#1
PaiNandPleasurE zei:ja lekker theoretisch, maar ik bedoel ermee te zeggen of vragen dat het gebruik van xtc toch niet een oorzaak is van dit gedrag?
Ja, meestal leg je op internet iemand die niet snapt wat iets is dat uit met theorie. Ik snap ook niet hoe je, door te suggereren dat xtc een anti-depressiva is, wil vragen of dat wel de oorzaak kan zijn. Vraag dan gewoon of ik uitleg wat xtc is.
Dus ga ik je toch weer bestoken met een lekker theoretische uitleg. Versimpeld tot het gegeven dat het de serotonine-huishouding verstoord, mits men zich aan bepaalde doseringen houdt, maar dat is nooit het geval. Serotonine is de neurotransmitter die je stemming bepaalt. Als die huishouding verstoord wordt, dan krijg je gedrag waar borderliners ook last van hebben.
