#1
+1Qocaïne zei:acidboy zei:Homo's, bah.![]()
Okay, had ik nou niet van je verwacht.
Tevens ook een belachelijke uitspraak... Acidboy, bah![]()
+1Qocaïne zei:acidboy zei:Homo's, bah.![]()
Okay, had ik nou niet van je verwacht.
Tevens ook een belachelijke uitspraak... Acidboy, bah![]()
cropp zei:+1Qocaïne zei:acidboy zei:Homo's, bah.![]()
Okay, had ik nou niet van je verwacht.
Tevens ook een belachelijke uitspraak... Acidboy, bah![]()
laat het hypotitische overheersen!Lauu zei:waarom moet altijd als het ene er al is gelijk weer het andere...
+1Berbatov zei:Homo's zijn overigens mensen net als ieder ander en hun seksuele geaardheid zegt niks over hun persoonlijkheid. Daar heb ik dus ook absoluut geen problemen mee.
cropp zei:+1Qocaïne zei:acidboy zei:Homo's, bah.![]()
Okay, had ik nou niet van je verwacht.
Tevens ook een belachelijke uitspraak... Acidboy, bah![]()

Van het één komt het ander. Wat?Lauu zei:waarom moet altijd als het ene er al is gelijk weer het andere...
Marla Singer zei:Nou, ik heb me - als hetero - zoals altijd weer opperbest vermaakt afgelopen zaterdag op de GAYpride, volgend jaar weer!![]()
![]()
cropp zei:laat het hypotitische overheersen!Lauu zei:waarom moet altijd als het ene er al is gelijk weer het andere...

DrippTone zei:cropp zei:laat het hypotitische overheersen!Lauu zei:waarom moet altijd als het ene er al is gelijk weer het andere...
Bestaat dat? :P
Ik ben het eens met oom klaas, gewoon organiseren dat feestje.![]()
Oom Klaas zei:Nee, perfectie is bijna onmogelijk om te bereiken,
kritiek is altijd te geven, de makkelijkste weg om perfectie te bereiken.
Ooit zal het goed zijn,
als we met z'n alle in vrede en harmonie leven.
Berbatov zei:Oom Klaas zei:Nee, perfectie is bijna onmogelijk om te bereiken,
kritiek is altijd te geven, de makkelijkste weg om perfectie te bereiken.
Ooit zal het goed zijn,
als we met z'n alle in vrede en harmonie leven.
Wie zegt dat vrede en harmonie goed is? Ik denk dat daarin geloven geen haalbaar doel is. Mensen hebben nou eenmaal instincten en die winnen het bij veel mensen van logisch denken. Daarom denk ik dat er altijd onderlinge spanning zal blijven tussen mensen.
Een wereld zonder geweld zorgt naar mijn indruk ook niet bij iedereen voor harmonie, maar eerder voor verveling.
Niet dat ik een voorstander ben van geweld, maar de mensheid is gewoon te dierlijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."