#1
Je bent duidelijk overgevoelig voor wiet, maar om dit onmiddellijk aan schizofrenie te koppelen gaat mij te ver. De symptomen die je omschrijft hebben inderdaad iets weg van derealisatie/depersonalisatie. Raadpleeg een arts hierover en blijf verder van de drugs af. Het is een menselijk reactie om bij slecht of schokkend nieuws een lichamelijke reactie te krijgen, hierover zou ik mij niet direct veel zorgen maken. Het is lastig voor ons om achter onze pc met een diagnose te komen. Wat betreft de soort wiet maakt het niets uit, je kan van elke soort zo para als een deur worden. Zoek bij professionele instanties hulp en dan komt het echt wel goed...