Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lijkt een tikkeltje op mijn bad trip! Ook met white widdow! Ik voelde me letterlijk ook in de hel en dat was ook het enige word waarmee ik het soortvan kon beschrijving. Ik voelde mijn lichaam niet maar toch deed mijn hele licham pijn alsof er zoals jij zei naalden in werden geprokt overAl. Ik hallicuneerde ook maar dan rood. Zag Niks alleen een rode kleur die steeds in elkaar ging. Doodsbang ben ik geweest. Alleen heb ik een maand later een flashback gehad toen ik gewoon nuchter was op school. Wist echt niet wat er gebeurde!"
"Oke dus met nieuwjaar was het de 2e keer dat ik ook had geblowed. Het was bij mij thuis met wat vrienden, ik vond het wel spannend maar de eerste keer dat ik t had gedaan was t echt leuk! Dus keer was ik gespannen. Ik had van die gedachten van "wat als mn ouders opeens thuiskomen, ze gaan bellen" etc. toen had ik geblowed en ik kreeg denk ik een bad trip.. Ik zat in een soort rare spiraal het was rood ik kon niks zien pas na 6 minuten (voelde als een uur) en tijdens dat dacht ik echt ik ben in de hell. Ik voelde mijn lichaam niet zag alleen dat rode alles deed pijn soortvan en ik dacht alleen maar "dit is de hell" toen ik weer begon te zien voelde alles nep. Ik was zo bang. Toen moest ik ook overgeven 3x en was daarna naar bed gegaan wou dat het zo snel mogelijk over was. de volgende dag toen ik wakker werd dacht ik godszeidank ik voelde me weer goed, ookal soms zag ik weer een beetje vaag maar dat is volgensmij normaal de dag erna. Wel voelde ik me een beetje gek, niet echt in mn lichaam. Kwam erop dat dat depersonalisatie was. Ik dacht er niet veel van en dat ging ook na 4 dagen ofzo weg. Ik rook (sigaretten) alleen op feestjes als ik ook drank op heb. Maar deze keer was ik met een vriendin in de stad en ik rookte ook. Na die x voelde ik me weer een beetje gedepersonaliseerd heel gek. Ik dacht dit gaat misschien weg als alle nicotine uit mn lichaam is. En dat was ook zo. Toch ging ik 3 dagen later weer roken en het gevoel kwam weer terug ik dacht deze keer "wow dit is echt niet goed ik ga echt niet meer roken" maar deze keer ging het gevoel niet weg. K had er opzich niet veel last van maar toch een beetje. Ik denk als k het gelaten was er niks was gebeurt maar.... Ik ging er de hele dag over opzoeken op internet en het gevoel werd erger en erger. Tot een week later zat ik in de klas ik was erover aan t opzoeken en BAM opeens had ik een flashback naar die bad trip. Ik wist echt niet wat ik meemaakte ik ging naar huis en deed daar een dutje. Ik werd wakker en dacht t gaat beter maar na 2 minuten kwam t gevoel weer (niet perse bad trip maar een heel raar naar ander gevoel) alles voelde nep. Ik belde mn vriendinnen huilend op. Tijdens het avond eten kreeg k een soort rare aanval. Als ik bijvoorbeeld dacht "ik ben dood dit is de dood" kreeg k een hele schock door mn lichaam en trilde ik helemaal. Ik kan niet beschrijven hoe raar dat was. Nu heb ik dat niet meer zo erg, maar wel als ik heel naar nieuws hoor. Bijv een familielid heeft laatst een autoongeluk gehad toen kreeg k weer zon shock. Ik heb nu denk ik derealisatie, op sommige momenten gaat het wel als ik er niet aan denk merk ik het ook niet, maar ik ben zoooooooooooooooooooo bang dat ik schizofrenisch word. Echt niet normaal heb ook heel erg lopen huilen omdat ik dacht dat ik t had en gek was. Herkent iemand zoiets en weet iemand iets meer hierover dan ik??? Want ik ben helemaal niet bekend met dit soort dingen Help!!!!!! De wiet was; white widdow"
"Heel erg bedankt voor de reacties! Ik heb volgensmij nog iets gevonden wat ik denk ik heb, phhd. Ik heb namelijk heletijd een soort stippelig zicht (visual snow) en dat doet me heel erg denken aan de bad trip en soms voelt t dan of ik alleen mn ogen ben. (Als iemand dat snapt?) en als alles dan nep voelt maakt t me heel bang. Ik ben zo bang dat het nooit meer over gaat mensen voellen ook allemaal nep."