Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLastige situatie

Lastige situatie

33 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tiiiiimmmmmeeee is on my side, yes it is!!
Tiiiiimmmmmeeee is on my side, yes it is!!

Now you always say!
That you want to be free!!


[youtube]RJ44q_5uMM4&feature=related[/youtube]
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bezien vanuit jouw situatie, lijkt zij/hij de ideale partner voor jou te zijn!
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#3
:grin:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#4
wahaha :tearsofjoy: je mag blij zijn dat ze het netjes verteld, en er niet zelf achter komt :openmouth: :kots:

ot: nee, ik moet er niet aan denken :confused: en als je er goed mee op kan schieten gewoon als een vriend(in) houden :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volg gewoon je verlangen, dan kom je er wel achter of je het wilt of niet.
Misschien ben je onbewust toch wel bi.

Maar 't lijkt mezelf nogal een vreemde situatie :confused:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat maakt dit nou uit? Ze heeft toch gewoon borsten, vrouwelijke vormen en een vagina? Ze is op en top vrouw, ze denkt alleen wat mannelijker. En geloof me, dat is volgens mij alleen maar fijn in een relatie.
Als ik jou was zou ik er niet een te groot probleem van maken. Of, gewoon helemaal geen probleem!
Bij iemand met ADHD zitten de hersenen ook anders in elkaar, of bij borderline bijvoorbeeld. Bij ieder individu zitten de hersenen anders in elkaar. Who gives a shit. Als ze leuk lief en aardig is, waar wacht je op?
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Serenity zei:
Wat maakt dit nou uit? Ze heeft toch gewoon borsten, vrouwelijke vormen en een vagina? Ze is op en top vrouw, ze denkt alleen wat mannelijker. En geloof me, dat is volgens mij alleen maar fijn in een relatie.
Als ik jou was zou ik er niet een te groot probleem van maken. Of, gewoon helemaal geen probleem!
Bij iemand met ADHD zitten de hersenen ook anders in elkaar, of bij borderline bijvoorbeeld. Bij ieder individu zitten de hersenen anders in elkaar. Who gives a shit. Als ze leuk lief en aardig is, waar wacht je op?
Klik om te vergroten...
Dat dus.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oh, is het ook echt helemaal een meisje dan? Ik begreep anders. :) Tja als ze idd gewoon helemaal een vrouw is met enkel wat anders in dr hersens, waar maak je dan nog zo'n probleem van...
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou zeggen probeer het uit en kijk waar het schip strand... Of niet natuurlijk zodat jullie samen van de wereld af varen :hearteyes:

Zolang je gewoon open over je gevoel blijft praten kan je samen altijd nog de juiste weg te vinden. :)
E
Evil_EyesLid
01-01-2024, 00:00
#10
En als ze het je niet verteld zou hebben, had je die kleine dingen dan ook zo ervaren? Of uberhaupt gezien?

Ik zou het denk ik eerst aankijken, juist wel interessant.
Maarja, dat ben ik :wink:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Serenity zei:
Wat maakt dit nou uit? Ze heeft toch gewoon borsten, vrouwelijke vormen en een vagina? Ze is op en top vrouw, ze denkt alleen wat mannelijker. En geloof me, dat is volgens mij alleen maar fijn in een relatie.
Als ik jou was zou ik er niet een te groot probleem van maken. Of, gewoon helemaal geen probleem!
Bij iemand met ADHD zitten de hersenen ook anders in elkaar, of bij borderline bijvoorbeeld. Bij ieder individu zitten de hersenen anders in elkaar. Who gives a shit. Als ze leuk lief en aardig is, waar wacht je op?
Klik om te vergroten...
Mja, verdiep je maar eens in die AOS syndroom.
En ze heeft dus deels mannelijke hersens en deels vrouwelijke hersens. Verder ziet ze er uit(arendsogen), en gedraagt ze zich als een feminist(pure arrogantie, dominantie, en ontevreden zijn over de vrouwen emancipatie). Hetgeen waar ik wel van hou. Het viel me eerst niet op, maar ze heeft dus wel wat mannelijks, maar ze ziet er verder uit als een vrouw, alleen ze kan ook behoorlijk als een man lopen, en wanneer ze zichzelf daarop betrapt, dan corrigeert ze haar looppas weer (is me gister opgevallen tijdens een observatie als toeschouwer om paar meter afstand). Dit zijn allemaal van die kleine dingen die gaan opvallen naarmate je met elkaar leeft. Dus ik stap er vanaf en ga maar een vriendband met haar aan ofzo..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindgamer zei:
Dus ik stap er vanaf en ga maar een vriendband met haar aan ofzo..
Klik om te vergroten...
Jammer. Wat maakt het nou uit dat ze een beetje mannelijk denkt? Ik vind het wel typerend dat juist jou zoiets moet overkomen, ik zeg ga ervoor (:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#13
ExceptionalInsight zei:
Mindgamer zei:
Dus ik stap er vanaf en ga maar een vriendband met haar aan ofzo..
Klik om te vergroten...
Jammer. Wat maakt het nou uit dat ze een beetje mannelijk denkt? Ik vind het wel typerend dat juist jou zoiets moet overkomen, ik zeg ga ervoor (:
Klik om te vergroten...
Oh, hehe. Ik hou van aparte mensen (geen idee waarom) dus ik ben daar altijd naar opzoek. Het maakt niet zoveel uit dat ze mannelijk denkt, denk ik, maar het maakt me wel uit als ze zich ook mannelijk gedraagt. Nee, het voelt gewoon niet goed voor mij. Ik denk dat er ergernissen komen..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
'k Dacht dat ze lichamelijk ook niet echt vrouw was,
maar nu zou ik zeggen ga ervoor.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je gedachten afwijken van 'de norm' ben je tegenwoordig meteen ziek. Ik dacht dat jij wel verder zou kijken dan dat (:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#16
ExceptionalInsight zei:
Als je gedachten afwijken van 'de norm' ben je tegenwoordig meteen ziek. Ik dacht dat jij wel verder zou kijken dan dat (:
Klik om te vergroten...
Waar heb ik dat gezegd?
Ik wil gewoon een vrouw die vrouwelijk is. Dat is alles. Ik ben bang dat het niet vrouwelijke aan haar, mij gaat irriteren. Een beetje empathie graag...
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindgamer zei:
ExceptionalInsight zei:
Als je gedachten afwijken van 'de norm' ben je tegenwoordig meteen ziek. Ik dacht dat jij wel verder zou kijken dan dat (:
Klik om te vergroten...
Waar heb ik dat gezegd?
Ik wil gewoon een vrouw die vrouwelijk is. Dat is alles. Ik ben bang dat het niet vrouwelijke aan haar, mij gaat irriteren. Een beetje empathie graag...
Klik om te vergroten...

ik denk dat als je dat nu al denkt, je je zeker na een tijd een relatie te hebben je je daar gruwelijk aan gaat irriteren.

I love vrouwelijke vrouwen :grin: :hearteyes:
j
jansenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha mindgamer maakt wel dingen mee. :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindgamer zei:
Waar heb ik dat gezegd?
Klik om te vergroten...
Dat bedoel ik niet, maar dat de maatschappij dat graag zo ziet en er zelfs medicijnen voor ontwikkelen (AD(H)D, borderline.. slechte voorbeelden misschien, deze zijn vast van neurologische aard, maar je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik)

Mindgamer zei:
Een beetje empathie graag...
Klik om te vergroten...
Verklaar het eens een beetje, ik heb het gegoogled, maar ik kan niet zo goed vinden wat de 'symptomen' zijn en hoe deze zich uiten.

Edit: Veel meer dan dit kan ik er niet over vinden:

Door de ongevoeligheid voor androgenen worden XY personen met complete AOS geen man, maar vrouw. Eenmaal volwassen zijn en voelen ze zich volledig vrouw, maar hebben geen eierstokken en baarmoeder. Er is altijd sprake van onvruchtbaarheid. Verdere kenmerken zijn o.a. een ondiepe vagina en het ontbreken van schaamhaar en okselhaar.
Klik om te vergroten...
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gister vertelde ze mij dat ze elke dag androgeen pillen slikt. AOS is overigens niet zo zeer het probleem, het is meer dat haar hersens deels mannelijk en deels vrouwelijk zijn. Het kan zelfs zo zijn dat ze er later achterkomt dat ze op vrouwen valt? Of dat ze gedrag vertoont wat gewoon mannelijk is. Weet ik eigenlijk veel. Ze is leuk, maar ik ben bang voor ergernissen. Daarom ga ik maar eerst goed praten over een open relatie mocht ik met haar in bed belanden. Nee, ik hoef overigens ook geen seks meer met haar. Ik weet het allemaal niet. Ik had dit topic even nodig om juiste oordelen te trekken. Daarom veroordeel ik het tot een vriendschap. Srry, teveel pillen op..XD..Haar benen lijken toch wel een beetje te stevig voor een vrouw. Ze doet aan balet, maar toch, niks vrouwelijks aan, alhoewel; ergens ook wel weer. Godver, waarom nou!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."