#1
Liefde is een gevoel en dat kan je niet beargumenteren of verklaren. Ga op je eigen gevoel af en vraag niet wat andere mensen er van vinden.
Dat dus.Serenity zei:Wat maakt dit nou uit? Ze heeft toch gewoon borsten, vrouwelijke vormen en een vagina? Ze is op en top vrouw, ze denkt alleen wat mannelijker. En geloof me, dat is volgens mij alleen maar fijn in een relatie.
Als ik jou was zou ik er niet een te groot probleem van maken. Of, gewoon helemaal geen probleem!
Bij iemand met ADHD zitten de hersenen ook anders in elkaar, of bij borderline bijvoorbeeld. Bij ieder individu zitten de hersenen anders in elkaar. Who gives a shit. Als ze leuk lief en aardig is, waar wacht je op?
Mja, verdiep je maar eens in die AOS syndroom.Serenity zei:Wat maakt dit nou uit? Ze heeft toch gewoon borsten, vrouwelijke vormen en een vagina? Ze is op en top vrouw, ze denkt alleen wat mannelijker. En geloof me, dat is volgens mij alleen maar fijn in een relatie.
Als ik jou was zou ik er niet een te groot probleem van maken. Of, gewoon helemaal geen probleem!
Bij iemand met ADHD zitten de hersenen ook anders in elkaar, of bij borderline bijvoorbeeld. Bij ieder individu zitten de hersenen anders in elkaar. Who gives a shit. Als ze leuk lief en aardig is, waar wacht je op?
Jammer. Wat maakt het nou uit dat ze een beetje mannelijk denkt? Ik vind het wel typerend dat juist jou zoiets moet overkomen, ik zeg ga ervoor (:Mindgamer zei:Dus ik stap er vanaf en ga maar een vriendband met haar aan ofzo..
Oh, hehe. Ik hou van aparte mensen (geen idee waarom) dus ik ben daar altijd naar opzoek. Het maakt niet zoveel uit dat ze mannelijk denkt, denk ik, maar het maakt me wel uit als ze zich ook mannelijk gedraagt. Nee, het voelt gewoon niet goed voor mij. Ik denk dat er ergernissen komen..ExceptionalInsight zei:Jammer. Wat maakt het nou uit dat ze een beetje mannelijk denkt? Ik vind het wel typerend dat juist jou zoiets moet overkomen, ik zeg ga ervoor (:Mindgamer zei:Dus ik stap er vanaf en ga maar een vriendband met haar aan ofzo..
Waar heb ik dat gezegd?ExceptionalInsight zei:Als je gedachten afwijken van 'de norm' ben je tegenwoordig meteen ziek. Ik dacht dat jij wel verder zou kijken dan dat (:
Mindgamer zei:Waar heb ik dat gezegd?ExceptionalInsight zei:Als je gedachten afwijken van 'de norm' ben je tegenwoordig meteen ziek. Ik dacht dat jij wel verder zou kijken dan dat (:
Ik wil gewoon een vrouw die vrouwelijk is. Dat is alles. Ik ben bang dat het niet vrouwelijke aan haar, mij gaat irriteren. Een beetje empathie graag...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."