#1
Flameon zei:Welhallodaar zei:buzzy zei:En ik HAAAAT borderliners, ik wens ze niks toe ofzo maarjah ik hoef ze gewoon niet te kennen. trouwens alle mannenlijk borderliners die zie je toch nooit want die zitten allemaal in de gevangenis ofzo wel 2 vrouwelijke borderliners ontmoet
Deze uitspraak vind ik niet zo netjes Welhallodaar!
Iemand die borderline heeft kan hier zelf niks aan doen. Helaas, veel borderliners zouden het anders willen.
Zwart wit denken vind ik wel degelijk een kenmerk van o.a. borderline!
Een scharrel van een aantal jaar geleden had ik ook borderline.
Het ene moment was ze kei lief en heel sociaal, het andere moment was ze heel boos en ver weg van het sociale. Voor veel borderliners is het of dit, of zo. Geen middenweg!
Daar ben ik het mee eens, zwart-wit denken, hevige emoties en moeilijkheden mbt afstand-nabijhijd (hou me vast maar raak me niet aan)
