zo. Ik heb verder ook geen problemen met zulke mensen, dus zou ik het nooit uitsluiten dat ik ooit zou vallen voor zo iemand.

Maar dit is wel makkelijk gezegd allemaal, wie weet vind ik het dan wel erg raar en bizar.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi mensen,

Ik heb advies nodig van jullie!
Het zit zo: was laatst weer eens wezen daten met een ander meisje. We vinden elkaar leuk. Maar eergisteren vertelde ze me dat ze AOS heeft en de mannelijke genen draagt. Ze heeft volgens eigen zeggen grotendeels mannelijke hersens. Ik was even echt 3 minuten stil toen ik dat hoorde. Ze vertelde me dat zo over MSN, en ik kon er niet eens om lachen eigenlijk, want ergens had ik wel van die kriebels in mijn onderbuik voor haar. Ze ziet eruit als een meisje, praat als een meisje, studeert geneeskunde en legt haar zelfvertrouwen in jouw handen :smilingimp: Met andere woorden: deze 'meid' (zover je het een meid kunt noemen) kun je makkelijk over heen lopen en laten doen wat jij wil en niet wat zij wil. Alleen wtf moet ik hiermee? Gister moest ik met haar werken, en de seksuele aantrekkingskracht is voor een deel weg. Overigens zit er een verlangen aan de diepste van mijn kern gekoppeld, die weleens een travestiet wil neuken, maar nee, ik stap er van af. Ben hetero, en heb geen idee wat ik ermee aan moet. Dit is niet een meisje die goed is voor seks (daar kan ik wel iets lekkerders voor krijgen) maar meer voor een relatie.

Zou jij een relatie nemen met iemand die grotendeels man is? Terwijl je dacht te vallen op de meest vrouwelijke wezens op aarde?

(dit is een serieus topic overigens)
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bezien vanuit jouw situatie, lijkt zij/hij de ideale partner voor jou te zijn!
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#5
:grin:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#6
wahaha :tearsofjoy: je mag blij zijn dat ze het netjes verteld, en er niet zelf achter komt :openmouth: :kots:

ot: nee, ik moet er niet aan denken :confused: en als je er goed mee op kan schieten gewoon als een vriend(in) houden :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Volg gewoon je verlangen, dan kom je er wel achter of je het wilt of niet.
Misschien ben je onbewust toch wel bi.

Maar 't lijkt mezelf nogal een vreemde situatie :confused:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat maakt dit nou uit? Ze heeft toch gewoon borsten, vrouwelijke vormen en een vagina? Ze is op en top vrouw, ze denkt alleen wat mannelijker. En geloof me, dat is volgens mij alleen maar fijn in een relatie.
Als ik jou was zou ik er niet een te groot probleem van maken. Of, gewoon helemaal geen probleem!
Bij iemand met ADHD zitten de hersenen ook anders in elkaar, of bij borderline bijvoorbeeld. Bij ieder individu zitten de hersenen anders in elkaar. Who gives a shit. Als ze leuk lief en aardig is, waar wacht je op?
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Serenity zei:
Wat maakt dit nou uit? Ze heeft toch gewoon borsten, vrouwelijke vormen en een vagina? Ze is op en top vrouw, ze denkt alleen wat mannelijker. En geloof me, dat is volgens mij alleen maar fijn in een relatie.
Als ik jou was zou ik er niet een te groot probleem van maken. Of, gewoon helemaal geen probleem!
Bij iemand met ADHD zitten de hersenen ook anders in elkaar, of bij borderline bijvoorbeeld. Bij ieder individu zitten de hersenen anders in elkaar. Who gives a shit. Als ze leuk lief en aardig is, waar wacht je op?
Klik om te vergroten...
Dat dus.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oh, is het ook echt helemaal een meisje dan? Ik begreep anders. :) Tja als ze idd gewoon helemaal een vrouw is met enkel wat anders in dr hersens, waar maak je dan nog zo'n probleem van...
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zou zeggen probeer het uit en kijk waar het schip strand... Of niet natuurlijk zodat jullie samen van de wereld af varen :hearteyes:

Zolang je gewoon open over je gevoel blijft praten kan je samen altijd nog de juiste weg te vinden. :)
E
Evil_EyesLid
01-01-2024, 00:00
#12
En als ze het je niet verteld zou hebben, had je die kleine dingen dan ook zo ervaren? Of uberhaupt gezien?

Ik zou het denk ik eerst aankijken, juist wel interessant.
Maarja, dat ben ik :wink:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Serenity zei:
Wat maakt dit nou uit? Ze heeft toch gewoon borsten, vrouwelijke vormen en een vagina? Ze is op en top vrouw, ze denkt alleen wat mannelijker. En geloof me, dat is volgens mij alleen maar fijn in een relatie.
Als ik jou was zou ik er niet een te groot probleem van maken. Of, gewoon helemaal geen probleem!
Bij iemand met ADHD zitten de hersenen ook anders in elkaar, of bij borderline bijvoorbeeld. Bij ieder individu zitten de hersenen anders in elkaar. Who gives a shit. Als ze leuk lief en aardig is, waar wacht je op?
Klik om te vergroten...
Mja, verdiep je maar eens in die AOS syndroom.
En ze heeft dus deels mannelijke hersens en deels vrouwelijke hersens. Verder ziet ze er uit(arendsogen), en gedraagt ze zich als een feminist(pure arrogantie, dominantie, en ontevreden zijn over de vrouwen emancipatie). Hetgeen waar ik wel van hou. Het viel me eerst niet op, maar ze heeft dus wel wat mannelijks, maar ze ziet er verder uit als een vrouw, alleen ze kan ook behoorlijk als een man lopen, en wanneer ze zichzelf daarop betrapt, dan corrigeert ze haar looppas weer (is me gister opgevallen tijdens een observatie als toeschouwer om paar meter afstand). Dit zijn allemaal van die kleine dingen die gaan opvallen naarmate je met elkaar leeft. Dus ik stap er vanaf en ga maar een vriendband met haar aan ofzo..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindgamer zei:
Dus ik stap er vanaf en ga maar een vriendband met haar aan ofzo..
Klik om te vergroten...
Jammer. Wat maakt het nou uit dat ze een beetje mannelijk denkt? Ik vind het wel typerend dat juist jou zoiets moet overkomen, ik zeg ga ervoor (:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#15
ExceptionalInsight zei:
Mindgamer zei:
Dus ik stap er vanaf en ga maar een vriendband met haar aan ofzo..
Klik om te vergroten...
Jammer. Wat maakt het nou uit dat ze een beetje mannelijk denkt? Ik vind het wel typerend dat juist jou zoiets moet overkomen, ik zeg ga ervoor (:
Klik om te vergroten...
Oh, hehe. Ik hou van aparte mensen (geen idee waarom) dus ik ben daar altijd naar opzoek. Het maakt niet zoveel uit dat ze mannelijk denkt, denk ik, maar het maakt me wel uit als ze zich ook mannelijk gedraagt. Nee, het voelt gewoon niet goed voor mij. Ik denk dat er ergernissen komen..
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tiiiiimmmmmeeee is on my side, yes it is!!
Tiiiiimmmmmeeee is on my side, yes it is!!

Now you always say!
That you want to be free!!


[youtube]RJ44q_5uMM4&feature=related[/youtube]
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
'k Dacht dat ze lichamelijk ook niet echt vrouw was,
maar nu zou ik zeggen ga ervoor.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je gedachten afwijken van 'de norm' ben je tegenwoordig meteen ziek. Ik dacht dat jij wel verder zou kijken dan dat (:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#19
ExceptionalInsight zei:
Als je gedachten afwijken van 'de norm' ben je tegenwoordig meteen ziek. Ik dacht dat jij wel verder zou kijken dan dat (:
Klik om te vergroten...
Waar heb ik dat gezegd?
Ik wil gewoon een vrouw die vrouwelijk is. Dat is alles. Ik ben bang dat het niet vrouwelijke aan haar, mij gaat irriteren. Een beetje empathie graag...
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindgamer zei:
ExceptionalInsight zei:
Als je gedachten afwijken van 'de norm' ben je tegenwoordig meteen ziek. Ik dacht dat jij wel verder zou kijken dan dat (:
Klik om te vergroten...
Waar heb ik dat gezegd?
Ik wil gewoon een vrouw die vrouwelijk is. Dat is alles. Ik ben bang dat het niet vrouwelijke aan haar, mij gaat irriteren. Een beetje empathie graag...
Klik om te vergroten...

ik denk dat als je dat nu al denkt, je je zeker na een tijd een relatie te hebben je je daar gruwelijk aan gaat irriteren.

I love vrouwelijke vrouwen :grin: :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."