#1
GHB + Alcohol... Nuf said. 


wat heeft ie dan wel niet allemaal gehad?twijfel zei:Dopezilla zei:Hoe waarschijnlijk is het dat iemand iets in z'n drankje heeft gegooid? Hij zal wel gewoon ladderzat geweest zijn, en daarbij nog een paardenlul ook.
Olle
Hij heeft een dag in het ziekenhuis gelegen. Kan ook van de drank zijn natuurlijk. Hij deed al wel raar voordat dit gebeurde, was anders dronken dan anders zeg maar.
dat lijkt me ook heel onwaarschijnlijk en dan spreek ik uit ervaring...twijfel zei:lijkt me ook niet dat je daarvan in het ziekenhuis beland. maar misschien door de combi met drank?
twijfel zei:In het ziekenhuis hebben ze wel iets in zijn bloed gevonden wat op viagra leek...
deze, en mensen doen rare dingen op de drugs, maar nooit alleen maar door de drugs, wat je ook gebruikt, er zal altijd nog wel ergens een grens te vinden zijn, je word niet een soort marionetje van een chemische stof of je fantasie...Axxess zei:Ohja, de grote "Er moet vast iets in mn drinken gegooid zijn" gebruik ik ook als ik met een OD op de eerste hulp aankom.
Classic
Andrew zei:Vreemdgaan onder invloed wordt te vaak als excuus gebruikt ''schatje ik was dronken! sorry! ''liefje ik was stoned, ik wist niet waar ik mee bezig was!''
Kanker toch lekker op!
Cherriee_ zei:Ik denk eerlyk gezegd dat hy GHB genomen heeft of wat hy zelf zegt in zyn drankje heeft gekregen.
Alsnog vind ik het geen excuus om drugs de schuld te geven van zyn stomme actie.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."